• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

69.10.1 Послуги юридичні

Послуги юридичні

Торги відмінено

48 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 486.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2016 16:41 - 01.04.2016 17:00
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: 303bfded7c99448685d880c7eebe0718
Дата опублікування: 29.03.2016 15:41
Опис: Вимоги до кандидатів вважаю дискримінаційними та звужують коло осіб, що можуть взяти участь у тендері.
Без відповіді

Уточнення.

Номер: 89cf38316b2347399a9abb3b153ab388
Дата опублікування: 29.03.2016 10:15
Опис: Прошу речення "Чому саме 10 років а не 20? Навіщо таке звуження кола учасників? " не брати до уваги, адресувалося не Вам, випадково надрукував.
Без відповіді

Запит на роз’яснення кваліфікаційних вимог.

Номер: a22ec1d2e3d747ddacf7474a5198ce50
Дата опублікування: 29.03.2016 10:11
Опис: Детально ознайомившись з кваліфікаційними вимогами до учасників встановлених в процедурі закупівлі на надання юридичних послуг (код відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010: Послуги юридичні ( код 69.10.1) залишаються не зрозумілими причини встановлення деяких кваліфікаційних критеріїв до учасників. Критерій: «копію документу про вищу медичну освіту» Запитання: Чим обґрунтовував Замовник встановлення даного кваліфікаційного критерію? За всю мою практику, я не зустрічав у штаті юридичної фірми наявність лікаря. Так само і адвоката з вищою медичною освітою. У зв’язку з чим, зазначений критерій призводить до значного звуження кола учасників. Чому саме 10 років а не 20? Навіщо таке звуження кола учасників? Критерій: копію будь-якого офіційного документу, що підтверджує безперервний стаж юридичної роботи учасника в медичних закладах, що фінансуються з бюджету не менше 5-ти останніх років. Запитання: Я так розумію, малося на увазі копію трудової книжки. З чого зроблені висновки, що адвокат, який надає послуги комерційним структурам, не зможе надавати послуги бюджетним закладам охорони здоров’я? Чи дані заклади працюють в іншій правовій площині та з іншим законодавством? При наданні юридичних послуг, відсутня різниця в організаційно-правовій формі Замовника. На організацію роботи Виконавця (адвоката) це жодним чином не вплине. Підсумовуючи наведене, у оточуючих може скластися враження, що зазначена закупівля проводиться під вже визначеного Учасника. Який, в свою чергу, в минулому працював (чи працює на даний час) в медичному закладі та паралельно надає юридичні послуги як фізична особа-підприємець. Тому, на мою думку, потрібно відходити від застарілою практики бюрократизму та при складанні документації з конкурсних, не ускладнювати процедуру закупівлі, а навпаки, дотримуючись принципів максимальної економії та ефективності максимально упросити Учасникам процедуру готування комерційних пропозицій. Таким чином, при проведенні процедури закупівлі, значно збільшиться конкуренція серед учасників, що дозволить значно зекономити бюджетні кошти. У зв’язку з чим, сподіваюсь що комітет з конкурсних торгів Київської міської клінічної лікарні №4 врахує зазначені зауваження, та прийме обґрунтоване та зважене рішення.