• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло 72,5-73%)

1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАРОЛІНО-БУГАЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20988108. 4. Місцезнаходження замовника: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 186. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Башева Тетяна Сергіївна, уповноважена особа,(головний бухгалтер), тел. +380673960601, karolino.internat@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вершкове масло 72,5-73% ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код - 15530000-2 «Вершкове масло» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код - 15530000-2 «Вершкове масло» 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вершкове масло 72,5-73%- 720 кг. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, село Кароліно-Бугаз, ВУЛИЦЯ ПРИМОРСЬКА, будинок 186 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000 грн. (сто п’ятдесят тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «03» березня 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «09» березня 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 25.02.2021 11:03 - 03.03.2021 10:56
Звернень немає. Звернення не може бути заданим