• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фехтувальна доріжка (ДК 021:2015:37400000-2 Спортивні товари та інвентар), наказ № 240, фехтування

Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Обсяг поставки товарів: Фехтувальна доріжка - 4 к-т (ціна за одиницю не більше 105 300,00 грн)

Завершена

421 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 8 424.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2021 11:46 - 15.03.2021 00:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 062cce9f82564cdcacf8a78ee6e01654
Дата опублікування: 14.03.2021 21:43
Опис: Чи розглядає Замовник як аналог/еквівалент до запитаного товару, фехтувальну доріжку, яка відповідає всім вимогам до предмету у тендерній документації, окрім наступних: "доріжка повинна бути виготовлена з гнучкого матеріалу, транспортуватись та зберігатись у рулоні."? Доріжки такого типу мають менший строк єксплуатації в порівнянні з металевими, секційними доріжками, які Замовник раніше закуповув. Приклад секційної доріжки надаємо нижче за посиланням: https://dynamofencing.com.ua/dorozhka-fehtovalnaja-aljuminievaja-segmentnaja-sbornaja
Відповідь: Доброго дня!! Інформація з зазначенням технічних характеристик міститься в Додаток 4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.03.2021 14:49
Відповідь надана

Митна декларація

Номер: 4a057ca0ed2c4484b5564ba1fb9eb202
Дата опублікування: 14.03.2021 20:39
Опис: Яку вимогу ЗУ "Про санкції", Замовник планує дотриматись через отримання митної-декларації від переможця?
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів). Згідно із положеннями Закону про санкції персональні санкції - це санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності. Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. В той же час, у зв’язку з триваючою збройною агресією Російської Федерації проти України, сприянням і фінансуванням нею терористичної діяльності в Україні, що призвело до порушення територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасової окупації частини території, численних людських жертв, реальних та потенційних загроз національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення) (зі змінами), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення, в тому числі заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом про санкції.
Дата відповіді: 15.03.2021 14:39
Відповідь надана

Вимоги щодо документація

Номер: ab5c35305e0b43fc8e5f91de16f9d768
Дата опублікування: 14.03.2021 20:26
Опис: Чи буде опублікована митна декларацію, у разі її надання переможцем, в системі державних закупівель?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов проету договору які зазначені в додатку № 7 тендерної документації митна декларація надається разом з товаром. Проект договору додаток № 7 до тендерної документації п.3.6 Постачальник надає Покупцю документи (або належним чином завірені їх копії), що підтверджують якість товару, зокрема, декларація (сертифікат) відповідності або протокол випробування або технічний паспорт, виданий виробником Товару. У разі іноземного походження товару, який переміщувався через митний кордон України, разом з Товаром Постачальник надає Покупцю копію митної декларації, декларантом якої є Постачальник.
Дата відповіді: 15.03.2021 11:23
Відповідь надана

Документи - КЕП

Номер: 91afbc0b006545adb2c8bba805463771
Дата опублікування: 14.03.2021 19:06
Опис: Добрий день, Підкажіть, яке інформаційне навантаження несе документ: "ТД фехтувальна доріжка.docx.p7s". Формат документу не підлягає відкриттю через "Microsoft Office".
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини десятої статті 11 Закону уповноважена особа, зокрема забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону. У сфері публічних закупівель потрібно використовувати виключно кваліфікований електронний підпис, причому як учасником, так і замовником. Адже під час процедури закупівлі відбувається обмін документами, що на паперових носіях потребують власноручного підпису: починаючи від тендерної документації та будь-якого протоколу уповноваженої особи. Тендерній документація, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідальності власноручного підпису (частина 4 статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги)
Дата відповіді: 15.03.2021 12:18
Відповідь надана

Питання щодо обґрунтування очікуваної вартості

Номер: a4da798439f841128a3e17eb5484db2a
Дата опублікування: 01.03.2021 15:19
Опис: Доброго дня. Ознайомившись з документом "Обґрунтування технічних та якісних характеристик (1).docx", виникають питання щодо якості аналізу замовником цінових пропозицій в Україні на зазначений товар: 1. Одна з доріжок, яка була взята замовником до аналізу, із сайту магазину "Динамо", на 10% перевищує розрахункову вартість за одну одиницю, яку замовник вказав у своєму документі, також хочемо зазначити, що по даній позиції магазин не вказує наявність сертифікації FIE. Зауважуємо, що звернувшись до магазину, ми не отримали відповідь, щодо наявності доріжок, які були взяті замовником до аналізу, а також актуальності вказаної ціни на сайті. 2. Позиція з сайту магазину "Masque" перевищує на 30% розрахункову вартість за одну одиницю, яку роль у Вашому аналізі зіграла саме ця доріжка? 3. Аналізована позиція з сайту "StM'" немає сертифікації FIE/ Просимо Вас прокоментувати дане звернення.
Відповідь: Доброго дня! Ми вдячні Вам за запитання, але Ваше зауваження щодо якості аналізу замовником ціни вважаємо не доречним!! Зазначаємо, що моніторинг ціни містить актуальну та об'єктивну інформацію про динаміку цін на товари і послуги. Метою моніторингу цін є аналіз і прогнозування цін на ринках для планування при здійсненні закупівель, для планово-економічної діяльності, трансфертного ціноутворення і т.д. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару. Зазначаємо що відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. При обґрунтуванні цін на даний товар враховувалися середня ціна товару на ринку!!!! Щодо відсутності на сайті сертифікації зазначаємо, що у моніторинг цін включена «ціна», а відповідні сертифікати FIE Учасник подає у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 02.03.2021 14:44
Відповідь надана

Запитання

Номер: a6e17d28aba54e148b984315b7269355
Дата опублікування: 25.02.2021 10:14
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник! Просимо переглянути Ваше технічне завдання та дати відповідь на рахунок допущення чи не допущення в ньому помилки. Проаналізувавши вимоги ми дійшли висновку, що бюджет даної закупівлі надто низький. Для можливсоті забезечення Вас відповідним яксним інвентарем, на нашу думку, має бути змінено технічне завдання/збільшено бюджет/зменшено кількість товару. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня!! Вельмишановний учаснику ми дуже вдячні вам за увагу та турботу про бюджет, але хотілося б зазначити, що основною задачею державних органів та організацій є економія бюджетних коштів а основним критерієм визнання переможця є ціна. Окрім того у відповідності з вимогами законодавства ми проводимо не аукціон а редукціон, тобто переможцем визнається той хто дав найнижчу ціну. Тому вважаємо, що ваша пропозиція позбавлена звичайної логіки, та несе в собі ознаки латентного кримінального правопорушення. З усього вище наведеного можливо зробити висновок про те, що ваша пропозиція неприйнятна у даному випадку.
Дата відповіді: 01.03.2021 10:43