• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Жалюзі тканинні вертикальні

Завершена

79 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2021 13:55 - 17.03.2021 14:00
Відповідь надана

тканина

Номер: 63b9860a5a894a8eb2dac81fd25c740e
Дата опублікування: 09.03.2021 12:38
Опис: Скажіть, будь ласка, чи можливо проповувати еквівалент тканини Van Gogh?
Відповідь: У разі надання еквіваленту товару, Учаснику необхідно підтвердити якість технічних характеристик у формі пояснювальної записки з обов'язковим зазначенням в ній порівняльних характеристик пропонованого еквівалента до того товару, який вказаний в технічному завданні Замовника. В результаті чого, характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.
Дата відповіді: 09.03.2021 14:09
Відповідь надана

Документи

Номер: dee15532477e456396032c58bcd3b7f0
Дата опублікування: 09.03.2021 12:35
Опис: Стосовно документів таких як відомість з ЕДРПОУ та витяг платника ПДВ отримали 09.03, у зв`яку з перенесенням дати подачі документації на участь у тендері виникає питання : Чи будуть актуальні ці докменти від 10.03?
Відповідь: Документи повинні бути актуальні на дату подання пропозиції.
Дата відповіді: 09.03.2021 13:46
Відповідь надана

Документи

Номер: ff2a34bdf2544d238ec5fe4d8e66fdff
Дата опублікування: 05.03.2021 15:09
Опис: Добрий день! В переліку документів (Додаток№1 ). Просимо роз`яснити пункт 4 та 5 (щодо копії довідки про взяття на облік платника податків або відомості ЄДР актуальні на дату подання та відомості з ЄДРПОУ актуальні на дату подання пропозиції), мається на увазі електронний запит з електроного кабінету? Так як довідка про взяття на облік платника податків або відомості ЄДР видається один раз при першому взятті на облік. Документи з електронного кабінету будуть без печатки.
Відповідь: Копія довідки про взяття на облік платника податків або відомості із ЄДР повинна бути актуальною на дату подання пропозиції. Відомость з ЄДРПОУ повинна також бути актуальною на дату подання пропозиції.
Дата відповіді: 05.03.2021 15:28
Відповідь надана

Щодо дати виготовлення товару

Номер: 79a2671bcdb14063b01c4b0522b4fc18
Дата опублікування: 05.03.2021 13:03
Опис: Доброго дня! У Технічному завданні ви вказали "товар буде новим, таким, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2020 року." можливо ви маєте на увазі 2021рік?
Відповідь: Доброго дня! Мається на увазі: "товар буде новим, таким, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2020 року."
Дата відповіді: 05.03.2021 13:30
Відповідь надана

Узгодження замірів

Номер: 9178ce3f5bd149c18591aad9ad1099b4
Дата опублікування: 03.03.2021 17:06
Опис: Шановний Замовник, в закупівлі UA-2021-03-01-001404-c Ви надали Технічні вимоги та якісні характеристики. Зокрема п. 13 даних Вимог зазначено, що учасники мають уточнити розміри жалюзі (ролет) на місці, за адресами Замовника, заздалегідь, перед тим, як надавати комерційну пропозицію (підписаний с двох сторін акт додати до складу тендерної пропозиції), але враховуючи, що в телефонному режимі на наші неодноразові запити узгодити дату, час та адресу об’єкта для здійснення робіт по замірах уповноважені особи не узгоджують з нами як з учасником дату та час здійснення виїзду на місце об’єкту для проведення зазначених робіт, що в свою чергу не дає нам змоги виконати зазначені вимоги з вини Замовника. Згідно п.7, п. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою здійснення своїх прав та охоронюваних законом інтересів у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель як з вимогою за роз’ясненням так із вимогою про усунення порушень. Просимо Вас у строк до 05.03.2021р. призначити час, дату та вказати адресу(адреси) об’єкта для проведення робіт на місці за зазначеними адресами як це передбачено саме Вашими умовами. Або просимо внести зміни до даного пункту. У разі незадоволення даної Вимоги (не надання інформації у зазначений строк) такі дії будуть розцінені як бездіяльність з Вашої сторони яка призводить до порушення нашого права як учасника, обмежує нашу конкуренцію та може призвести нас як учасника до дискримінації.
Відповідь: Дивіться оновлене технічне завдання.
Дата відповіді: 05.03.2021 09:11
Відповідь надана

Уточнення розмірів

Номер: 902cb9a1268b4e289f9ab86444281365
Дата опублікування: 03.03.2021 15:06
Опис: Згідно п.13.техничних вимог і якісних характеристик до тендеру Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-01-001404-c Закупівля на prozorro.gov.ua. "Учасники мають уточнити розміри жалюзі (ролет) на місці, за адресами Замовника, заздалегідь, перед тим, як надавати комерційну пропозицію, (підписаний с двох сторін акт додається до складу тендерної пропозиції). Після того як ми з'язались с замовником,отримали відповідь що попередні заміри не обов'язкові.То як на це реагувати як що буде дискваліфікація з цього приводу???
Відповідь: Дивіться оновлене технічне завдання.
Дата відповіді: 05.03.2021 09:11
Відповідь надана

Оголошення

Номер: e1bc100a0ed7480dbae3e237949a6d7c
Дата опублікування: 02.03.2021 09:54
Опис: Доброго дня!На площадці не загружається ваше оголошення.Надайте, будь ласка, контактний телефон який дійсний, для погодження виїзду на контрольний замір (телефон який надано на площадці не дійсний).Згідно технічних вимог і якісних характеристик тендеру ,учасники мають уточнити розміри перед тим як надавати комерційну пропозицію. Невідомо скільки міст поставки товарів і де знаходяться ці місця поставки.
Відповідь: Добрий день! Дивіться технічне завдання. Наш контактний номер:+380629407790 додатковий номер 607.
Дата відповіді: 02.03.2021 10:21