-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування радіостанцій
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 405 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території виконавця.Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.(529 875,00 грн. без ПДВ.).
Торги відмінено
635 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 180.00 UAH
Період уточнення:
24.04.2017 15:10 - 09.05.2017 17:00
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
fc1c81fae5404f08b1a2b8a10a8476ee
Дата опублікування:
05.05.2017 14:59
Опис:
1. Прошу надати роз’яснення, що означає послуга – «комп’ютерна технічна експертиза»? Яким нормативно-правовим документом проведення такої експертизи передбачено при проведенні технічного обслуговування радіообладнання в Укрзалізниці? Які функції або складові частини радіостанції підлягають експертизі при організації і проведення комп’ютерної технічної експертизи? Відповідно до якої методики повинна бути проведена така ком’ютерна технічна експертиза? Результатом проведення комп’ютерної технічної експертизи буде висновок експерта або висновок спеціаліста? Спеціаліст чи експерт повинен проводити таку комп’ютерну технічну експертизу?
Це є дискримінаційними умовами, що суттєво обмежують конкуренцію.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
2. Що означає послуга – «Діагностика радіостанції»? Яка методика та/або інший документ повинен використовуватися при проведені діагностики радіостанцій? По яких конкретних характеристиках/параметрах радіостанції повинна проводитись діагностика? Від діагностики конкретної характеристики радіостанції залежить кількість задіяного радіо- і електротехнічного вимірювального обладнання, час виконання процедури і її вартість.
Які вимоги до організації, спеціаліста та/або експерта, які повинні або мають право на проведення такої діагностики? Яким документом повинно бути підтверджено результати діагностики радіостанцій?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
3. Що означає послуга – «Профілактика»? Що саме і які саме роботи включає в себе профілактика радіостанції марки КЕНВУД? Яким нормативно-правовим актом/документом УКРЗАЛІЗНИЦІ цей перелік робіт регламентований? Відповідно до якого документа (технічних умов, ДСТУ, міжнародного стандарта, регламента і т.ін) така профілактика повинна бути проведена.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
4. Відповідно змісту Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги» зазначається одна з послуг - «заміна акумуляторних батарей». Що саме і які саме роботи включає в себе послуга “заміна акумуляторних батарей”? Яким нормативно-правовим актом/документом УКРЗАЛІЗНИЦІ цей вид робіт/послуг передбачено? Відповідно до якого документа (технічних умов, ДСТУ, міжнародного стандарта, регламента і т.ін.) така профілактика повинна бути проведена? Що конкретно означає надання цієї послуги? Які вимоги до спеціалістів, організації, яка має право проводити “заміна акумуляторних батарей” до радіостанцій марки «КЕНВУД»?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
5. Просимо роз’яснити, який відсоток вартості акумуляторної батареї, яка підлягає заміні, складає у загальній вартості ціні послуги на кожну радіостанції у загальній кількості послуг (радіостанцій) — 405 штук?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
6. Просимо роз’яснити, «Послуги з технічного обслуговування радіостанцій» передбачають заміну яких саме акумуляторних батарей — які є власністю учасника або замовника?
7. Чи потрібно буде виконувати тестування акумуляторних батарей до радіостанції щодо відповідності технічним характеристикам у зазначеній процедурі закупівлі, чи ні?
Які вимоги до цієї роботи/послуги?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
8. У тендерній документації зазначеної процедури закупівлі визначено, що “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Що означає послуга –
405 шт.”
Це кількість акумуляторів які повинні бути поставлені та/або замінені на зазначених радіостанціях? Чи це та кількість акумуляторів які фактично буде придбано під видом закупівлі послуг?
Провимо роз’яснити, що це означає?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
9. Просимо надати роз’яснення щодо наступних вимог викладених у пункті «Умови надання послуг» Додатку 3 тендерної документації: «Послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій надаються на території Виконавця шляхом передачі радіостанцій на підставі акту прийому-передачі» та «…кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів…», яка кореляція є у цих двох вимогах? Яким чином повинен фахівець Виконавця, який проводить технічне обслуговування радіостанції на своєму робочому місці, враховувати розташування структурного підрозділу УкрЗАЛІЗНИЦІ?
