• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м.Хмельницькому

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Джерело фінансування - місцевий бюджет

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 24.02.2021 16:58 - 02.03.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо додатку 1 до тендерної документації Форма «тендерна пропозиція»:

Номер: f1f6531ed2dc4eccb6f9548398d9fef5
Дата опублікування: 28.02.2021 11:56
Опис: Прошу Вас змінити додаток 1 до тендерної документації Форма «тендерна пропозиція» відповідно до Вашого технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) «Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м. Хмельницькому», так як Ви вимагаєте не відступати від даної форми. (В теперішній версії мова йде про товар (продукцію), а не про послуги.
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації Форма "тендерна пропозиція" повідомляємо, що замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до додатку 1. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 02.03.2021 15:13
Відповідь надана

Щодо додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ):

Номер: 5d1ef8fc4e004e0cbc0bc51663e89af7
Дата опублікування: 28.02.2021 11:42
Опис: Запропонований Вами проект договору на 95% захищає Замовника послуг з паспортизації вулиць, а тільки на 5% Виконавця. Це не може відповідати духу партнерських та взаємовигідних відносин. Тим паче, що Замовник не ризикує нічим, від слів – зовсім. А от Виконавець, з самого початку договірних відносин, витрачає кошти та ресурси для виконання польових робіт, а потім і камеральних і не має юридичної змоги захистити свої витрати. На підставі вищезазначеного, прошу Вас внести зміни в проект договору, а саме: - доповнити пункт 6 договору підпунктом 6.4.2. «У разі дострокового виконання послуг Замовник має право достроково прийняти та оплатити виконані послуги у межах вартості, передбаченої цим Договором»; - доповнити пункт 6 договору підпунктом 6.1.3. «Надавати Виконавцю, протягом 3 (трьох) календарних днів, за потреби, всю додаткову інформацію та данні необхідні для надання послуг передбачених цим договором» - видалити підпункти 6.2.1., - підпункт 6.2.5. пунтку 6 викласти у наступній редакції: «При виявленні недоліків у обсягах, якості та термінах наданих послуг Виконавцем, передбачених цим Договором, зобов'язати Виконавця усунути виявлені недоліки за власний рахунок.» або видалити його. - пункт 7 «Відповідальність сторін» повністю змінити та викласти у наступній редакції: «7.1. Виконавець зобов’язується забезпечити якісне виконання послуг у відповідності з вимогами, викладеними у Технічному завданні, та у відповідності з іншими нормативно-правовими документами у цій сфері. 7.2. Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю зазначені послуги після їх виконання. 7.3. У випадку порушення з вини Виконавця строків виконання послуг, передбачених Договором, Виконавець сплачує Замовнику за кожний день прострочення неустойку (пеню), в розмірі 0,1% від суми договору за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої в період, за який нараховується пеня. 7.4. У випадку порушення Замовником строків оплати за надані послуги, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1% від суми договору за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої в період, за який нараховується пеня. 7.5. У випадку відмови за ініціативою Замовника від Договору про надання послуг в будь-який час до закінчення строку дії цього Договору та невиконання вимог підпункту 6.1.3. він зобов’язаний провести оплату за фактично виконані обсяги робіт при наданні послуг. 7.6. Якщо під час надання послуг стане очевидним, що вони не надаються належним чином, Замовник має право призначити Виконавцю строк для усунення недоліків, а в разі невиконання Виконавцем цієї вимоги - відмовитись від Договору про надання послуг та вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків іншій особі за рахунок Виконавця. 7.7. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Виконавець i Замовник несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Справи у спорах між Замовником і Виконавцем розглядаються господарським судом.» - доповнити проект договору пунктом «ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» з наступними підпунктами : - Цей Договір може бути розірваний за домовленістю сторін, про що складається відповідний протокол, де вказуються причини розірвання Договору. - Цей Договір може бути розірваний за рішенням суду. - Цей Договір може бути розірваний односторонньо за ініціативою Замовника у разі затримки виконання послуг на строк більше 30 днів, якщо у межах цього часу не досягнуто домовленості між Замовником і Виконавцем про продовження терміну виконання послуг, яка оформляється додатковою угодою.
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації (Проект договору) повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до проенкт договору та частково враховані ваші пропозиції. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 02.03.2021 15:10
Відповідь надана

Щодо додатку 2 до тендерної документації – пункт 14 (…. «паспорти якості та/або сертифікати відповідності…..»):

Номер: 5f5dd85197804465b136166c11316c41
Дата опублікування: 28.02.2021 11:40
Опис: Прошу видатили цей пункт, так як він не має жодного відношення до паспортизації вулиць, що є послугами.
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до п.14 Додатку 2 до тендерної документації з приводу документального підтвердження виконання аналогічного договору, повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було виключено відповідний пункт. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 02.03.2021 15:07
Відповідь надана

Щодо додатку 2 до тендерної документації - пункт 9 (Надати «паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду…..»):

Номер: 5deb58d7ee0e4b859386fba5cbbc0c56
Дата опублікування: 28.02.2021 11:39
Опис: Поширення через мережу інтернет (надання документів у складі тендерної пропозиції до системи ProZorro, яка має вільний доступ) засвідченої копії паспорту і ІПН фізичної особи не свідчить про наявність повноважень посадової особи, а лише сприятиме шахрайським діям з використанням особистих даних фізичної особи. Враховуючи вищевикладене, з метою убезпечення використання особистих даних фізичних осіб для можливої протиправної діяльності, просимо Вас видалити цей пункт. Тим паче, що надати Замовнику копію паспорта і ІПН може переможець аукціону без використання системи ProZorro.
Відповідь: На Ваше запитання щодо виключення з Додатку 2 до тендерної документації п.9 (надати "паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду...") повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" не підлягає розкриттю інформація, що обгрунтовано визначено учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Крім того відповідно до ч.3. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вище викладене, замовником не задоволено Ваше прохання про виключення п.9 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.03.2021 15:41
Відповідь надана

Щодо додатку 2 до тендерної документації - пункт 2 параграф під зірочкою:

Номер: a8559a1366bf447f83fa244ce346481a
Дата опублікування: 28.02.2021 11:38
Опис: В зв’язку з тим, що підтвердженням виконання послуг з паспортизації вулиць є акт прийому передачі виконаних послуг підписаний Замовником та Виконавцем, а не видаткові накладні чи будь що інше, тому прошу Вас змінити цей пункт та викласти його в наступній редакції: «*копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати сам договір, всі додатки до нього та акт прийому передачі виконаних послуг, на підставі якого здійснювались розрахунки за договором вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума зазначена в акті прийому передачі наданих послуг повинна відповідати сумі наданого договору.»
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до п.2 Додатку 2 до тендерної документації з приводу документального підтвердження виконання аналогічного договору, повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до цього пункту. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 02.03.2021 15:06