-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в Комунальному закладі «Старовірівський ліцей Шевченківської селищної ради Харківської області» за адресою: 63631, Україна, Харківська область, Шевченківський р-н, с. Старовірівка, вул. Шкільна, 60-а
Завершена
857 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 285.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 285.05 UAH
Період уточнення:
23.02.2021 16:37 - 04.04.2021 00:00
Відповідь надана
ст.17
Номер:
dd407ae71c9b47138abf60b42e221399
Дата опублікування:
28.02.2021 14:24
Опис:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Дані пункти згідно оновленого Закону були змінені - слово "злочин" змінений на "кримінальне правопорушення". На разі "злочин" та "кримінальне правопорушення" дві різні речі! Тому такі помилки недопустимі. Вимагаємо внести зміни, та подати вимогу з урахування чинного закону "Про публічні закупівлі". Також Замовник встановив вимогу : Під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасник підтверджує відсутність підстав передбачених п.5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону інформацією про: - отримання підтвердного документу Міністерства внутрішніх справ України про відсутність підстав передбачених: п.5;6;.12 ч.1ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності); - отримання підтвердного електронного документу Державної податкової служби України/паперового (електронного) підтвердного документу Податкової служби(органу) країни реєстрації учасника (у разі реєстрації учасника у іноземній країні) про відсутність підстав передбачених п.13 ч.1 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності – у разі отримання документу від Державної податкової служби України; реквізитів документу, країну реєстрації учасника та інформацію що вказана у документі – у разі отримання документу від Податкової служби(органу) іноземної країни реєстрації учасника). Документальне підтвердження згідно законодавства повинен надавати тільки переможець закупівлі!! Вимагаємо, виправити помилки в документації до того, як це зробить Моніторинг!
Відповідь:
Порушення усунено та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.04.2021 11:33
Відповідь надана
обстеження об"єкту
Номер:
45979a1d7d20492894e981706e0e7b34
Дата опублікування:
27.02.2021 15:57
Опис:
Чому саме в період уточнення? оголошення про закупівлю виставлене на проззоро 23.02. о 16:37, тобто вкінці робочого дня! Період уточнення завершується 28 лютого. 27-28 лютого -це вихідні дні, тобто в ці дні учасники не можуть виконати обстеження. Тобто залишається на обстеження 3 робочі дні. За цей період учасник мав по-перше знайти цю закупівлю, по-друге проаналізувати доцільність свої участі та вимоги замовника, по-третє зробити тест, отримати результати, по-четверте обстежити об"єкт, який знаходиться достатньо віддалено від місць потенційнийх учасників. Навіщо ви обмежуєте участь учасників???? Є багато рішень АМКУ, в яких він встановлює, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасникі звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так ясно, на чиєму боці буде суд. Вимагаємо, видалити вимогу!!! або відкорегувати її, видаливши " в період уточнення". В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою в АМКУ!
Відповідь:
Порушення усунено та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.04.2021 11:32
Відповідь надана
дискриминация
Номер:
9b0e4ef645eb4f00981de66fcd163bda
Дата опублікування:
26.02.2021 23:04
Опис:
Вимагаэмо видалити незаконну вимогу: Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження). гідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його
участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення
до них, передбачені статтею 5 Закону. Детальний опис
послуг, що є предметом закупівлі, викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 6 Документації наведений Перелік обладнання, яке необхідно встановити. Вся необхідна інформація учаснику для розрахунку пропозиція наявна! Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду
об’єктів (та ще й у період уточнення, чому в період подання пропозицій не можна????) є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов,
з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений
вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав
причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Відповідь:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо проведення технічного обстеження об'єкту у період уточнення та надання скан-копії акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Дата відповіді:
27.02.2021 09:33
Відповідь надана
Робочий проект
Номер:
a11a9353bd6b4c4293dab43b58f468f4
Дата опублікування:
26.02.2021 16:30
Опис:
Доброго дня! В тендерній документації документації пункт 6 Замовником прописано: "Робочий проект по технічному переоснащенню, влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінню евакуацією людей викладено у окремому файлі." Питання : де робочий проект?
Відповідь:
Добрий день! Перелік обладнання, яке необхідно встановити: Додаток 6 до тендерної документації, а не робочий проект.
Дата відповіді:
27.02.2021 09:13
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
23c3f048b33b45a0bcfc82c5c05a86b3
Дата опублікування:
26.02.2021 11:01
Опис:
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога: «Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження)». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Просимо вказати нормативно-правовий акт, який регламентує те, що працівники, які залучаються до робіт (проведення огляду), передбачених предметом закупівлі, повинні проходити тест Covid19 ? Проведення даного тесту є добровільним для кожної людини. Крім того, працівники при виконанні робіт (проведенні огляду) не будуть контактувати ні з працівниками Замовника, ні з іншими людьми. Ми впевнені, що навіть 5 відсотків працівників вашого підриємства не пройшли тесту Сovid 19. Достатнім було б використання масок та перчаток при виконанні робіт (проведенні огляду). Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу, оскільки ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Дата відповіді:
27.02.2021 09:15
Відповідь надана
період уточнень
Номер:
af7a815e1ee445ff96a76b7248d407f2
Дата опублікування:
26.02.2021 10:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію ми, як потенційний учасник даної закупівлі, просимо надати роз’яснення та привести у відповідність наступну її вимогу:
«Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника (дод.2 до тендерної документації).
Зазначаємо, що поняття «період уточнень» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» використовується лише у спрощеній процедурі закупівлі. Де такий термін – не менше трьох робочих днів.
Натомість, згідно оголошеної Вами процедури за № у ЦБД UA-P-2021-02-23-010704-b закупівля проводиться за відкритими торгами, що в свою чергу через відсутність в Законі поняття «період уточнень» в рамках такої не дає можливість чітко визначити терміни, у які учасник має право провести технічне обстеження об’єкту.
Просимо, надати роз’яснення в цій частині та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Дата відповіді:
27.02.2021 09:15
Відповідь надана
Складання Акту-огляду обєкту
Номер:
3b115a37aedd4f5694eb1718412c4a6a
Дата опублікування:
26.02.2021 10:42
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію ми, як потенційний учасник даної закупівлі, просимо надати роз’яснення та привести у відповідність наступну її вимогу:
«Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника (дод.2 до тендерної документації).
Зазначаємо, що поняття «період уточнень» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» використовується лише у спрощеній процедурі закупівлі. Де такий термін – не менше трьох робочих днів.
Натомість, згідно оголошеної Вами процедури за № у ЦБД UA-2021-02-23-014298-b закупівля проводиться за відкритими торгами, що в свою чергу через відсутність в Законі поняття «період уточнень» в рамках такої не дає можливість чітко визначити терміни, у які учасник має право провести технічне обстеження об’єкту.
Просимо, надати роз’яснення в цій частині та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Дата відповіді:
27.02.2021 09:14
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
dbff52d0c11b40eca582639de5d7ad5e
Дата опублікування:
24.02.2021 10:00
Опис:
Доброго дня!
В Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога: «Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження)».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, проходження тестування на Covid19 та/або Sars-Cov-2, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, видалити вимогу: «Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження)»
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо проведення технічного обстеження об'єкту у період уточнення та надання скан-копії акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Дата відповіді:
24.02.2021 14:42