Роботи щодо діагностики, профілактики, настройки параметрів прийому-передачи портативних радіостанцій, заміни акумуляторних батарей в УКРЗАЛІЗНИЦІ виконуються контрольно-ремонтними пунктами УКРЗАЛІЗНИЦІ?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
10. Такі послуги як: діагностика радіостанції, настроювання параметрів прийому-передачі радіостанції, та інші, потребують не тільки підготовлених фахівців з ремонту сучасних радіостанцій та наявності комплектуючих, а і значну кількість повіреного в органах УкрСепро відповідного вимірювального радіо- та електротехнічного обладнання без якого проведення технічного обслуговування не можливо.
Пропонуємо включити додаткові вимоги до учасника торгів, а саме: наявність у учасника торгів сертифікованого сервісного центру (наявність справжнього сертифікату фірми-виробника); наявність акредитованої УкрСепро електротехнічної лабораторії; наявність повіреного в системі УкрСЕПРО радіо- і електровимірювального обладнання з обов’язковим документальним підтвердженням, шляхом надання копій документів виданих УкрСепро.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
11. В додатку 3 Технічні вимоги тендерної документації на закупівлю: Код ДК 021:2015-50330000-7 – Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (послуги з технічного обслуговування радіостанцій) встановлено наступну вимогу.
“Учасник повинен надати лист від Виробника або офіційного представника фірми –виробника «Kenwood » на Україні, що Виконавець спроможний надавати якісні послуги в повному обсязі, має необхідний обмінний фонд запчастин та кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів та умов експлуатації радіостанцій Замовника.
Учасник повинен надати оригінал Сертифікату або посвідчення (або завірена органом що видав або нотаріально копія) про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо, або документ підтверджуючий офіційне представництво корпорації «Kenwood» в Україні.
Послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися організацією, яка має відповідний досвід і підтверджуючі документи щодо виконання подібних послуг (сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо) або є офіційним представником корпорації «Kenwood» в Україні.”
Просимо роз’яснити чому саме учасник повинен надавати лист від виробника Виробника або офіційного представника фірми –виробника «Kenwood » на Україні, що Виконавець спроможний надавати якісні послуги в повному обсязі, має необхідний обмінний фонд запчастин та кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів та умов експлуатації радіостанцій Замовника?
Чи мають та/або спроможні працівники ПАТ “Укрзалізниця” та її структурних підрозділів, при використанні радіостанції у своїй трудовій діяльності, що пов’язані з заряджанням радіостанції шляхом підключення радіостанції разом з акумуляторною батареєю до зарядного пристрію, здійснити вмикання/ вимикання радіостанції, та здійснити вибір тієї частоти на які радіостанції працюють? Також зняти та приєднати акумуляторну батарею до вказаних радіостанцій?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
12. Просимо роз’яснити, чому саме послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися організацією, яка має відповідний досвід і підтверджуючі документи щодо виконання подібних послуг (сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у САМЕ офіційного у представника фірми-виробника «Kenwood», тощо) або є офіційним представником корпорації «Kenwood» в Україні?
Чим корпорація «Kenwood», її єдиний офіційний представник в Україні, та інші представники фірми-виробника «Kenwood» є відмінними від інших міжнародних корпорацій - виробників радіостанцій, наприклад — Хітера, Вертекс, Моторола, ІCOM, Datron, Harris та ін.?
Чи може бути учасником цієї процедури закупівлі підприємство (товариство) яке надасть сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у наприклад відомого виробника радіостанцій - IMC Toys, який є виробником радіостанції IMC Toys Planes 625006, або у іншого виробника, не стільки відомого як корпорація «Kenwood» або іі ЄДИНИЙ офіційний представник в Україні ?
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
13. Просимо роз’яснити, чому є дискримінаційний підхід у складанні тендерної документації, положення якої спрямовані на факт прихованої закупівлі акумуляторних батарей до радіостанцій КЕНВУД по завищеним цінам, обмеження кола можливих учасників та створення умов для одного конкретного учасника торгів?
Відповідь:
1.Питання: що означає послуга – «комп’ютерна технічна експертиза»?
Відповідь: послуга комп’ютерна технічна експертиза означає дослідження радіостанцій „KENWOOD ТК-2260" та „KENWOOD ТК-7060", які експлуатуються працівниками замовника, з метою забезпечення безпечних умов праці та перевірку відповідності робочих параметрів радіостанцій паспортним характеристикам заводу виробника у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та шостого розділу «Вимоги безпеки» Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060", який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: які функції або складові частини радіостанції підлягають експертизі при організації і проведення комп’ютерної технічної експертизи?
