-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу № 377 за адресою: вул. Ш. Руставелі, 6" у Печерському районі міста Києва.
"Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу № 377 за адресою: вул. Ш. Руставелі, 6" у Печерському районі міста Києва.
Завершена
1 588 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 885.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 885.00 UAH
Період уточнення:
18.02.2021 09:46 - 28.02.2021 00:00
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
c700a22e17514565a692a2b5ad0f2ab5
Дата опублікування:
25.02.2021 13:18
Опис:
Шановний Замовнику! Що ви понаписували у документації своїй??? На сторінці 8 у Вашій документації зазначено перелік пунктів до ст.17 які подаються лише переможцем! А в Додатку №2 Вашої ж документації стоять вимоги вже до Учасників подати ці довідки! Ви, що нерозумієте різницю між учасником та переможцем, чи не читаєте, що самі понаписували?
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:57
Відповідь надана
МВС
Номер:
85633c63fc9048ad8ad173970dfea70a
Дата опублікування:
25.02.2021 13:15
Опис:
З якого це дива Замовник вимагає від учасників довідку МВСУ??? Шановний Замовнику, почитайте ст. 17 Закону про "Публічні закупівлі", дану довідку подає лише переможець!!!
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (Довідка про несудимість) підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції Учасника згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відсутність даної довідки являється підставою для дискваліфікації.
Водночас відповідно до част. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД не містить дискримінаційних вимог. ».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:56
Відповідь надана
Банкрутство
Номер:
f780fb3ca6354347a15acb171bde0d90
Дата опублікування:
25.02.2021 12:59
Опис:
Шановний Замовнику!
Відправте Вашого юристконсульта на курси з підвищення кваліфікації!
Довідка "Банкрутство" вже декілька років не видається в оригіналі! Таку довідку можна взяти лиши у електронному вигляді з Qr кодом для можливості перевірки https://kap.minjust.gov.ua
Також, цікаво, навіщо Ви пишете купу вимог до працівників? Чим Ви поясните свої вимоги яких здається ви зовсім і самі не розумієте? Адже, у підприємства учасника такого тендеру є Ліцензія яку видав відповідний УПОВНОВАЖЕНИЙ орган на підстаі перевірки матеріально-технічної бази і працівників та іншого. Яким чином управління ЖКГ може перевірити відповідність купи посвідчень на працівників? Якщо не орієнтується в елементарному, що банкрутсво вже два роки в електронному вигляді лише можна взяти?
Внесіть зміни і припиніть лобіювати "своїх" постачальників!
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання та рекомендацію.
Видача довідки про відсутність банкрутства регулюється Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження про банкрутство, а також порядком надання відомостей з цієї бази. Інформація надається у формі довідок у повній та/або скороченій формі.
Наказом № 441/5 було внесено зміни до Порядку отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця, відповідно до якого передбачена можливість отримання довідки з реєстру і в електронній формі.
Зважаючи на вищевикладене, Учасник має право надавати документи як видані в паперовому вигляді, так і сформовані в електронній формі відповідно до законодавства.
Для отримання відповідей щодо решти запитань, просимо Учасника сформулювати їх чітко, т.я. суть питань не зрозуміла.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:55
Відповідь надана
Вища освіта інженера з охорони праці - передбачено Законом???
Номер:
46a4a11144b947d0b39435ce8b855bdb
Дата опублікування:
24.02.2021 15:40
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 15 ЗУ «Про охорону праці» на підприємстві створюється служба з охорони праці або функції служби охорони праці можуть виконувати особи, які мають відповідну підготовку. При цьому в Законі жодної вимоги щодо освіти!
Просимо надати відповідь з посиланням на Законодавство України щодо вимог до інженера з охорони праці мати вищу освіту у галузі будівництва.
Якщо Ваша відповідь не буде ґрунтуються на вимогах Закону України, то ми вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними до учасників які не мають інженера з охорони праці з вищою освітою у галузі будівництва.
В такому випадку документи які НЕ передбачені законодавством для учасника закупівлі не подаються у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Розділом 28 Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2014 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», передбачені вимоги щодо Інженера з охорона праці.
Також, повідомляємо, що відповідна особа повинна мати підготовку, професійні знання, навички та досвід, які дозволяють належним чином проводити відповідні роботи. Особа, яка бере участь у виробничому процесі, повинна мати професійну підготовку, що відповідає характеру виконуваних робіт.
Таким чином, особа з вищою економічною освітою, наприклад, у будівельній промисловості, не може ефективно виконувати обов’язки інженера з охорони праці, наприклад, харчового підприємства, оскільки ця особа не володіє професійно-технічними знаннями щодо технологій та засобів харчового виробництва.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД не містить дискримінаційних вимог, дана вимога забезпечить участь у закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість виконання робіт.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:54
Відповідь надана
Навіщо сертифікати спеціалістів ГАП та ГІП?
