-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кукурудза консрвована, Горошок консрвований, Персики половинки консрвовані,, Ананас кусочками консрвовані, Гриби різані консрвовані,, Оливки чорні без кісточок, Оливки зелені без кісточок, Повидло фруктове, Квашена капуста, Квашені огірки,Сухофрукти)
Торги відмінено
155 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 777.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 777.70 UAH
Період уточнення:
18.02.2021 16:13 - 24.02.2021 16:17
Відповідь надана
Запитання щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
ac96e355b8464fff92b69ad4bfccea56
Дата опублікування:
24.02.2021 00:54
Опис:
1. З якою метою при повторній подачі Тендерної документації щодо проведення спрощеної процедури закупівлі було додано вимогу що з метою підтвердження впровадження системи ХАССП (НАССР) Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) IDT на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, виданий органом із сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України на ім’я учасника торгів?
2. Чому в попередній Тендерній документації щодо проведення спрощеної процедури закупівлі Вами не було вказано такої вимоги?
Відповідь:
1 . ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT). Документ прийнятий 31.10.2019р. в Україні.Головна ідея HACCP – сконцентрувати увагу на тих етапах процесів і умов виробництва, які є критичними для безпеки харчових продуктів і гарантії того, що їх продукція не завдасть шкоди споживачеві. Оскільки учасник є ланкою цього ланцюга харчових продуктів, тому доцільно вимагати підтвердження відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника, цьому ДСТУ. Вимога не є дискримінаційною, оскільки вимоги до організації харчового ланцюга мали би бути впроваджені у кожній установі, яка здійснює виробництво, або зберігання, або реалізацію продукції.
2. В інструкції тендерної докуменції в ч.Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації в розділі 2 « Унесення змін до тендерної документації» зазначено,( замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації).
Дата відповіді:
24.02.2021 16:07
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
993733ec578b431ba25a94e360ee8118
Дата опублікування:
23.02.2021 17:28
Опис:
1. Яким чином та якими торговими марками Ви користувалися при складанні Додатку 1 - Технічне завдання, а саме при вказанні об'єму (ваги) продукції ?
2. З якою метою при повторній подачі Тендерної документації щодо проведення спрощеної процедури закупівлі було додано що саме будуть розглядатися : кукурудза консервована 340 г та горошок консервований 420 г, таких торгових марок як: Верес, Бондюель, оливки чорні без кісточки 330 г, оливки зелені без кісточки 330 г, таких торгових марок як Іберіка, гриби різані консервовані 3000 г, гриби різані консервовані 620 г, таких торгових марок як Долина бажань. Повидло фруктове 15 кг - стерелізоване, термостійке ?
3. Чи відомо Вам що ТМ "Іберіка" - не має та не випускає оливки чорні без кісточки та оливки зелені без кісточки вказаною Вами вагою (об'ємом) в 330 г ?
4. Чи відомо Вам що ТМ "Долина бажань" - не має та не випускає гриби різані консервовані вказаною Вами вагою (об'ємом) в 3000 г та 620 г?
5. Чи відомо Вам що повидло фруктове вказаною Вами вагою в 15 кг випускається одиничним виробником спеціально під замовлення та тільки нестерилізоване оскільки наповняється в тару (гофро ящик 5, 10, 12, 14 кг), а стерилізоване в скляні банки максимальною вагою 640г?
6. У чому полягає необхідність Вас як Замовника закуповувати вказані торгові марки та яким чином визначили що саме такі торгові марки, необхідні Вам?
7. Чому Ви, як розпорядник державних коштів визначає предмет закупівлі під певного виробника, таким чином надаєте переваги окремим учасникам?
8. Чи не бажаєте Ви з метою додержання принципів проведення закупівлі, проводити дану закупівлю без зазначення конкретної торгової марки так як Україні є багато інших торговельних марок, які є аналогами і нічим не відрізняються по якісним характеристикам та виробляють продукцію вищої категорії?
9. Як розуміти абзац, а саме: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен (а не переможець), у термін, не більше двох робочих днів, після завершення подання пропозицій в електронній системі (а не після проведення процедури закупівлі), надати зразки продукції, яка буде поставлятися відповідно до предмета закупівлі ?
ВИМАГАЄМО ЗАМОВНИКА НАДАТИ ВИЧЕРПАНІ ТА ОБГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ
Відповідь:
1.Замовник при складанні Додатку 1 технічного завдання , аналізував та розглядав багато торгових марок представлених на ринку, і визначився на тих, які мають позитивні відгуки, та користуються найвищим попитом, з метою відібрати якісну продукцію , оскільки Замовник є надавачем послуг Шкільного харчування, яке перевіряє Держспоживслужба, і питання якості стоїть в пріоритеті. Стосовно ваги продукції у технічне завдання внесено відповідні зміни, щодо правильного об’єму продукції.
2. Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЛЯХ у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку. Торгові марки визначені Замовником лише з метою закупівлі якісного товару, який потрібен Замовнику, а не який Учасник зможе запропонувати на свій вибір, знижаючи ціну за рахунок якості.
3.Внесено відповідні зміни в оголошення.
4. Внесено відповідні зміни в оголошення
5. Внесено відповідні зміни в оголошення
6.Просимо дивитись п.1 і п.2
7.Зазначені торгові марки, широко представлені на ринку, що не дискримінує жодного з Учасників.
8. .В інструкції тендерної докуменції в розділі 6 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівл» зазначено, «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»), продукція буде розглядатися з рівноцінними якісними характеристиками, і вищої категорії.
9. Внесено відповідні зміни в оголошення. Замовник бажає дійсно переконатись, що Учасник в взмозі постачати запропоновану, якісну продукцію, і має її в наявності.
Дата відповіді:
24.02.2021 16:06