Відповідь: всі функції і складові частини радіостанції підлягають експертизі при організації і проведення комп’ютерної технічної експертизи радіостанцій „KENWOOD ТК-2260" та „KENWOOD ТК-7060" у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та вимогам Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060", який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Відповідно до якої методики повинна бути проведена така ком’ютерна технічна експертиза?
Відповідь: Методіка перевірки радіостанцій „KENWOOD ТК-2260" та „KENWOOD ТК-7060" повинна бути у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060", який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Результатом проведення комп’ютерної технічної експертизи буде висновок експерта або висновок спеціаліста?
Відповідь: Результати перевірки радіостанцій повинні бути оформлені Актом виконаних робіт у відповідності до умов Договору.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
2. Питання: що означає послуга – «Діагностика радіостанції»?
Відповідь: діагностика радіостанції це перевірка дії випромінюючого пристрою виробу на відповідному вимірювальному радіо- та електротехнічному обладнанні.
Питання: Яка методика та/або інший документ повинен використовуватися при проведені діагностики радіостанцій?
По яких конкретних характеристиках/параметрах радіостанції повинна проводитись діагностика?
Методіка перевірки та характеристика/параметри радіостанцій „KENWOOD ТК-2260" та „KENWOOD ТК-7060" повинні бути у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Які вимоги до організації, спеціаліста та/або експерта, які повинні або мають право на проведення такої діагностики?
Відповідь: Вимоги до організації, спеціаліста та/або експерта, які повинні або мають право на проведення діагностики визначені в тендерній документації.
Питання: Яким документом повинно бути підтверджено результати діагностики радіостанцій?
Відповідь: Результати перевірки радіостанцій повинні бути оформлені Актом виконаних робіт у відповідності до умов Договору.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
3. Питання: Що означає послуга – «Профілактика»? Що саме і які саме роботи включає в себе профілактика радіостанції марки КЕНВУД?
Відповідь: Профілактика це технічне обслуговування радіостанцій на протязі гарантійного терміну експлуатації. Профілактика включає в себе всі роботи у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Відповідно до якого документа (технічних умов, ДСТУ, міжнародного стандарта, регламента і т.ін) така профілактика повинна бути проведена.
Відповідь: Профілактика повинна бути виконана у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
4. Питання: Що саме і які саме роботи включає в себе послуга “заміна акумуляторних батарей”? Яким нормативно-правовим актом/документом УКРЗАЛІЗНИЦІ цей вид робіт/послуг передбачено?
Відповідь: Заміна акумуляторних батарей це встановлення в радіостанцію нової акумуляторної батареї і утилізація старої. Заміна акумуляторних батарей повинна бути виконана у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Відповідно до якого документа (технічних умов, ДСТУ, міжнародного стандарта, регламента і т.ін.) така профілактика повинна бути проведена? Що конкретно означає надання цієї послуги?
Відповідь: профілактика акумуляторної батареї повинна бути проведена у відповідності до вимог Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц.
Питання: Які вимоги до спеціалістів, організації, яка має право проводити “заміна акумуляторних батарей” до радіостанцій марки «КЕНВУД»?
Відповідь: Вимоги до організації, спеціаліста та/або експерта, які повинні або мають право на проведення заміни акумуляторних батарей визначені в тендерній документації.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
5. Питання: який відсоток вартості акумуляторної батареї, яка підлягає заміні, складає у загальній вартості ціні послуги на кожну радіостанції у загальній кількості послуг (радіостанцій) — 405 штук?
Відповідь: відсоток вартості акумуляторної батареї, яка підлягає заміні у загальній вартості ціні послуги на кожну радіостанцію замовник послуги встановити не має можливості.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
6. Питання: Просимо роз’яснити, «Послуги з технічного обслуговування радіостанцій» передбачають заміну яких саме акумуляторних батарей — які є власністю учасника або замовника?
Відповідь: Послуги з технічного обслуговування радіостанцій передбачають заміну акумуляторних батарей типу KNB-15A, KNB-30N, які є власністю виконавця послуг.
