-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові вікна (44221100-6 Вікна)) металопластикові двері (44221200-7 – Двері)))
Місцезнаходження замовника : Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі».
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період уточнення:
26.02.2021 15:36 - 04.03.2021 17:00
Відповідь надана
по закупiвлi
Номер:
ff09b2bb41784483aa9ca172947abf95
Дата опублікування:
02.03.2021 12:10
Опис:
Або можливо Ви мали на увазі склопакет 4сатин-16-4?
Дякую.
Відповідь:
Доброго дня!
Так! Це склопакет 4сатин-16-4
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
02.03.2021 14:17
Відповідь надана
по закупiвлi
Номер:
27a8b3adab8241f7afdf62027b821465
Дата опублікування:
02.03.2021 12:07
Опис:
Доброго дня. у Вас в тех характеристиках для міжкімнатних дверей вказан склопакет 4С-16-4. Але такого склопакета не існує, можливо ви мали на увазі 4-16-4 або 4і-16-4?
Відповідь:
Доброго дня!
Це склопакет 4сатин-16-4
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
02.03.2021 14:17
Відповідь надана
В які терміни (від початку поставки і до останньої одиниці товару) треба виконати замовлення?
Номер:
e6ffcddc9cff464f9b3c4796012c48e1
Дата опублікування:
27.02.2021 19:22
Опис:
В який термін (загальний) потрібно поставити всі одиниці товару? Невже до самого 31.12.2021? адже заявки можна і не давати, а вир оби постачальник виготовить і буде чекати заявки? При цьому, протягом трьої робочих днів заявка має бути виконана - дуже стислий термін виконання, якщо вироби зарані не лежать на складі. а потім іще очікувати тридцять днів оплати? Як Замовник мислить собі практичні строки поставки та разрахунку?
Відповідь:
Доброго дня!
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є комунальним підприємством, яке планує свою діяльність з урахуванням бюджетного року а саме з 01.01.2021 по 31.12.2021.
Згідно пункту 5.1. проєкту договору строк поставки товару – ДО 31 грудня 2021. Тобто, договір передбачає можливість на дострокове виконання зобов’язань сторонами, які його уклали, враховуючи фактичне фінансування замовника.
Пункт 5.3. Додаток 4 проєкт договору до Оголошення змінено в частині збільшення строку поставки товару. Замість 3 робочих днів встановлено 30 робочих днів, що дасть змогу потенційному постачальнику вчасно виконати зобов’язання.
Щодо оплати ПРОТЯГОМ 30 днів після поставки товару зазначаємо, що 30 днів є проміжком часу, протягом якого замовник повинен виконати фінансові зобов’язання перед постачальником, тобто замовник може оплатити товар та супутні послуги у строк від 1 до 30 днів.
Зазначений проміжок часу є комфортним для замовника, як комунального підприємства/закладу охорони здоров’я, який має як поточні видатки так і оперативні та мінімізує виникнення порушень взятих на себе фінансових зобов’язань в частині своєчасної оплати.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
01.03.2021 15:48
Відповідь надана
Уточнення №2
Номер:
2fcedc1dafa34f4b9239948d609427ea
Дата опублікування:
27.02.2021 19:17
Опис:
Антимоскитні сітки не вказані у техвимогах до вікон, вони дцйсно не потрібні? Уточніть, будь ласка.
Відповідь:
Доброго дня!
Так. потрібна.
Антимоскітна сітка входить у комплект до вікон.
Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення були внесені відповідні зміни.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
01.03.2021 15:42
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
98ec4c69f32149288ef0d114f12c2c89
Дата опублікування:
26.02.2021 17:36
Опис:
Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь:
Доброго дня!
Так. монтаж передбачен закупівлею.
Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.03.2021 15:38