-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ведення сторінки в соціальних мережах «Facebook» та «Instagram»
Торги відмінено
180 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 804.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 804.00 UAH
Період уточнення:
01.03.2021 16:06 - 05.03.2021 12:00
Відповідь надана
кількість сувенірної продукції
Номер:
aadd630b38ee47cf85964c815231ce2a
Дата опублікування:
05.03.2021 10:41
Опис:
Скажіть, будь ласка, для прикладу візьмемо березень місяць. Розіграш на Фб та Інста, загальна кількість 20 чашок та 5 рюкзаків чи окремо 20/5 на Фб та 20/5 на Інста? Дякую.
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання ВЦФЗН "Спорт для всіх" повідомляє наступне.
Розіграш на "Facebook" - 20 чашок та 5 сумок.
Розіграш на "Instagram" - 20 чашок та 5 сумок.
Вся інформація є в прикріплених додатках.
Дата відповіді:
05.03.2021 11:07
Відповідь надана
Уточнення по веденню соціальних сторінок
Номер:
96f1ca920dbd45ca8a8a1497312cac85
Дата опублікування:
04.03.2021 12:58
Опис:
1. Чи буде заздалегідь надана програма заходів: з виїздом/локальні ? Чи моніторинг їх входить в наші обов`язки?
2. Чи потрібно буде підбирати та використовувати хештеги, локації? Кого треба буде відмічати в публікації будете надавати інофрмацію чи вирішувати нам по ситуації?
3. Сувенірна продукція, що представлена в табличці з технічними данними вже є чи тільки буде виготовлятись? Закупка та нанесення логотипу робите ви чи це теж входитиме в наші обов`язки та в озвучений бюджет? Доставка подарунків за рахунок переможців?
4. Наша задача - вести сторінку. Чи треба буде просувати публікації таргетованою рекламою? Рекламна кампанія закладена в бюджет чи в цьому не буде необхідності?
5. Чи потрібно буде створити/згенерувати стиль контенту?
6. Загальний період РК 4 місяці? Загальна кількість постів/сторіз 60 шт на ФБ в місяць та загальна кількість постів/сторіз 60 шт/міс на Інстаграм? Та чи вірно ми розуміємо, що публікації можуть бути не кожного дня? Наприклад,під захід може бути зроблено 3-7 сторіз та 2 поста?
Відповідь:
На Ваше уточнення, стосовно Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» повідомляємо наступне:
1. Так, в обов`язки підрядника буде входити моніторинг локальних заходів мережі центрів «Спорт для всіх» на території України.
2. Так, треба буде підбирати та узгоджувати хештеги та геолокаційні дані. Інформацію кого відмічати в публікації буде надавати замовник.
3. Закупка сувенірної продукції та нанесення логотипу робить підрядник в рамках вказаного бюджету. Доставку подарунків робить підрядник.
4. Так, треба буде робить просування публікацій. Просування публікацій робить підрядник в рамках вказаного бюджету.
5. Згідно з Додатку №1 «Технічні вимоги на закупівлю рекламних та маркетингових послуг (у сфері ведення сторінки в соціальних мережах «Facebook» та «Instagram»» пункту 1, підрядник розробляє стратегію ведення сторінки в соціальній мережі «Facebook» «Спорт для всіх/Sport for All Ukraine» https://www.facebook.com/ sport4allua та соціальній мережі «Instagram» «sport4all_ua» https://www.instagram.com/sport4all_ua/ (Докладний контент-план для публікацій (з рубриками та ідеями постів), в якій треба запропонувати стиль контенту.
6. Публікації треба робити кожного дня згідно з затвердженою стратегію ведення сторінки в соціальній мережі «Facebook» «Спорт для всіх/Sport for All Ukraine» https://www.facebook.com/ sport4allua та соціальній мережі Instagram «sport4all_ua» https://www.instagram.com/sport4all_ua/ (Докладний контент-план для публікацій (з рубриками та ідеями постів).
Дата відповіді:
04.03.2021 16:05