• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Геодезичні спостереження за деформативним станом причалів

Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 (Геодезичні спостереження за деформативним станом причалів)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 23.02.2021 16:46 - 16.03.2021 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: dcaf3ceefd8141c39883dffe2269cd6c
Дата опублікування: 15.03.2021 17:42
Опис: Відповідно до п.3.5 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 (Геодезичні спостереження за деформативним станом причалів),Організація повинна мати в наявності сучасне програмне забезпечення за оцінкою несучої спроможності будівельних конструкцій, а також відповідне ліцензоване сучасне графічне програмне забезпечення.Просимо надати роз'яснення навіщо для виконання даного виду послуг необхідне "сучасне програмне забезпечення за оцінкою несучої спроможності будівельних конструкцій", так як важаємо дану вимогу дискримінацією учасників.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. З огляду на те, що портові гідротехнічні споруди є важливою складовою інфраструктури України, надійність та довговічність експлуатації яких забезпечує зокрема економічний розвиток держави, а також беручи до уваги, що можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв на розсуд Замовника закупівлі передбачена законодавцем саме з метою забезпечення обрання найбільш досвідчених і надійних контрагентів у яких є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі та оскільки закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачають витрачення державних коштів, Замовник не вважає відповідну вимогу Тендерної документації дискримінаційною в розумінні статті 5 Закону, та не бачить підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:51
Відповідь надана

Запитання

Номер: bd98be25845641cfaf40e16b8bd87055
Дата опублікування: 15.03.2021 16:39
Опис: Відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати : "- Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). У складі організації мають бути наступні дипломовані фахівці що мають освіту відповідного профілю: Інженери-гідротехніки з досвідом виконання інженерного дослідження деформаційного стану портових ГТС та обстеження, оцінки технічного стану гідротехнічних споруд не менше 5 років." Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Адже, надання послуг за предметом публічної закупівлі:Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 (Геодезичні спостереження за деформативним станом причалів) можуть здійснюватися звичайним інженером-геодезистом. Вимога Замовника щодо наявності інженера-гідротехніка з досвідом виконання інженерного дослідження деформаційного стану портових ГТС та обстеження, оцінки технічного стану гідротехнічних споруд не менше 5 років є такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити таку вимогу як дискримінаційну .
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Одним з результатів надання послуг є розробка рекомендацій щодо подальшої експлуатації досліджуваних гідротехнічних споруд що виконується спеціалістом за освітою інженера-гідротехніка, тому Замовник вимагає наявність у Учасника прийнятого за трудовим договором або залученого за цивільною угодою інженера-гідротехніка.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:50
Відповідь надана

Запитання

Номер: 204b0894ff70434fbf2610f7323c6e37
Дата опублікування: 25.02.2021 14:44
Опис: Відповідно до пунктів 3,4,,8,9 та 11 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати: «Інформацію про відсутність підстав передбачених пунктами 2,3,4,8,9 та 11 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Адже інформація, яка підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 3, 4, 8, 9 та 11 частини 1 статті 17 Закону міститься відкритих єдиних державних реєстрах, яку Замовник може перевірити самостійно. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Тому, враховуючи вищенаведене ми вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною та суперечить принципам проведення закупівель.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Замовником в тендерній документації не зазначені дискрімінаційні вимоги, адже замовником не вимагаються документи на підтвердження відсутності підстав зазначених в ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", а інформацію (гарантійний лист). Відповідно до п. 4 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає від учасників ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктуми 1 і 7 частини першої цієї статті.
Дата відповіді: 02.03.2021 14:33
Відповідь надана

зауваження

Номер: b6dbf5b41940458c992d39a99cf7aab4
Дата опублікування: 25.02.2021 11:08
Опис: Вартість робіт з «Геодезичних спостережень за деформативним станом причалів» не відповідає дійсним умовам виконання згаданих робіт. Так, протяжність досліджуваних споруд складає не менш 2,5 км. При цьому не відомо технічний стан самої спостережної мережі та окремих геодезичних знаків (див. п.2.10 Технічного завдання). До того ж за результатами геодезичних спостережень можна виконати тільки оцінку деформативного стану споруд, але не «загальну оцінку технічного тану ГТС» (див. п. 2.8). Орієнтована вартість згаданих робіт повинна складати не менш 700 тис. грн (без урахування НДС та витрат на відрядження). В ситуації, що склалася, якість виконання таких відповідальних робіт не гарантована.
Відповідь: Пункт 2.8. інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики слід розумити так: за результатами проведених геодезичних спостережень необхідно визначити збільшення зсувів, осаджень і ухилів, або кренів ГТС, які слід зіставити з гранично допустимими розмірами (НД 31.3.002-2003). Учаснику необхідно провести аналіз вимірювань, у тому числі порівняння результатів спостережень з попередніми циклами вимірювань, а також з гранично допустимими значеннями. В пункті 2.1 інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики визначено, що Виконавець проводить аналіз наявної технічної (проектної, паспортної та іншої) документації. Пнктами 1.1 та 2.2 інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики визначено, що Виконавець проводить аналіз наявної документації стосовно улаштованої геодезичної спостережливої мережі, результатів вимірів проведених «нульового», першого та чергового циклів спостережень за деформаціями споруд. Пунктом 2.10. інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики обумовлена необхідність встановлення стану геодезичних знаків існуючої спостережливої мережі. Загальна очікувана вартість робіт визначена згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Дата відповіді: 01.03.2021 14:59