-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (ліки)
Завершена
818 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 607.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 607.50 UAH
Період уточнення:
20.04.2017 09:52 - 04.05.2017 09:57
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
f66363071fff490a8c704100d33ebf6c
Дата опублікування:
27.04.2017 12:26
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за відповідь. Коли будуть внесені дані роз'яснення в тендерну документацію на Прозорро?
Відповідь:
Доброго дня! Тендерну документацію відредагуємо сьогодні,
Дата відповіді:
28.04.2017 07:55
Відповідь надана
уточнення
Номер:
65aa1f6adea64df5804d3001b4ce2a79
Дата опублікування:
26.04.2017 14:24
Опис:
Доброго дня!
1. В Додатку 1, п.1 зазначено: «Продукція, що постачається має відповідати вимогам нормативно-технічної документації (технічним умовам, стандартам, фармакопейним статтям) та мати сертифікат якості та сертифікат відповідності і підтверджуватися довідками учасника, що підтверджується: оригіналом довідки, в довільній формі учасника, про таку відповідність». Просимо уточнити, сертифікати необхідно надати в складі тендерної пропозиції чи при постачанні?
2. В Додатку 3, тендерної документації, п.3.3.: «Документ на підтвердження відповідності пропозицій учасника іншим вимогам тендерної документації замовника», в пп.11 вимагається копія паспорта, але не зазначено сторінки. Просимо уточнити даний момент.
3. В Додаток 3, є вимога щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Просимо уточнити дану вимогу в частині «не менше 1 завіреної учасником копію договору або витягу з договору, за яким постачався аналогічний предмету закупівлі товару, та відповідний акт/накладну, що свідчить про виконання договору (достатнім підтвердженням є надання акту/накладної на будь-яку кількість товару, підтвердження виконання договору в повному обсязі не є обов’язковим). Які конкретно документи зможуть вичерпно та переконливо підтвердити реальне виконання попереднього договору?
Відповідь:
Доброго дня!
1. Сертифікати необхідно надати в складі тендерної пропозиції та при постачанні.
2. Копія усіх заповнених сторінок паспорта.
3. Копія договору, за яким постачався аналогічний предмету закупівлі товару, та відповідна накладна, що свідчить про виконання договору.
Дата відповіді:
27.04.2017 12:09
Відповідь надана
вимога
Номер:
a12ecc4779d54179a3731ea3b56fe07a
Дата опублікування:
21.04.2017 14:19
Опис:
Доброго дня!
Вимога Замовника відповідно до Додатку 1 тендерної документації: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, у складі пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа (за наявності) від постачальника або офіційного представництва виробника, яким підтверджується повноваження учасника та можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни» є порушенням розділу IV ст. 22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій говориться: «Тендерна документація не повинна містить вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників». У свою чергу, наведена вище умова Документації виключає можливість участі у Процедурі закупівлі суб’єктів господарювання які не мають гарантійні листи виробника, тобто навмисне обмежує коло учасників, що суттєво обмежує кількість учасників Процедури закупівлі, та суперечить чинному Законодавству.
На підставі викладеного, вимагаємо:
1. Надати роз’яснення на звернення у встановлені Законом терміни з дня його отримання та оприлюднити його на сайті Прозорро відповідно розділу III Загальні умови здійснення закупівлі, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Привести умови Документації у відповідність до вимог Закону.
Відповідь:
Доброго дня! Звертаємо увагу, що у Додатку 1 тендерної документації зазначено, що Учасник надає оргиніал гарантійного листа від постачальника або офіційного представництва виробника, яким підтверджується повноваження учасника та можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни лише за наявності (це зазначено у дужках). Відсутність даного листа у Учасника не виключає можливість участі у Процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
24.04.2017 13:10
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
e8c365f48b8d41ae852e577f1563482a
Дата опублікування:
20.04.2017 14:45
Опис:
1. В Додатку 1 тендерної документації прописано місце доставки - вулиця ім. В. Сосюри, буд. 430, м. Лисичанськ, 93113, Луганська область; ЛК ЛПУ СШМД - кабінет головного лікаря; а в Додатку 4 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику письмову Комерційну частину тендерної пропозиції, (остаточну цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону).1. Термін поставки: протягом 2017 року. 2. Місце поставки: за адресою замовника: вул. ім. В. Сосюри, 430, м. Лисичанськ, Луганська обл., або вул. Юності, 7, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.». Просимо уточнити адресу поставки.
2. В Додатку 5 в Примітці вказано: «Зазначені в цьому додатку проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповненим і скорегований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства, щодо закупівель за державні кошти. – вказує на наявність проекту договору», але проект договору відсутній.
3. Розділ 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.5, п.п.1 прописано: «Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в цьому розділі не вказано на надання довідки про наявність матеріально-технічної бази. А в Додатку 3 вимагається замовником наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару. Просимо дати уточнення щодо надання довідок відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи потрібно надавати дві довідки чи одну?
4.Згідно наказу №454 від 17.03.2016 року Міністерства економічно розвитку і торгівлі України під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках Міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі- МНН). Разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
1. Місце поставки: за адресою замовника: вул. ім. В. Сосюри, 430, м. Лисичанськ, Луганська обл.
2. Дякуємо за зауваження. Під проектом договору ми мали на увазі основні умови( Додаток 5), які обов'язково повинні бути в Договорі.
3. Достатньо однієї справки про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
4. Дякуємо за зауваження. Нами будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
24.04.2017 13:10