• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування обладнання пожежної сигналізації об'єктa

вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначена в документації допорогової закупівлі

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2021 14:36 - 04.03.2021 23:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 5e2f4dfeed6f4696a48015782aafd672
Дата опублікування: 03.03.2021 18:17
Опис: Шановний Замовнику, поясніть будь ласка навіщо Ви вимагаєте "1. Кваліфікаційний сертифікат Експерта 2 категорії з пожежної і техногенної безпеки. Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва, скан-копію завірена уповноваженою особою та скріплена печаткою Експерта з документальним підтвердженням: надати копію трудової книжки або договір надання послуг. 2. Свідоцтво експерта з проектної документації, скан-копію завірена уповноваженою особою та скріплена печаткою Експерта з документальним підтвердженням: надати копію трудової книжки або договір надання послуг.", якщо закупівля навіть не на монтаж ПС, а лише на ТО пожежної сигналізації???Згідно якого нормативно правового акту дана вимога??? Експертів залучають для нагляду і проведення експертиз новозбудованих об'єктів, на відповідність їх пожежній і техногенній безпеці, та на відповідність проектній документації, і аж ніяк не для ТО!! Видаліть дану дискримінаційну вимогу, інакше будемо змушені написати вимоги в Моніторинг та Дозоро!
Відповідь: Відповідно до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. До таких робіт відносяться: «2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», в тому числі і «2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» та «2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж». Тому Ваше твердження, що дана вимога не має відношення до предмета закупівлі є хибним. Відповідно до статті 16 пункту 2 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400} {В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020} «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Крім того, відповідно статті 23 пункту 5 «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Дата відповіді: 04.03.2021 14:34
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 8733c1d5b48c4f34abc922da62b414a3
Дата опублікування: 03.03.2021 18:04
Опис: Доброго ранку! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо реєстрації в Житомирській області. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності реєстрації в Житомирській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі і в Житомирській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу!.
Відповідь: Відповідно до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. До таких робіт відносяться: «2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», в тому числі і «2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» та «2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж». Тому Ваше твердження, що дана вимога не має відношення до предмета закупівлі є хибним. Відповідно до статті 16 пункту 2 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400} {В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020} «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Крім того, відповідно статті 23 пункту 5 «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Наявність ліцензій та сертифікатів не є виключним в отриманні окремими суб’єктами господарювання, а лише підкреслюють рівень проведення відповідних робіт та надання послуг. Оскільки предмет закупівлі буде проводитися з масовим перебуванням людей (з особливими потребами) цілодобово та пов’язаний з пожежною небезпекою, тому підвищені вимоги до кваліфікації учасників та вимога, щодо підрозділу в Житомирській області для своєчасного усунення несправностей та неполадок в роботі засобів протипожежного призначення вважаємо цілком доречними.
Дата відповіді: 04.03.2021 14:34