7. Питання: Чи потрібно буде виконувати тестування акумуляторних батарей до радіостанції щодо відповідності технічним характеристикам у зазначеній процедурі закупівлі, чи ні? Які вимоги до цієї роботи/послуги? Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
Відповідь: Не потрібно. Проводиться перевірка функціонування радіостанції з новою акумуляторною батареєю на контроль перевірки радіозв’язку, працездатності логічни
8. Питання: У тендерній документації зазначеної процедури закупівлі визначено, що “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Що означає послуга – 405 шт.” Це кількість акумуляторів які повинні бути поставлені та/або замінені на зазначених радіостанціях? Чи це та кількість акумуляторів які фактично буде придбано під видом закупівлі послуг? Провимо роз’яснити, що це означає? Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства. х схем та відповідних параметрів робочих каналів радіостанцій.
Відповідь: Послуга -405 шт. визначає кількість радіостанцій, які потребують технічного обслуговування (комп’ютерна технічна експертиза; діагностика; профілактика; настройка параметрів прийому-передачі; заміна акумуляторних батарей;), згідно Додатку №3 тендерної документації. Виконавець послуг, згідно умов Договору гарантує виконаний об’єм послуг в процесі подальшої експлуатації радіостанцій на протязі 12 місяців, який в себе включає гарантію працездатності акумуляторних батарей. Як наслідок, виконавцем послуг, будуть придбані акумуляторні батареї з відповідними параметрами, з гарантією їх сумісності та відповідної (коректної) роботи у складі радіостанцій до яких вони закуповуються. Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
9. Питання: Просимо надати роз’яснення щодо наступних вимог викладених у пункті «Умови надання послуг» Додатку 3 тендерної документації: «Послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій надаються на території Виконавця шляхом передачі радіостанцій на підставі акту прийому-передачі» та «…кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів…», яка кореляція є у цих двох вимогах? Яким чином повинен фахівець Виконавця, який проводить технічне обслуговування радіостанції на своєму робочому місці, враховувати розташування структурного підрозділу УкрЗАЛІЗНИЦІ? Роботи щодо діагностики, профілактики, настройки параметрів прийому-передачи портативних радіостанцій, заміни акумуляторних батарей в УКРЗАЛІЗНИЦІ виконуються контрольно-ремонтними пунктами УКРЗАЛІЗНИЦІ? Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
Відповідь: Під час прийому - передачі радіостанцій на технічне обслуговування надавачу послуг, фахівець надавача послуг повинен провести контрольну перевірку функціонування радіостанції. Згідно листа від 21.04.2017 № ШС-22/01 служба сигналізації та зв’язку не має можливості надавати такі послуги та листа від 16.06.2014 № ЦСЗ-520 центральна станція зв’язку також не має такої можливості.
10. Питання: Такі послуги як: діагностика радіостанції, настроювання параметрів прийому-передачі радіостанції, та інші, потребують не тільки підготовлених фахівців з ремонту сучасних радіостанцій та наявності комплектуючих, а і значну кількість повіреного в органах УкрСепро відповідного вимірювального радіо- та електротехнічного обладнання без якого проведення технічного обслуговування не можливо. Пропонуємо включити додаткові вимоги до учасника торгів, а саме: наявність у учасника торгів сертифікованого сервісного центру (наявність справжнього сертифікату фірми-виробника); наявність акредитованої УкрСепро електротехнічної лабораторії; наявність повіреного в системі УкрСЕПРО радіо- і електровимірювального обладнання з обов’язковим документальним підтвердженням, шляхом надання копій документів виданих УкрСепро. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
Відповідь: Учасник повинен надати оригінал Сертифікату або посвідчення (або завірена органом що видав або нотаріально копія) про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо, або документ підтверджуючий офіційне представництво корпорації «Kenwood» в Україні.
Послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися організацією, яка має відповідний досвід і підтверджуючі документи щодо виконання подібних послуг (сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо) або є офіційним представником корпорації «Kenwood» в Україні.
Згідно п 2.1.6 Договору: Виконавець повинен мати технологічне обладнання, комплекти запасних частин, необхідний обмінний фонд, комплектуючі та витратні матеріали, що забезпечують своєчасне і якісне надання послуг .
