-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості: Борошно пшеничне вищого ґатунку, гречана крупа, вівсяні пластівці, перлова крупа, крупа пшенична виду «Арнаутка», ячна крупа, крупа пшоняна, крупа кукурудзяна, рис шліфований, рис пропарений".
Закупівля проводиться вдруге – попередня закупівля (Ідентифікатор закупівлі:ID: UA-2021-02-03-012906-a) не відбулась (не було активних пропозицій).
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період уточнення:
22.02.2021 16:11 - 28.02.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних умов Тендерної документації
Номер:
5c5332d2b29e4d8d81b350e9206e2152
Дата опублікування:
25.02.2021 15:17
Опис:
Вимогами п. 10 Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації передбачено надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції документів, чинних продовж 2021 року, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2021 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі», що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які є виробниками даного товару або мають договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією. Також, Замовник ні яким чином не обґрунтовує вимогу щодо необхідності надання договору з уповноваженою організацією на повірку засобів вимірювальної техніки та не вказує, на які саме вимірювальні прилади має бути укладений договір. Разом з тим, згідно предмету закупівлі та технічного завдання, Замовник закуповує фасовані у споживче упакування та тару продукцію борошномельно-круп’яної промисловості, фасування якої здійснює виробник у споживчу тару та/або упакування з відповідним маркуванням, у тому числі з зазначенням маси такого товару.
Враховуючи зазначене, наведена вище вимога, порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених вказаним Законом та обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в п. 10 Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня Дискримінаційні вимоги в Додатку №3 до Тендерної документації буде вилучено відповідним протокольним рішенням Тендерного комітету.Дякуємо за зауваження до закупівлі.
Дата відповіді:
25.02.2021 16:14
Відповідь надана
Щодо підтвердження відносин з виробником товару
Номер:
1e8e0b097c6c46e09ab927dee11c4e20
Дата опублікування:
25.02.2021 15:16
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 9 Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації передбачено надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції скан-копію листа в оригіналі, виданого на ім'я Замовника торгів та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника (дилера, дистриб’ютора) про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника (дилера, дистриб’ютора) відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення).
Вважаємо вказану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них з огляду на те, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які є виробниками або учасники, які працюють безпосередньо з виробниками (дилерами або дистриб’юторами), що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх відносин з виробниками (дилерами або дистриб’юторами) товарів, що є предметом даної процедури закупівлі.
Також, звертаємо Вашу увагу не то, що таку ж позицію висловив і орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Враховуючи зазначене, наведена вище вимога, порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених вказаним Законом та обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в п. 9 Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня Дискримінаційні вимоги в Додатку №3 до Тендерної документації буде вилучено відповідним протокольним рішенням Тендерного комітету.Дякуємо за зауваження до закупівлі.
Дата відповіді:
25.02.2021 16:14
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
4c3d7cea387e47a1a3321c4d8018e0c6
Дата опублікування:
25.02.2021 15:15
Опис:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній Закупівлі, але вважає, що Замовником в тендерній документації встановлені умови закупівлі, які штучно обмежують коло учасників (конкуренцію) при проведенні закупівлі та є дискримінаційними.
Так, пунктом 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження.
Вимога щодо надання вказаного гарантійного листа є дискримінаційною, оскільки необхідність надання вказаного документа фактично означає неможливість юридичної особи, в якої щодо працівників «відкриті кримінальні провадження», брати участь в даному тендері. Зазначена вимога також є надуманою, дискримінаційною та незаконною, оскільки жодним нормативним актом, в тому числі й Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях, в зв’язку з «відкриттям кримінальних проваджень» відносно Учасників або їх працівників, як і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Даними вимогами Учасник фактично «карається» неможливістю участі у закупівлі в зв’язку з відкриттям щодо нього або його працівників кримінальних проваджень за статтями, передбаченими Кримінальним кодексом України.
Разом з тим, звертаємо увагу на те, що відповідно до ст. 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Таким чином, наявність провадження свідчить лише про існування підозр, та жодним чином не встановлює факту наявності в діях вини, в такому випадку невинній юридичній або фізичній особі безпідставно буде обмежено можливість участі у процедурі закупівлі. Навіть, припустивши наявність в Учасника працівників, щодо яких відкриті такі кримінальні провадження, незрозуміло, яким чином наявність таких обставин може вплинути на якість виконання Учасником своїх зобов’язань, оскільки за наслідками результатів торгів Договори укладаються Замовником не з працівниками Учасника, а з самим Учасником, і, відповідальність перед Замовником несе саме Учасник, як сторона Договору.
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання гарантійного листа, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом виключення вказаної вимоги із Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня Дискримінаційні вимоги буде вилучено відповідним протокольним рішенням Тендерного комітету.Дякуємо за зауваження до закупівлі.
Дата відповіді:
25.02.2021 16:14