-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
моторні оливи (код 09211100-2 Моторні оливи за ДК-021-2015 «ЄЗС») для ПАТ «Рівнеобленерго» або еквівалент.
моторні оливи (код 09211100-2 Моторні оливи за ДК-021-2015 «ЄЗС») для ПАТ «Рівнеобленерго» або еквівалент.
Завершена
1 970 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
20.04.2017 16:04 - 02.05.2017 10:00
Відповідь надана
Гарантія
Номер:
650c60bbba72408ab55863e9bd287147
Дата опублікування:
28.04.2017 12:32
Опис:
Доброго дня!
Для оформлення банківської гарантії банк просить повідомити назву Вашого банку, МФО, поточний рахунок (або SWIFT), на який банк буде перераховувати суму банківської гарантії. Наперед вдячні!
Відповідь:
Реквізити підприємства, у тому числі банківські, зазначено в розділі 14 Проекту договору, що є додатком №3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:09
Відповідь надана
Про технічні умови
Номер:
d10183c98dd543c185c4b4c2fe5d50a9
Дата опублікування:
26.04.2017 16:33
Опис:
пп.3.2.1 п.3 Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що якщо Товар виготовляється за технічними умовами (нормативними документами), не вказаними в тендерній документації, тобто запропонований Товар є еквівалентом предмету закупівлі, учасник надає скановану копію ТУ. Копія ТУ повинна бути завірена учасником торгів в порядку, визначеному в даній документації. Зазначена вимога є дискримінаційною з наступних причин:
Відповідно до п. 3.10 ДСТУ 1.3:2004 «Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов» технічні умови (ТУ) розробляють за рішенням виробника (постачальника) або на вимогу споживача (замовника). Право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено. ТУ та змінами до них забезпечують на договірних засадах власники ТУ.
Таким чином, вимога надання копії ТУ обмежує учасників торгів, які не є виробниками товару, оскільки без згоди виробника учасник торгів не може надати копію ТУ, право власності яких належить виробнику товару. Крім цього, будучи власністю виробника товару, Технічні умови становлять комерційну таємницю, і їх публікація у відкритому доступі є для багатьох виробників неприйнятною.
Тендерна документація в зазначеній редакції містить дискримінаційні вимоги. Замовником порушено один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни та усунути порушення чинного законодавства.
Відповідь:
Для проведення оцінки та аналізу технічних характеристик Товару, що пропонуватиметься учасниками торгів на закупівлю олив моторних, та, з метою дотримання принципу недискримінації учасників(п.1 ст.3 ЗУ «про публічні закупівлі»), Замовником в Додатку №2 наведено невиключний перелік нормативних документів, які підтверджують відповідність Товар, пропонованого учасниками вимогам, встановленим Замовником, а також передбачаються можливість надання і інших документів, що підтверджують відповідність Товару, технічним вимогам, викладеним в додатку № 2 до Тендерної документації:
«3.2.1. Учасник надає Замовнику копії дилерських/субдилерських документів/листів на представництво інтересів заводів-виробників Товару, що є предметом закупівлі/сертифікатів якості/ сертифікатів відповідності/паспорту на товар/експертних висновків/технічних умов* або звітів/інших документів, що підтверджують відповідність Товару, технічним вимогам, викладеним в додатку № 2 до Тендерної документації у разі, якщо на Товар, що є предметом закупівлі, оформляються документи, перелічені вище, відповідно до вимог чинного законодавства.».
Крім того, п.2 Статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону.
З огляду на вищевикладене, враховуючи наявність різних способів підтвердження відповідності Товару, встановленим вимогам, Замовником максимально дотримано принцип недискримінації учасників торгів.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:09
Відповідь надана
Про повторюваність позицій
Номер:
6f5c911d8d8c4085ae0d9d239094a414
Дата опублікування:
26.04.2017 16:10
Опис:
пп.12, 13 та 15 таблиці Додатку №2 Тендерної документації визначено закупівлю мастила М8, мастила для ланцюгів бензопил М8В, мастила моторного М8В1. На даний час виробники мастильних матеріалів здійснюють виготовлення оливи М8В, характеристики якої є вищі за перелічені Вами позиції, і придатні для використання замість них. Таким чином просимо Вас роз’яснити можливість подання замість олив, визначених пп.12, 13, 15 одного продукту з вищими характеристиками, або об’єднати вказані позиції в одну.