11. Питання: В додатку 3 Технічні вимоги тендерної документації на закупівлю: Код ДК 021:2015-50330000-7 – Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (послуги з технічного обслуговування радіостанцій) встановлено наступну вимогу. “Учасник повинен надати лист від Виробника або офіційного представника фірми –виробника «Kenwood » на Україні, що Виконавець спроможний надавати якісні послуги в повному обсязі, має необхідний обмінний фонд запчастин та кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів та умов експлуатації радіостанцій Замовника. Учасник повинен надати оригінал Сертифікату або посвідчення (або завірена органом що видав або нотаріально копія) про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо, або документ підтверджуючий офіційне представництво корпорації «Kenwood» в Україні. Послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися організацією, яка має відповідний досвід і підтверджуючі документи щодо виконання подібних послуг (сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у офіційного представника фірми-виробника «Kenwood» тощо) або є офіційним представником корпорації «Kenwood» в Україні.” Просимо роз’яснити чому саме учасник повинен надавати лист від виробника Виробника або офіційного представника фірми –виробника «Kenwood » на Україні, що Виконавець спроможний надавати якісні послуги в повному обсязі, має необхідний обмінний фонд запчастин та кількість підготовлених фахівців, які можуть надавати послуги з врахуванням розташування структурних підрозділів та умов експлуатації радіостанцій Замовника? Чи мають та/або спроможні працівники ПАТ “Укрзалізниця” та її структурних підрозділів, при використанні радіостанції у своїй трудовій діяльності, що пов’язані з заряджанням радіостанції шляхом підключення радіостанції разом з акумуляторною батареєю до зарядного пристрію, здійснити вмикання/ вимикання радіостанції, та здійснити вибір тієї частоти на які радіостанції працюють? Також зняти та приєднати акумуляторну батарею до вказаних радіостанцій? Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства.
Відповідь:
Згідно інструкції р.4.«Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій» ЦШ-0056, затвердженої Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14.05.2009 № 290-Ц: «Виконавець технічного обслуговування і ремонту радіостанцій „Kenwood" повинен пройти навчання у офіційного представника фірми-виробника та отримати відповідне посвідчення щодо його проходження.».
Працівники ПАТ «Укрзалізниця» регіональної філії «Придніпровська залізниця» в структурних підрозділах виконують основні види робіт для утримання радіостанцій у справному стані та запобігання несподіваним відмовам радіозв’язку, а саме: зовнішній огляд радіостанції, перевірка її функціонування якості зв’язку, заряд акумуляторних батарей. Заміна акумуляторних батарей не проводиться у зв’язку з відсутністю централізованого постачання в структурні підрозділи залізниці..
12. Питання: чому саме послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися організацією, яка має відповідний досвід і підтверджуючі документи щодо виконання подібних послуг (сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у САМЕ офіційного у представника фірми-виробника «Kenwood», тощо) або є офіційним представником корпорації «Kenwood» в Україні?
Відповідь: у відповідності до третього розділу «Загальні положення» Технологічного процесу обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060" який затверджений Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц послуги з технічного обслуговування переносних радіостанцій повинні надаватися виконавцем який повинен пройти навчання у офіційного представника фірми-виробника „Kenwood" та отримати відповідне посвідчення щодо його проходження.
Питання: Чи може бути учасником цієї процедури закупівлі підприємство (товариство) яке надасть сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у наприклад відомого виробника радіостанцій - IMC Toys, який є виробником радіостанції IMC Toys Planes 625006, або у іншого виробника, не стільки відомого як корпорація «Kenwood» або іі ЄДИНИЙ офіційний представник в Україні ?
Відповідь: учасником процедури закупівлі може бути підприємство (товариство) яке надасть сертифікати, посвідчення про проходження фахівцями навчання у наприклад відомого виробника радіостанцій - IMC Toys, який є виробником радіостанції IMC Toys Planes 625006, або іншого виробника, але переможцем процедури закупівлі може бути учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Зміни до тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства не потрібні.
13. Питання: чому є дискримінаційний підхід у складанні тендерної документації, положення якої спрямовані на факт прихованої закупівлі акумуляторних батарей до радіостанцій КЕНВУД по завищеним цінам, обмеження кола можливих учасників та створення умов для одного конкретного учасника торгів?
Відповідь: Умови тендеру регламентовані виключно статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та інструкціею «Технологічний процес обслуговування та ремонту радіостанцій „KENWOOD ТК-2260", „KENWOOD ТК-7060"» яка затверджена Наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 14. 05. 2009 № 290-Ц. За умови створеного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель питання про завищення ціни на послугу не має відношення до добросовісної конкуренції.
Дата відповіді:
10.05.2017 15:48