• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали ( 33140000-3 код за ДК 021:2015)

Завершена

785 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 850.00 UAH
Період уточнення: 24.02.2021 09:56 - 23.03.2021 23:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 0c2f47b791f04e22a6e9aa5790285ce2
Дата опублікування: 01.03.2021 18:25
Опис: Доброго дня! Ми, як учасник, бажаємо прийняти участь в даній закупівлі та можливістю поставити шовний матеріал згідно тендерної документації Замовника, звертаюся до Вас із наступним: В Тендерній документації вказано, що Замовник бажає закупити шовний матеріал (Додаток №1, позиція №17) - Голка атравматична з ниткою КАПРОН модифікований (Для накладання швів під час оперативних втручань. Капрон модифікований - мультифіламентний шовний матеріал виготовлений шляхом хімічної модифікації поліамідного волокна з полімерним покриттям, що містить хлоргексидину біглюконат, антибактеріальна дія зберігається до трьох діб. Строк розсмоктування 180-210 дн. Нитка довжиною 75 см USP 2/0 (М3) з колючою голкою 25 мм, ½) у кількості 24 шт. Дане замовлення є специфічним, описані медико-технічні характеристики відповідають продукту лише одного виробника - ТОВ "УКРТЕХМЕД ІННОВЕЙШН". У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній. У Тендерній документації не обґрунтовано необхідності закупівлі саме цього медичного виробу цього виробника. Прошу назвати, які саме еквіваленти будуть прийматися замовником по даній позиції. Прошу назвати конкретну заміну, оскільки відсутність чіткої і прямої відповіді по унікальним безеквівалентним позиціям призведе до неможливості запропонувати еквівалент у відкритій закупівлі, а значить буде свідчити про непрозорість і не відкритість закупівлі, про порушення принципів закупівель. Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2021-02-24-000574-a нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: В Тендерній Документації в Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в пункті 9 Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення. Таким чином, за умовами Тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний представник (інш.) нададуть гарантійний лист (лист авторизації) та документи, що підтверджують їх повноваження. Тобто, УЧАСТЬ УЧАСНИКА В ЗАКУПІВЛІ (А ВІДПОВІДНО І ВЗАГАЛІ ЗАВЕРШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ПІДПИСАННЯМ ДОГОВОРУ) ПОСТАВЛЕНІ В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. В тендерній документації на аналогічну закупівлю в минулому році за ID: UA-2020-10-13-006852-c медичних матеріалів (22 найменування) в Додатку №1 була зазначена позиція №17 - Голка атравматична з ниткою КАПРОН модифікований (Для накладання швів під час оперативних втручань. Капрон модифікований - мультифіламентний шовний матеріал виготовлений шляхом хімічної модифікації поліамідного волокна з полімерним покриттям, що містить хлоргексидину біглюконат, антибактеріальна дія зберігається до трьох діб. Строк розсмоктування 180-210 дн. Нитка довжиною 75 см USP 2/0 (М3) з колючою голкою 25 мм, ½) у кількості 24 шт. від єдиного в Україні виробника ТОВ "УКРТЕХМЕД ІННОВЕЙШН". 30 жовтня 2020 р. ФОП «Cтепаненко Ірина Федорівна» (код ЄДРПОУ 3043618347) спільно з ФОП «Зінченко Віктор Миколайович» (код ЄДРПОУ 2287403072) були єдиними учасниками з різницею в ціні пропозиції рівно в 531,88 грн. Зазначені ФОПи – є дилерами ТОВ "УКРТЕХМЕД ІННОВЕЙШН". Таким чином, за умовами Тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний представник надали гарантійний лист (лист авторизації) та документи, що підтверджують їх повноваження. Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації: видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного (авторизаційного) листа від виробника або його офіційного представника – п. 10 Додатку 3 Тендерної документації
Відповідь: Відповідь на звернення Звернення щодо усунення, на думку автора, дискримінаційних умов тендерної документації Київським міським пологовим будинком № 5 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) далі – КМПБ №5) на закупівлю товару код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (33141121-4 Хірургічні шовні матеріали) UA-2021-02-24-000574-a розглянуто. Щодо доводів, наведених у зверненні, повідомляю наступне. Згідно з п. п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У КМПБ № 5 предмет закупівлі формується відповідно до замовлень, що надходять від завідувачів відділеннями і лікарів, з урахуванням досвіду і практики використання медичних виробів та планових потреб. Законом встановлено, що необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі замовник визначає в тендерній документації ( п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону), технічна специфікація відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товару, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, технічні специфікації можуть бути у формі експлуатаційних або функціональних вимог. При цьому, не допускається посилання на конкретні марку чи виробника, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (ч. 4 ст. 23 Закону). Замовником, згідно з вимогами Закону, надано опис характеристик товару, що є предметом закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі). Будь-яких посилань на конкретні марку чи виробника, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання в тендерній документації на закупівлю товару хірургічні шовні матеріали, немає. Оскільки в тендерній документації відсутні посилання на конкретні марку чи виробника, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, то по позиції 17 Додатку № 1 будуть прийматися пропозиції, що відповідають медик-технічним вимогам, наведеним в цьому Додатку. Щодо вимоги автора звернення, навести в тендерній документації обґрунтування необхідності закупівлі виробу саме з наведеними в технічній документації характеристиками товару, то Закон такої вимоги до тендерної документації не містить. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога про надання учасниками гарантійних листів є багаторічною практикою багатьох медичних закладів в Україні. Внесення зазначеної вимоги до тендерної документації спрямовано на забезпечення реального виконання учасниками, які надають свої пропозиції, умов укладених договорів з поставки медичних виробів, на реальне оцінювання своїх можливостей поставити товар. Затримка в поставці або недопоставка товару, поставка неякісних медичних виробів призводять до негативних наслідків у вигляді завдання шкоди людським життям. Саме тому медичному закладу необхідне підтвердження того, що учасник належним чином спланував свої фінансові можливості, а виробник– свої виробничі можливості. Жодних обмежень щодо суб’єктів господарювання від яких учасник може отримувати зазначений гарантійний лист в тендерній документації не встановлено. Таким чином, вимога щодо надання учасником гарантійного листа виробника або його представника що підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, не суперечить нормам Закону. Звертаю увагу автора звернення на некоректну інформацію щодо учасників закупівлі UA-2020-10-13-006852 та на відсутність пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації закупівлі UA-2021-02-24-000574-a, який на думку автора звернення, має бути видалений, відсутній. Л. Омельчук
Дата відповіді: 04.03.2021 14:37