-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 (24450000-3 –Дезинфікуючі засоби):
1.«Вернедор» у флаконах по 1 л. (або еквівалент) – 12шт.; 2.«Аеродезин» у флаконах по 1 л без розпил.(або еквівалент) -29шт.; 3.«Соліклор в гранулах» в упаковках по 1 кг (або еквівалент) – 10шт; 4.«Соліклор в таблетках» в упаковках (300 таблеток / 1 кг / 1 упаковці) (або еквівалент) 20шт;
Завершена
20 342.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2017 09:11 - 18.05.2017 15:48
Відповідь надана
уточнення
Номер:
768e86ccc8554540ba105ecb9b0196d2
Дата опублікування:
17.05.2017 16:26
Опис:
Просимо Замовника не розглядати вищенаведену вимогу так як вимога нами була помилково направлена Замовнику. Ця вимога стосується зовсім інших торгів та іншого Замовника.
Відповідь:
хорошо
Дата відповіді:
18.05.2017 11:40
Відповідь надана
вимога
Номер:
24a41d5149de436f956cc1a7aece475d
Дата опублікування:
17.05.2017 16:18
Опис:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти та за якими критеріями можуть Вами розглядатись. Не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,еквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! Зазначені Вами препарати є унікальними за складом діючих речовин, що унеможливлює надання аналогічних за іншими показниками засобів . На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних за іншими показниками засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов'язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в медико-технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти, аналоги! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в предмету закупівлі під якого і прописав Замовник за допомогою цього ж виробника та пов'язаних з ним групи компаній. Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти? Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прописані під конкретного виробника та його представників, говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником.
Також слід зауважити , що згідно ДОДАТОК до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
документації , учасники повинні надати Гарантійний лист від виробника на ім'я замовника з гарантією забезпечення в повному обсязі поставки кожного дезінфекційного засобу з вказанням найменування Замовника та ID торгів. Вказуємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). Ще раз зауважуємо, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Ваші МТВ дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас потенційний переможець, містять перелік особливих та унікальних характеристик. Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об'єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ , НАБУ та Громадський контроль.
Відповідь:
ми так не вважаємо
Дата відповіді:
18.05.2017 08:03