-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Завершена
63 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 317.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 317.85 UAH
Період уточнення:
19.02.2021 15:31 - 26.02.2021 00:00
Відповідь надана
По МТВ закупівлі
Номер:
f79340ad6c3f497eb8d0a39379f7cd17
Дата опублікування:
22.02.2021 11:11
Опис:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. . З цього приводу існує роз'яснення МОЗ, МЕРТУ №01.7/33810 від 19.12.2018р.Замовникам не рекомендують вимагати від учасників надання таких гарантійних листів. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 22.02.2021 року про внесення змін до технічної документації відкритих торгів на закупівлю по коду Державного класифікатора код за ДК 021:2015 «33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» повідомляє наступне. На ринку України присутні декілька виробників, товари яких, відповідають медико технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, тобто твердження, що деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, що в свою чергу обмежує конкурентну спроможність та дискримінує коло потенційних учасників – не відповідає дійсності. За результатом моніторингу у системі «Прозоро» за кодом ДК 021:2015 – «33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» участь у торгах приймають більш ніж 2 учасники, що в свою чергу свідчить про наявність кола потенційних учасників та конкуренцію на даному ринку. Лист, що вимагається у відповідності до Додатку 4 тендерної документації є гарантією того, що товар, який заявлено у пропозиції не буде фальсифікатом та буде поставлено своєчасно, а саме до 31 грудня 2021 року та в повному обсязі, при цьому жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Вимога не містить жодного обґрунтування або документального підтвердження неможливості учасником одержати гарантійного листа на постачання товару за окремим позиціями. Виходячи з вищевикладеного, вимога є необґрунтованою, містить ознаки лобіювання інтересів конкретних постачальників, щодо поставки неякісних товарів які в свою чергу можуть становити загрозу здоров’ю та життю медичного персоналу і хворих та чинить тиск на замовника. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114 –IX Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та дотримується норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
25.02.2021 17:01