Номер:
c09e853494de4c60abcd50a4f4e3ebfc
Дата опублікування:
24.02.2021 15:18
Опис:
Терміни: головний архітектор проекту (ГАП), головний інженер проекту (ГІП) визначені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів №45 від 16.05.2011 року.
ГАП та ГІП виконують роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолюють та/або координують розроблення окремих розділів проектної документації.
Відповідно до п.4.1 наказу №45 «Завдання на проектування об’єктів будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і затверджується замовником за погодженням із генпроектувальником (проектувальником)»
Щодо вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 Вами визначено, що - «кошторисну документацію на виконання робіт з капітального ремонту підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Таким чином Ви вже визначили обсяги робіт та поставили завдання розрахувати кошторисну документацію згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що може виконати інженер-проектувальник який має кваліфікаційний сертифікат.
Просимо пояснити, відповідно до діючих правових норм, навіщо потрібні сертифікати на головного архітектору проекту (ГАП) та головного інженеру проекту.
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Вимогами державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень:
– архітектурним і містобудівним вимогам, визначеним у містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки та іншим вихідним даним;
– вимогам чинних будівельних норм та нормативних документів;
– основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії;
– вимогам з охорони праці та експлуатаційної надійності.
Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами).
В разі призначення сертифікованого інженера-проектувальника ГІПом, він зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм, які стосуються об’єкта.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера (ГАПа, ГІПа), вони повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень.
Крім того, Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи із об'єму робіт, які передбачає предмет закупівлі та, беручи до уваги, що капітальний ремонт буде здійснюватися у дитячому садочку і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, вимога щодо наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) зумовлена наміром Замовника забезпечити належне виконання будівельних робіт у відповідності до вимог нормативно-правих актів у сфері будівництва, включаючи технологію будівельного виробництва, дотримання вимог пожежної безпеки та ін., а також оцінити безпосередні ризики, які можуть виникнути на шляху реалізації проекту.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:53
Відповідь надана
Наявність виробничо-промислових потужностей або торгового представництва на території міста Київ
Номер:
ee7df248f4d24e978dabd2c9e693cbd5
Дата опублікування:
24.02.2021 15:15
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва на території міста Київ (підтверджена висновком Київської торгово-промислової палати) - не передбачені жодним Законодавством України і є дискримінаційні.
Вимоги пункту 1 рішення Київської міської ради №69/9148 від 28.07.2020 «Про здійснення публічних закупівель в м. Київ…» діяли до кінця 2020 року і стосувалися лише цінового критерію у розмірі 30% при оцінюванні тендерних пропозицій Учасників.
Просимо пояснити наявність зазначених вимог.
Якщо Ваша відповідь не буде ґрунтуються на вимогах Закону України, то ми вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними до учасників які не мають виробничо-промислових потужностей або торгового представництва на території міста Київ.
В такому випадку документи які НЕ передбачені законодавством для учасника закупівлі не подаються у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Враховуючи умови тендерної документації (прикінцеві положення Додатку № 2 до тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник повинен надати довідку (довільна форма) про те, що ці документи не передбачені законодавством для учасника закупівлі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:52
Відповідь надана
ДСТУ ISO 9001:2015
Номер:
a6cc68926cc540b88b2b402f2c364994
Дата опублікування:
24.02.2021 14:57
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наше підприємство не має та не бажає купувати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 так, як на нашу думку жодним законом України не передбачені вимоги щодо обов’язкового його наявності.
Якщо Ваші вимоги ґрунтуються на Законному рівні – просимо надати відповідь – яким саме Законодавством України.
Якщо Ваша відповідь не буде ґрунтуються на вимогах Закону України, то ми вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними до учасників які не мають Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. В такому випадку учасник не повинен надавати зазначений сертифікат так як це НЕ передбачено законодавством для учасника закупівлі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
Відповідь:
«Шановний учаснику дякуємо за питання.
Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа.
Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Національного стандарту України щодо систем управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 визначено вимоги до системи управління якістю. Усі вимоги цього стандарту є загальними, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Законодавчі та регламентовані вимоги може бути подано як правові вимоги.
На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у дошкільному навчальному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання такого сертифікату.
Вимога щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників. Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційними, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який учасник може отримати вказаний документ у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю.
Крім того, наголошуємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату ISO. Наприклад, рішення 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішення 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018-05-17-000313-b.b2), рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019 року (UA-2019-11-05-001267-c.c2), рішення № 1934-р/пк-пз від 22.02.2019. Отже, орган оскарження не вважає зазначену вимогу дискримінаційною.
Враховуючи усе вищевикладене, замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі зазначеного вище сертифікату ISO.».
Дата відповіді:
01.03.2021 08:52