• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015:98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою згідно пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Розділу І Тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується, оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)

Завершена

448 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 240.00 UAH
Період уточнення: 25.02.2021 11:43 - 03.03.2021 00:00
Відповідь надана

Усуснення недоліків тендерної докмуентаціїї

Номер: 1e7f4205f2d44e0392f4441863d68af1
Дата опублікування: 01.03.2021 11:17
Опис: Шановний Замовнику! На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», з метою усунення дискримінаційних вимог, викладених у тендерній документації, просимо Вас внести зміни до тендерної документації до оголошення про проведення відкритих торгів у закупівлі UA-2021-02-25-002080-a. Підстави для внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів у закупівлі наводимо нижче. ВИМОГА № 1: У оголошенні про проведення відкритих торгів, вами визначено предмет закупівлі . Узагальнена назва предмета закупівлі: Послуги з прання і сухого чищення одягу та білизни Код ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення. Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення. Однак, у самому тексті тендерної документації, ви неодноразово зазначили предмет закупівлі як: «Послуги з прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» що не відповідає оголошенню про проведення відкритих торгів у закупівлі № UA-2021-02-25-002080-a та суперечить вимогам Порядку визначення предмету закупівлі, оскільки словосполучення «Прання медичної білизни» відсутнє у класифікаторі Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:201 ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення. Найменування послуг: прання медичної білизни, не відповідає вимогам Предмету закупівлі, який визначається згідно із Порядком визначення предмета закупівлі», затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783(далі по тексту –Порядок №708), оскільки, таке словосполучення взагалі відсутнє в тексті Єдиного закупівельного словника. Згідно вимог пунтку 3 Розділу 1 цього Порядку №708, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри по коду 98310000-9, назва послуг визначена саме як «Послуги з прання і сухого чищення», без слів: «Прання медичної білизни». Інші словосполучення, вжиті вами, Замовником у визначенні предмета закупівлі у назві послуги у офіційному тексті Єдиного закупівельного словника, розміщеному на сайті https://dk21.dovidnyk.info/ відсутні. ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність та визначити предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри по коду 98310000-9, саме як «Послуги з прання і сухого чищення», без вживання словосполучення: «Прання медичної білизни». ВИМОГА № 2: 1. У додатку 4 до тендерної документації , додатку №1 до проекту Договору, вами вимагається: Додаток 2 до Договору про надання послуг №______від _______________20___ р. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення), що не відповідає вимогам Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри по коду 98310000-9. ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність та визначити предмет закупівлі у додатку 4 до тендерної документації, додатку №1 до проекту Договору, відповідно до Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри по коду 98310000-9, саме як «Послуги з прання і сухого чищення», без вживання словосполучення: «Прання медичної білизни». ВИМОГА №3. У п.3.1.2 додатку №2 до тендерної документації, вами вимагається: «Учасник повинен надати гарантійний листа від виробника або 3 (включаючи гепатит А, парентеральні вірусні гепати-ти (В, С), вірус СНІД (ВІЛ), грип, вірус «пташиного грипу» A (H5N1), вірус «свинячого грипу» A (H1N1), бактерицидна (включаючи туберкульоз), фунгіцидна, спороцидна активність). Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії. 5.2. Дезінфекційний засіб за параметрами гострої токсичності згідно класифікації ГОСТ 12.1.007-76 при внутрішньо шлунковому введенні повинен відноситись до 3 класу помірно небезпечних речовин, при нанесенні на шкіру до 4 класу мало небезпечних речовин. офіційного представника виробника дезінфікуючи х засобів про їх відповідність вимогам зазначених в п.5.1 та п.5.2, а також щодо якісного та своєчасного постачання зазначених товарів учаснику» Вимога надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів є дискримінаційною, має бути виключена Вами із переліку документів, які Ви вимагаєте від учасника закупівлі послуг з прання і сухого чищення, оскільки, предметом закупівлі не є дезінфікуючі засоби, як товар, виходячи з наступного: Вами, як Замовником не доведено обґрунтованості необхідності встановлення наведеної вище вимоги до учасника закупівлі послуг з прання і сухого чищення, а виконати зазначену умову Документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які вже мають стосунки з виробником або офіційним представником виробника дезінфікуючих засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість надання послуг відповідно до предмету закупівлі, в тому числі можуть мати запас таких засобів, придбаний раніше. Також такі узгоджені дії можуть свідчити про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані гарантійні листи, або має домовленість з виробником про їх отримання. ПРОСИМО: 1.Виключити вимогу про надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів про їх відповідність вимогам зазначених в п.5.1 та п.5.2 ДКТ, а також, щодо якісного та своєчасного постачання зазначених товарів учаснику. Дана позиція щодо вимоги Замовника про надання гарантійних листів від виробників чітко сформована у рішенні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018 ВИМОГА №4. У п.3.1.2 додатку №2 до тендерної документації, вами вимагається: «6.1. Копії декларацій про відповідність миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів, завірені підписом уповноважено ї особи та мокрою печаткою; гарантійні листи товаровиробника щодо якісного та своєчасного постачання миючих та дезінфікуючи х засобів учаснику» Вимога надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів є дискримінаційною, має бути виключена Вами із переліку документів, які Ви вимагаєте від учасника закупівлі послуг з прання і сухого чищення, оскільки, предметом закупівлі не є дезінфікуючі засоби, як товар, виходячи з наступного: Вами, як Замовником не доведено обґрунтованості необхідності встановлення наведеної вище вимоги до учасника закупівлі послуг з прання і сухого чищення, а виконати зазначену умову Документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які вже мають договірні стосунки з виробником або офіційним представником виробника дезінфікуючих засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість надання послуг відповідно до предмету закупівлі, в тому числі можуть мати запас таких засобів, придбаний раніше. Також такі узгоджені дії Замовника та потенційного надавача послуг можуть свідчити про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані гарантійні листи, або має домовленість з виробником про їх отримання. ПРОСИМО: 1.