• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові вікна (44221100-6 Вікна)) металопластикові двері (44221200-7 – Двері)))

Місцезнаходження замовника : Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі».

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2021 15:36 - 04.03.2021 17:00
Відповідь надана

по закупiвлi

Номер: ff09b2bb41784483aa9ca172947abf95
Дата опублікування: 02.03.2021 12:10
Опис: Або можливо Ви мали на увазі склопакет 4сатин-16-4? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Так! Це склопакет 4сатин-16-4 Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 02.03.2021 14:17
Відповідь надана

по закупiвлi

Номер: 27a8b3adab8241f7afdf62027b821465
Дата опублікування: 02.03.2021 12:07
Опис: Доброго дня. у Вас в тех характеристиках для міжкімнатних дверей вказан склопакет 4С-16-4. Але такого склопакета не існує, можливо ви мали на увазі 4-16-4 або 4і-16-4?
Відповідь: Доброго дня! Це склопакет 4сатин-16-4 Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 02.03.2021 14:17
Відповідь надана

В які терміни (від початку поставки і до останньої одиниці товару) треба виконати замовлення?

Номер: e6ffcddc9cff464f9b3c4796012c48e1
Дата опублікування: 27.02.2021 19:22
Опис: В який термін (загальний) потрібно поставити всі одиниці товару? Невже до самого 31.12.2021? адже заявки можна і не давати, а вир оби постачальник виготовить і буде чекати заявки? При цьому, протягом трьої робочих днів заявка має бути виконана - дуже стислий термін виконання, якщо вироби зарані не лежать на складі. а потім іще очікувати тридцять днів оплати? Як Замовник мислить собі практичні строки поставки та разрахунку?
Відповідь: Доброго дня! Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є комунальним підприємством, яке планує свою діяльність з урахуванням бюджетного року а саме з 01.01.2021 по 31.12.2021. Згідно пункту 5.1. проєкту договору строк поставки товару – ДО 31 грудня 2021. Тобто, договір передбачає можливість на дострокове виконання зобов’язань сторонами, які його уклали, враховуючи фактичне фінансування замовника. Пункт 5.3. Додаток 4 проєкт договору до Оголошення змінено в частині збільшення строку поставки товару. Замість 3 робочих днів встановлено 30 робочих днів, що дасть змогу потенційному постачальнику вчасно виконати зобов’язання. Щодо оплати ПРОТЯГОМ 30 днів після поставки товару зазначаємо, що 30 днів є проміжком часу, протягом якого замовник повинен виконати фінансові зобов’язання перед постачальником, тобто замовник може оплатити товар та супутні послуги у строк від 1 до 30 днів. Зазначений проміжок часу є комфортним для замовника, як комунального підприємства/закладу охорони здоров’я, який має як поточні видатки так і оперативні та мінімізує виникнення порушень взятих на себе фінансових зобов’язань в частині своєчасної оплати. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 01.03.2021 15:48
Відповідь надана

Уточнення №2

Номер: 2fcedc1dafa34f4b9239948d609427ea
Дата опублікування: 27.02.2021 19:17
Опис: Антимоскитні сітки не вказані у техвимогах до вікон, вони дцйсно не потрібні? Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня! Так. потрібна. Антимоскітна сітка входить у комплект до вікон. Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення були внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 01.03.2021 15:42
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 98ec4c69f32149288ef0d114f12c2c89
Дата опублікування: 26.02.2021 17:36
Опис: Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь: Доброго дня! Так. монтаж передбачен закупівлею. Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 01.03.2021 15:38