Відповідь:
Замовником при оголошенні даної закупівлі було наведено перелік видів олив, що закуповувалися ним для проведення виробничої діяльності. При цьому, розділом 3 Тендерної документації передбачено наступне: «В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати з виразом «або еквівалент» (згідно зі ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.»
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:14
Відповідь надана
Про усунення дискримінаційних умов
Номер:
d5784f017da748178143c9f907f9648d
Дата опублікування:
26.04.2017 16:01
Опис:
Додатком №2 Тендерної документації визначено перелік нормативних документів, які встановлюють вимоги до Товару, визначеного Замовником для закупівлі. Однак, частина з зазначених документів (зокрема технічні умови) відсутня у вільному доступі. Таким чином, учасники закупівлі обмежені у повному доступі до необхідної для підготовки тендерних пропозицій інформації. Відтак тендерна документація в зазначеній редакції містить дискримінаційні вимоги. Замовником порушено один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни та усунути порушення чинного законодавства.
Відповідь:
Для проведення оцінки та аналізу технічних характеристик Товару, що пропонуватиметься учасниками торгів на закупівлю олив моторних, та, з метою дотримання принципу недискримінації учасників(п.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), Замовником в Додатку №2 до тендерної документації, наведено невиключний перелік документів, які підтверджують відповідність Товару, пропонованого учасниками, вимогам встановленим Замовником, а також передбачаються можливість надання і інших документів, що підтверджують відповідність Товару, технічним вимогам, викладеним в додатку № 2 до Тендерної документації:
«3.2.1. Учасник надає Замовнику копії дилерських/субдилерських документів/листів на представництво інтересів заводів-виробників Товару, що є предметом закупівлі/сертифікатів якості/ сертифікатів відповідності/паспорту на товар/експертних висновків/технічних умов* або звітів/інших документів, що підтверджують відповідність Товару, технічним вимогам, викладеним в додатку № 2 до Тендерної документації у разі, якщо на Товар, що є предметом закупівлі, оформляються документи, перелічені вище, відповідно до вимог чинного законодавства.».
Разом з тим, п.2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону.
З огляду на вищевикладене, враховуючи наявність різних способів підтвердження відповідності Товару, встановленим вимогам, Замовником максимально дотримано принцип недискримінації учасників торгів.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:12
Відповідь надана
Не полная тех. часть
Номер:
e7fc6cfe2c904afd94f867c6e6c356d8
Дата опублікування:
26.04.2017 15:04
Опис:
Т.к. моторные масла производятся различных типов для разных двигателей, просим уточнить требуемые классификации масел: 15W40 (№6), 10W40 (№7), 5W40 (№8), 10w40 (№20). Также просим указать наименование компрессорного масла (№11), т.к. существует ряд компрессорных масел различной вязкости и состава.
Відповідь:
Замовником будуть внесені необхідні роз‘яснення та зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:06
Відповідь надана
Про уточнення найменування товару
Номер:
0f2d6f01036c4ed185c5efad5a1f0c66
Дата опублікування:
26.04.2017 14:03
Опис:
пп.3 таблиці Додатку №2 Тендерної документації визначено закупівлю мастила консистентного Літол 20, який має відповідати вимогам ГОСТ 21150-87. Однак, у ГОСТ 21150-87 не визначено мастила марки Літол 20. Проведеним моніторингом ринку не встановлено жодного виробника мастильних матеріалів, який виготовляє продукт Літол 20. Просимо Замовника здійснити уточнення предмета закупівлі на предмет відсутності помилок у формуванні технічного завдання щодо мастила консистентного Літол 20 та у випадку їх відсутності просимо внести зміни у Тендерну документацію та вказати нормативний документ, який встановлює вимоги до даного мастила.
Відповідь:
Замовником будуть внесені необхідні роз‘яснення та зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:10
Відповідь надана
Про заповнення «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Номер:
3df8fc217d124b999edea0921385987a
Дата опублікування:
26.04.2017 13:42
Опис:
Додатком №1.2 Тендерної документації встановлено рекомендовану форму заповнення «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У нашій компанії працює більше 200 працівників, і надавати інформацію в повному обсязі є недоцільно. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, чи можна у довідку включити лише тих працівників, які будуть безпосередньо залучені для виконання зазначеної закупівлі?