Виключити з пп.6. п.3.1.2 додатку №2 до тендерної документації, вимогу про надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів про їх відповідність вимогам, зазначених в п.5.1 та п.5.2 ДКТ, а також, щодо якісного та своєчасного постачання зазначених товарів учаснику. ВИМОГА № 5. У п.п.11 п.3.1.2. додатку №2 до тендерної документації, вами вимагається: «Приміщення пральні повинно відповідати нормам санітарно-епідеміологічного стану об’єкта для здійснення виду діяльності: Надати акт обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень». Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки, значно звужує коло учасників процедури закупівлі, адже, надання цих документів у складі пропозиції, ніяким чином не впливає на якість послуг, що пропонуються до надання, оскільки, вами належним чином не обґрунтовано та не деталізовано які саме мають бути «протоколи проведення дослідження» і що саме має бути досліджено у цих протоколах ви не вказуєте. Також такі узгоджені дії можуть свідчити про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані «протоколи проведення дослідження» або має домовленість про їх отримання. ПРОСИМО: 1. Усунути даний недолік та виключити вимогу про надання у складі тендерної пропозиції документа: «протоколи проведення досліджень» замінити таку вимогу наданням лише «Акта обстеження приміщення пральні».
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету від 04.03.2021р. ВІДПОВІДЬ на запитання Учасника щодо Тендерної документації за процедурою закупівлі відкриті торги «Послуги з прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) затвердженої рішенням тендерного комітету від 04.03.2021р. (в порядку частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі») 01.03.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-25-002080-a) оприлюднено запитання Учасника щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника). Керуючись статтями 5, 11 та частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет дає відповідь: Вимога №1,2 підлягає відхиленню з огляду на наступне: код ДК 021:201 ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, включає в себе послугу з прання і сухого чищення білизни різного типу. Проте, необхідно врахувати, що замовником є медична установа, яка у своїй власності має виключно білизну медичного призначення. Тому, для уточнення який саме вид білини підлягає пранню і сухому чищенню по даній закупівлі, в тендерній документації міститься словосполучення «прання медичної білизни», що характеризує особливості надання послуг з прання. Вимога №3 підлягає відхиленню з огляду на наступне: Обробка медичної білизни (білизни медичних закладів) в обов’язковому порядку підлягає дезінфекції, враховуючи що наш медичний центр спеціалізується на лікуванні та діагностиці онкологічних захворювань, вважаємо за необхідне свої надавати послуги якісно та не допустити наявність або розмноження різного виду інфекцій, а також враховуючи положення «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої Наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27 серпня 2000, N 20; «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» наказ МОЗ від 04.04.2012, № 236; Санітарні правила устрою, обладнання та експлуатації лікарень, пологових будинків та інших лікувальних стаціонарів (СанПіН 5179-90), затверджені Головним державним санітарним лікарем СРСР від 29.06.1990. Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я». Надання учасниками гарантійних листів від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів у складі своєї пропозиції, підтверджує наявність та поставку дезінфікуючих засобів протягом всього строку безперебійного надання послуг. Вимога №4 підлягає відхиленню з огляду на наступне: враховуючи положення «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої Наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27 серпня 2000, N 20; «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» наказ МОЗ від 04.04.2012, № 236; Санітарні правила устрою, обладнання та експлуатації лікарень, пологових будинків та інших лікувальних стаціонарів (СанПіН 5179-90), затверджені Головним державним санітарним лікарем СРСР від 29.06.1990.Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», вимога про надання: Копії декларацій про відповідність миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів, завірені підписом уповноваженої особи та мокрою печаткою; гарантійні листи товаровиробника щодо якісного та своєчасного постачання миючих та дезінфікуючих засобів учаснику. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо дозволу на використання чистячих, миючих та дезінфікуючих засобів (завірені підписом уповноваженої особи-учасника та мокрою печаткою). Копії інструкцій із застосування або методичних вказівок із застосування дезінфікуючих засобів затверджені згідно чинного законодавства, з доданням висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.», є законною, адже при наявності вище вказаних документів, замовник може впевнитися, що миючі, чистячі, дезінфікуючі засоби зареєстровані відповідно до законів України, можуть використовуватись в медичних закладах та їх застосування при наданні послуг з прання і сухого чищення не має негативних властивостей на білизну та є безпечними для використання. Вимога №5 підлягає відхиленню з огляду на наступне: пранню підлягає білизна медичного закладу, що має біологічні забруднення різної складності типу і характеру, враховуючи дану особливість предмету закупівлі приміщення пральні повинно відповідати нормам санітарно-епідеміологічного стану об’єкта для здійснення виду діяльності. Вимога стосовно надання акту обстеження приміщення пральні та протоколи проведення досліджень необхідна для підтвердження наявності та дотримання усіх санітарно-епідеміологічних вимог в приміщенні пральні. Виконання вимог передбачених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я».
Дата відповіді: 04.03.2021 16:57
Відповідь надана

