-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
69.10.1 Послуги юридичні
Послуги юридичні
Торги відмінено
48 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 486.00 UAH
мін. крок: 1% або 486.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2016 16:41 - 01.04.2016 17:00
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
303bfded7c99448685d880c7eebe0718
Дата опублікування:
29.03.2016 15:41
Опис:
Вимоги до кандидатів вважаю дискримінаційними та звужують коло осіб, що можуть взяти участь у тендері.
Без відповіді
Уточнення.
Номер:
89cf38316b2347399a9abb3b153ab388
Дата опублікування:
29.03.2016 10:15
Опис:
Прошу речення "Чому саме 10 років а не 20? Навіщо таке звуження кола учасників? " не брати до уваги, адресувалося не Вам, випадково надрукував.
Без відповіді
Запит на роз’яснення кваліфікаційних вимог.
Номер:
a22ec1d2e3d747ddacf7474a5198ce50
Дата опублікування:
29.03.2016 10:11
Опис:
Детально ознайомившись з кваліфікаційними вимогами до учасників встановлених в процедурі закупівлі на надання юридичних послуг (код відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010: Послуги юридичні ( код 69.10.1) залишаються не зрозумілими причини встановлення деяких кваліфікаційних критеріїв до учасників.
Критерій:
«копію документу про вищу медичну освіту»
Запитання:
Чим обґрунтовував Замовник встановлення даного кваліфікаційного критерію? За всю мою практику, я не зустрічав у штаті юридичної фірми наявність лікаря. Так само і адвоката з вищою медичною освітою. У зв’язку з чим, зазначений критерій призводить до значного звуження кола учасників.
Чому саме 10 років а не 20? Навіщо таке звуження кола учасників?
Критерій:
копію будь-якого офіційного документу, що підтверджує безперервний стаж юридичної роботи учасника в медичних закладах, що фінансуються з бюджету не менше 5-ти останніх років.
Запитання:
Я так розумію, малося на увазі копію трудової книжки.
З чого зроблені висновки, що адвокат, який надає послуги комерційним структурам, не зможе надавати послуги бюджетним закладам охорони здоров’я? Чи дані заклади працюють в іншій правовій площині та з іншим законодавством? При наданні юридичних послуг, відсутня різниця в організаційно-правовій формі Замовника. На організацію роботи Виконавця (адвоката) це жодним чином не вплине.
Підсумовуючи наведене, у оточуючих може скластися враження, що зазначена закупівля проводиться під вже визначеного Учасника. Який, в свою чергу, в минулому працював (чи працює на даний час) в медичному закладі та паралельно надає юридичні послуги як фізична особа-підприємець.
Тому, на мою думку, потрібно відходити від застарілою практики бюрократизму та при складанні документації з конкурсних, не ускладнювати процедуру закупівлі, а навпаки, дотримуючись принципів максимальної економії та ефективності максимально упросити Учасникам процедуру готування комерційних пропозицій.
Таким чином, при проведенні процедури закупівлі, значно збільшиться конкуренція серед учасників, що дозволить значно зекономити бюджетні кошти.
У зв’язку з чим, сподіваюсь що комітет з конкурсних торгів Київської міської клінічної лікарні №4 врахує зазначені зауваження, та прийме обґрунтоване та зважене рішення.