Відповідь:
Рекомендована форма Додатку №1.2. та Тендерна документація не містить вимог щодо подання інформації про відповідну кваліфікацію всіх працівників компанії Учасника торгів. П. 2.ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає подання учасником інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно, Замовник не заперечує проти надання інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть в розрізі даних про працівників, що безпосередньо залучені для виконання зазначеної закупівлі.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:04
Відповідь надана
Про форму подання довідок
Номер:
fcc544e6aa4645338bb66d6bf6c9ae7c
Дата опублікування:
26.04.2017 13:31
Опис:
Відповідно до п. 1 Додатку №1 Тендерної документації Учасник для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям надає інформацію за формою Додатку №1.1, Додатку №1.2, Додатку №1.3. Водночас у самих Додатках №1.1, №1.2, №1.3 зазначено, що форми, розміщені у них, є рекомендованими. У зв’язку з вищенаведеним прошу роз’яснити, чи Учасник зобов’язаний суворо дотримуватись форм, встановлених у Тендерній документації.
Відповідь:
Положення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно, при підготовці даної інформації Учасник має дотримуватися вищезгаданих вимог.
Рекомендовані форми відповідно до Додатку №1.1, Додатку № 1.2 та Додатку №1.3. Тендерної документації складені з урахуванням вимог вищезгаданого Закону та подані Замовником для спрощення подальшого аналізу поданої учасниками торгів інформації на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:03
Відповідь надана
Про банківську гарантію
Номер:
11750b468a6747d48a7c1e0ba1045261
Дата опублікування:
26.04.2017 12:51
Опис:
Відповідно до п. 3 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: ЛОТ № 1 – 39 400,00 грн. (Тридцять дев’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.). Просимо роз’яснити, чи у Тендерній документації мається на увазі електронна банківська гарантія з накладенням електронних підписів відповідно до Постанови Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Закону України «Про електронний цифровий підпис»?
Відповідь:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачається надання учасником торгів забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (ст.1, п.1, пп8).
Оформлення та подання вищезгаданих документів здійснюється учасниками з урахуванням норм діючого законодавства України ( Постанови Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та накладенням електронних підписів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис») та вимог тендерної документації.
Додатково, звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до умов Тендерної документації, банківська гарантія має бути надана банківською установою, що не визнана у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно неї не відкрито ліквідаційну процедуру.
Дата відповіді:
03.05.2017 15:02
Відповідь надана
Про мінімальну партію поставки
Номер:
25d0354e177d45a49bf4f9eacada26a8
Дата опублікування:
26.04.2017 12:35
Опис:
У таблиці №1 п.3 Розділу І Тендерної документації вказано, що мінімальна партія поставки становить 1. Просимо роз’яснити, що це означає – що мінімальна партія 1 кг/л? Також просимо роз’яснити, якими партіями Замовник планує отримувати товар. Чи можлива поставка один раз на місяць протягом року рівномірними партіями?
Відповідь:
Відповідно до умов, викладених в Технічні частині (Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю моторних олив (код 09211100-2 Моторні оливи за ДК-021-2015 «ЄЗС») для ПАТ «Рівнеобленерго» або еквівалент, постачання/відпуск товару здійснюється партіями за попереднім погодженням із Замовником відповідно до заявки, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання відповідного замовлення.
Отже, замовлення формуватиметься від актуальної потреби в тій чи іншій моторні оливі протягом усього терміну дії Договору,
Додатково, п.7 розділу І Тендерної документації зазначено, що Замовник залишає за собою право коригувати об’єми закупівлі виходячи з реальних об’ємів фінансування.
Відповідно, Замовник здійснюватиме розміщення замовлень на поставку(заявок) з врахуванням обставин, викладених вище. Обмеження поставки до одного разу на місяць є дискримінаційною вимогою по відношенню до Замовника, враховуючи, що основним напрямком діяльності Товариства є забезпечення безперебійної та надійної поставки електроенергії споживачам Товариства. Відповідно, Товариство зобов‘язане утримувати в належному робочому стані транспортний парк для реалізації покладених на нього зобов‘язань та мати можливість в будь-який момент здійснювати придбання необхідного Товару у терміни, визначені умовами тендерної документації та договору поставки.
Враховуючи вищевикладене та дані щодо історії використання та закупівлі даного виду товару, Замовником визначено також і мінімальні партії поставки – 1 кг або 1 л (в залежності від одиниці виміру вказаної в таблиці №1, стовпчик «одиниці виміру»).
Дата відповіді:
03.05.2017 15:01