-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період уточнення:
24.02.2021 13:45 - 07.03.2021 00:00
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Номер:
1e26256f63bd4cdeb82ac865ca0a27cc
Дата опублікування:
25.02.2021 17:28
Опис:
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Умовами тендерної документації визначено наступне "Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам."
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то такий товар повинен бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками, та відповідати комплектації, що вимагається Замовником.
У Додатку 1 до тендерної документації чітко визначено , що до вартості обладнання включається доставка та налаштування обладнання; розгортання корпоративної хмари на базі сервісів Microsoft Office365. Окрім того, в проекті договору також зазначено, що ціна на товар встановлюється з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, встановлення обладнання.
Дата відповіді:
01.03.2021 09:22
Відповідь надана
Документація
Номер:
107c91d28eb24c1dafb745e925b0ab40
Дата опублікування:
25.02.2021 17:27
Опис:
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації.
Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит!
Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію затверджено рішенням уповноваженої особи Замовника, а не тендерним комітетом. На титульній сторінці тендерної документації зазначено дату її затвердження, а саме 24.02.2021 року. для оформлення банківської гарантії повідомляє що рішення про затвердження тендерної документації прийнято за № 65
Дата відповіді:
01.03.2021 09:12