-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване коров’яче питне з масовою часткою жиру не менше 2,6%, молоко незбиране згущене з масовою часткою жиру не менше 8,5% ДК 021:2015 "15510000- 6 Молоко та вершки": Лот №1 Молоко пастеризоване коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,6%) (15511100-4 Пастеризоване молоко). Лот №2 Молоко незбиране згущене з масовою часткою жиру не менше 8,5%. (15511600-9 Згущене молоко)
Завершена
415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
Період уточнення:
17.02.2021 15:33 - 23.02.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних умов Тендерної документації
Номер:
4f30395019ef4746861d986751b9789b
Дата опублікування:
22.02.2021 20:29
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Пунктами 8 та 9 Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: Договір з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, договір повинен бути чинний на дату розкриття пропозиції Учасника закупівлі та Протокол випробувань або експертні висновки на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико- хімічних та ін.., чинних на дату розкриття пропозиції Учасника закупівлі.
Вважаємо, що вказані вимоги порушують п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 22 Закону України «Про публічні Закупівлі», оскільки Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Такі дії Замовника є неправомірними, насамперед, суперечать документації Замовника та законодавству у сфері публічних закупівель, суперечать принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, а також неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого Замовником порушуються права та інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Надання Договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі та Протоколу випробувань або експертного висновку на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико- хімічних та ін. є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, яка насамперед звужує коло учасників, бо надання оригіналу декларації виробника або сертифікату якості або посвідчення про якість на товар, що також передбачено вказаним Додатком до ТД вже є фактичним підтвердженням, що виробник дотримується всіх вищезазначених норм, як до самих продуктів з яких виробляється товар, так і до готового до споживання продукту. Видача декларації виробника або сертифікату якості або посвідчення про якість перевіряється органами держпродспоживслужби, яка перевіряє відповідність всіх норм на стадії виробництва/пакування виробника. Тільки після дозволу органів держпродспоживслужби, виробник має право видавати декларації виробника або сертифікати якості. Видаючи, декларацію виробника або сертифікат якості виробник гарантує якість протягом стоку придатності товару, за умови належного зберігання та гарантує дотримання всіх норм на всіх стадіях виробництва/пакування. Отже, надання вищевказаних документів, що зазначені в п.п. 8 та 9 Додатку №3 до Тендерної документації Замовника є дискримінаційними, бо унеможливлюють та звужують коло потенційних учасників, з можливою найбільш економічно вигідною ціною, що є найголовнішим критерієм для держбюджетних установ та вищезазначені документи не є пріоритетне важливими для оцінки якості запропонованого товару, оскільки вимогами цього ж Додатку передбачено надання також декларації виробника або посвідчення про якість. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги тендерної документації, викладені у п.п. 8-9 Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до Вашого звернення вимогу буде усуното та внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.02.2021 13:47
Відповідь надана
Щодо підтвердження відносин з виробником товару
Номер:
e38c6ff047c24af19c89381a01e974bd
Дата опублікування:
22.02.2021 18:22
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами Додатку № 3 «Технічна частина» до Тендерної документації передбачено надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції копії документів, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції, що є предметом закупівлі (дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір поставки, тощо) (у разі, якщо учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі), а також скан-копію листа в оригіналі, виданого на ім'я Замовника торгів та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника (дилера, дистриб’ютора) про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника (дилера, дистриб’ютора) відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення).
Вважаємо вказану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них з огляду на те, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які є виробниками або учасники, які працюють безпосередньо з виробниками, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх відносин з виробниками товарів, що є предметом даної процедури закупівлі.
Також, звертаємо Вашу увагу не то, що таку ж позицію висловив і орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання документу, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до Вашого звернення вимогу буде усуното та внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.02.2021 13:47
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
1295658cbae94034bc87550dbc1183f0
Дата опублікування:
22.02.2021 18:21
Опис:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній Закупівлі, але вважає, що Замовником в тендерній документації встановлені умови закупівлі, які штучно обмежують коло учасників (конкуренцію) при проведенні закупівлі та є дискримінаційними.
Так, пунктом 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження.
Вимога щодо надання вказаного гарантійного листа є дискримінаційною, оскільки необхідність надання вказаного документа фактично означає неможливість юридичної особи, в якої щодо працівників «відкриті кримінальні провадження», брати участь в даному тендері. Зазначена вимога також є надуманою, дискримінаційною та незаконною, оскільки жодним нормативним актом, в тому числі й Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях, в зв’язку з «відкриттям кримінальних проваджень» відносно Учасників або їх працівників, як і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Даними вимогами Учасник фактично «карається» неможливістю участі у закупівлі в зв’язку з відкриттям щодо нього або його працівників кримінальних проваджень за статтями, передбаченими Кримінальним кодексом України.
Разом з тим, звертаємо увагу на те, що відповідно до ст. 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Таким чином, наявність провадження свідчить лише про існування підозр, та жодним чином не встановлює факту наявності в діях вини, в такому випадку невинній юридичній або фізичній особі безпідставно буде обмежено можливість участі у процедурі закупівлі. Навіть, припустивши наявність в Учасника працівників, щодо яких відкриті такі кримінальні провадження, незрозуміло, яким чином наявність таких обставин може вплинути на якість виконання Учасником своїх зобов’язань, оскільки за наслідками результатів торгів Договори укладаються Замовником не з працівниками Учасника, а з самим Учасником, і, відповідальність перед Замовником несе саме Учасник, як сторона Договору.
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання гарантійного листа, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом виключення вказаної вимоги із Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до Вашого звернення вимогу буде усуното та внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.02.2021 13:47