ВИМОГА ЩОДО ДКТ

Номер: abeb2e14c8b8433c88db92140e4659e5
Дата опублікування: 01.03.2021 10:53
Опис: Шановний Замовнику! На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», з метою усунення дискримінаційних вимог, викладених у тендерній документації, просимо Вас внести зміни до тендерної документації у закупівлі № UA-2021-02-25-002080-a. Підстави для внесення змін до тендерної документації наводимо нижче. У документації конкурсних торгів ви вимагаєте: «3.5.17. Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності на основі даних річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, при чому обсяг річного доходу (виручки) повинен бути у розмірі не менше 90 %, ніж очікувана вартість предмета закупівлі 3.5.18. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати копію річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством.» Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки якість послуг які Вами закуповують ся не має ніякого відношення до фінансової спроможності потенційних учасників закупівель, дана вимога розцінюється нами як дискримінаційна, оскільки значно звужує коло учасників відкритих торгів. ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність та виключити з переліку кваліфікаційних критерії вимогу, наведену у п.3.5.17. та п.3.5.18 тендерної документації, як дискримінаційну.
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету від 04.03.2021р. ВІДПОВІДЬ на запитання Учасника щодо Тендерної документації за процедурою закупівлі відкриті торги «Послуги з прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) затвердженої рішенням тендерного комітету від 04.03.2021р. (в порядку частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі») 01.03.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-25-002080-a) оприлюднено запитання Учасника щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: «Шановний Замовнику! На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», з метою усунення дискримінаційних вимог, викладених у тендерній документації, просимо Вас внести зміни до тендерної документації у закупівлі № UA-2021-02-25-002080-a. Підстави для внесення змін до тендерної документації наводимо нижче. У документації конкурсних торгів ви вимагаєте: «3.5.17. Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності на основі даних річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, при чому обсяг річного доходу (виручки) повинен бути у розмірі не менше 90 %, ніж очікувана вартість предмета закупівлі 3.5.18. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати копію річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством.» Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки якість послуг які Вами закуповують ся не має ніякого відношення до фінансової спроможності потенційних учасників закупівель, дана вимога розцінюється нами як дискримінаційна, оскільки значно звужує коло учасників відкритих торгів. ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність та виключити з переліку кваліфікаційних критерії вимогу, наведену у п.3.5.17. та п.3.5.18 тендерної документації, як дискримінаційну». Керуючись статтями 5, 11 та частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет дає відповідь: Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: «1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Визначення Замовником у Тендерній документації кваліфікаційного критерію: «(d) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», згідно пункту 3.5.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не є дискримінаційною вимогою. Зважаючи на вищевикладене, тендерний комітет не вбачає підстав для виключення даної вимоги з кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, а отже не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 04.03.2021 15:00