• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень Верхівської ЛА ЗПСМ по вул. Миру, 88 в с. Верхівка Гайсинського району Вінницької області

Торги відмінено

123 846.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619.23 UAH
Період уточнення: 24.02.2021 14:49 - 02.03.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація продовження

Номер: 8435b245eb424bf3b1444133ff2aa952
Дата опублікування: 26.02.2021 15:28
Опис: Про які нюанси йде мова? Оголошення містить технічне завдання з переліком видів робіт, чому ці нюанси не зазначені в технічному завданні відразу? Звертаю увагу на невірне трактування Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" - Оголошення може містити іншу ІНФОРМАЦІЮ, а не інші ВИМОГИ. Можливо під нюансами Ви і маєте на увазі іншу інформацію? Вимагаю виключення вимоги про огляд об'єкту з Оголошення.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 26.02.2021 19:33
Відповідь надана

Повторно по дискримінаційним вимогам

Номер: 2548f81a4b434b6ca0ec7974ae9e0283
Дата опублікування: 26.02.2021 12:20
Опис: Повторно звертаюсь до Замовника з вимогою щодо виключення з Оголошення вимоги про необхідність відвідування об’єкту з наступних підстав: 1) Замовником не надано обґрунтування необхідності здійснення відвідування. 2) Чинним законодавством не встановлена вимога про обов’язковість відвідування об’єктів. 3) Як я писав раніше, відвідування об’єкту передбачає спілкування Замовника з учасником до того як учасник відкрито переможе у закупівлі, що може призвести до корупційних домовленостей між Замовником та таким учасником, 4) У складі Оголошення міститься Додаток № 1, який містить вичерпну інформацію про об’єми робіт. Якщо ж для розуміння об’єму робіт потрібен огляд об’єкту, то це говорить про некомпетентність Замовника в частині складання технічного завдання. 5) Для чіткого розуміння об’єму робіт Замовник може викласти фото об’єкту, як додаток до технічної специфікації.
Відповідь: Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених Законом 13 пунктів, оголошення може містити іншу інформацію. Відповідно до Оголошення учасникові спрощеної закупівлі для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією необхідно відвідати об’єкт виконання робіт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою вказаною Замовником, для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції. Наголошуємо, що надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній спрощеній закупівлі і продиктоване бажанням замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 26.02.2021 12:59
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: cd4884926bd340238d8a14e0515b39b7
Дата опублікування: 25.02.2021 15:22
Опис: Доброго дня! 1. Згідно вимог Оголошення учасники повинні надати у складі пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Вважаємо що дана вимога є недопустимою на момент участі у закупівлі, адже зазначення сертифікату якості матеріальних ресурсів здійснюється під час подання підсумкової відомості ресурсів до акту виконаних робіт. Вимагаємо виключити дану вимогу з Оголошення. 2. Чинним законодавством України не встановлено вимогу, яка зобов’язує зазначати в Статутах перелік видів діяльності підприємства. Учасник може здійснювати будь-яку господарську діяльність не заборонену законом, в т.ч. отримавши необхідні дозвільні документи, при цьому наявність та/або відсутність якогось з видів господарської діяльності в Статуті підприємства не є підставою для здійснення та/або заборони на здійснення такої господарської діяльності. Перелік господарської діяльності підприємства міститься у відкритому реєстрі - Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в розділі «Види діяльності». Отже, дана вимога не відповідає чинному законодавству, та повинна бути виключена з Оголошення, на чому ми і наполягаємо. 3. Відповідно до розділу «Огляд об’єкта» за для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційному учаснику (фізична особа-підприємець або юридична особа, яка має намір прийняти участь в даній закупівлі) Р Е К О М Е Н Д У Є Т Ь С Я відвідати об’єкт виконання робіт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою вказаною Замовником. …………. За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ЗАЗНАЧЕНОЇ ДОВІДКИ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ НА ПІДСТАВІ АБЗАЦУ ПЕРШОГО П. 2. Ч. 1 СТ. 31 ЗАКОНУ № 922. Слово «РЕКОМЕНДАЦІЯ» згідно Академічного тлумачного словника української мови це дія за значенням «рекомендувати». Слово «рекомендувати» згідно згаданого вище словника значить «давати поради, вказівки або настанови кому-небудь зробити щось; пропонувати». Тобто, рекомендація по своєї суті не встановлює імперативну вимогу щодо обов’язкового вчинення рекомендованої дії. Отже учасники не повинні здійснювати огляд об’єкта. Враховуючи зазначене вище, виникає логічне запитання – чому за відмову від вчинення «рекомендації» пропозицію учасника буде відхилено? Також нас цікавить, яким чином відвідування об’єкту впливає на належність, вчасність, та повноту виконання робіт, якщо таке відвідування відбуватиметься ДО початку виконання робіт потенційними учасниками. Крім цього, ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII встановлено, шо замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції; статтею 5 цього ж Закону зафіксовано принципи здійснення закупівель, зокрема такі як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. На наш погляд, сам факт огляду об’єкту потенційним учасником разом з Замовником є нічим інакшим як віктимною поведінкою, спрямованою на ініціювання переговорів між учасником та Замовником з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції - адже довідка в довільній формі підписана учасником та Замовником є нічим іншим як складовою змісту пропозиції такого учасника. Також звертаємо увагу Замовника на те, що відхилити пропозицію учасника який не виконав РЕКОМЕНДАЦІЮ та не надав у складі пропозиції довідку про відвідування об’єкту неможливо на підставі абзацу першого п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922, адже даний абзац даної статті: по перше застосовується у відкритих торгах, а дана закупівля є спрощеною; по друге даний абзац надає Замовнику право відхилити пропозицію учасника якщо він не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а абзац перший ч.3 ст.22 говорить наступне: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»; а так як законодавством непередбачено обов’язок обгляду об’єкта, то і відхиляти пропозицію за даною підставою є неправомірно. Враховуючи вищеописане, вимагаємо виключити з Оголошення наступну вимогу: «В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абзацу першого п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922.».
Відповідь: Доброго дня. Уповноваженою особою КНП "Тростянецький РЦПМСД" було внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.02.2021 10:49