• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ведення сторінки в соціальних мережах «Facebook» та «Instagram»

Торги відмінено

180 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 804.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2021 16:06 - 05.03.2021 12:00
Відповідь надана

кількість сувенірної продукції

Номер: aadd630b38ee47cf85964c815231ce2a
Дата опублікування: 05.03.2021 10:41
Опис: Скажіть, будь ласка, для прикладу візьмемо березень місяць. Розіграш на Фб та Інста, загальна кількість 20 чашок та 5 рюкзаків чи окремо 20/5 на Фб та 20/5 на Інста? Дякую.
Відповідь: Розглянувши Ваше питання ВЦФЗН "Спорт для всіх" повідомляє наступне. Розіграш на "Facebook" - 20 чашок та 5 сумок. Розіграш на "Instagram" - 20 чашок та 5 сумок. Вся інформація є в прикріплених додатках.
Дата відповіді: 05.03.2021 11:07
Відповідь надана

Уточнення по веденню соціальних сторінок

Номер: 96f1ca920dbd45ca8a8a1497312cac85
Дата опублікування: 04.03.2021 12:58
Опис: 1. Чи буде заздалегідь надана програма заходів: з виїздом/локальні ? Чи моніторинг їх входить в наші обов`язки? 2. Чи потрібно буде підбирати та використовувати хештеги, локації? Кого треба буде відмічати в публікації будете надавати інофрмацію чи вирішувати нам по ситуації? 3. Сувенірна продукція, що представлена в табличці з технічними данними вже є чи тільки буде виготовлятись? Закупка та нанесення логотипу робите ви чи це теж входитиме в наші обов`язки та в озвучений бюджет? Доставка подарунків за рахунок переможців? 4. Наша задача - вести сторінку. Чи треба буде просувати публікації таргетованою рекламою? Рекламна кампанія закладена в бюджет чи в цьому не буде необхідності? 5. Чи потрібно буде створити/згенерувати стиль контенту? 6. Загальний період РК 4 місяці? Загальна кількість постів/сторіз 60 шт на ФБ в місяць та загальна кількість постів/сторіз 60 шт/міс на Інстаграм? Та чи вірно ми розуміємо, що публікації можуть бути не кожного дня? Наприклад,під захід може бути зроблено 3-7 сторіз та 2 поста?
Відповідь: На Ваше уточнення, стосовно Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» повідомляємо наступне: 1. Так, в обов`язки підрядника буде входити моніторинг локальних заходів мережі центрів «Спорт для всіх» на території України. 2. Так, треба буде підбирати та узгоджувати хештеги та геолокаційні дані. Інформацію кого відмічати в публікації буде надавати замовник. 3. Закупка сувенірної продукції та нанесення логотипу робить підрядник в рамках вказаного бюджету. Доставку подарунків робить підрядник. 4. Так, треба буде робить просування публікацій. Просування публікацій робить підрядник в рамках вказаного бюджету. 5. Згідно з Додатку №1 «Технічні вимоги на закупівлю рекламних та маркетингових послуг (у сфері ведення сторінки в соціальних мережах «Facebook» та «Instagram»» пункту 1, підрядник розробляє стратегію ведення сторінки в соціальній мережі «Facebook» «Спорт для всіх/Sport for All Ukraine» https://www.facebook.com/ sport4allua та соціальній мережі «Instagram» «sport4all_ua» https://www.instagram.com/sport4all_ua/ (Докладний контент-план для публікацій (з рубриками та ідеями постів), в якій треба запропонувати стиль контенту. 6. Публікації треба робити кожного дня згідно з затвердженою стратегію ведення сторінки в соціальній мережі «Facebook» «Спорт для всіх/Sport for All Ukraine» https://www.facebook.com/ sport4allua та соціальній мережі Instagram «sport4all_ua» https://www.instagram.com/sport4all_ua/ (Докладний контент-план для публікацій (з рубриками та ідеями постів).
Дата відповіді: 04.03.2021 16:05