• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підтримка роботи комп'ютерної техніки виконавчих органів Сумської міської ради

Завершена

930 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2021 15:04 - 20.03.2021 23:00
Відповідь надана

загальне питання до договору

Номер: f5755c3ea5a0467faed708e8b61a3033
Дата опублікування: 22.02.2021 14:43
Опис: Шановний замовнику! Ознайомившися до Додатком 6 Проекту договору виникає питання чому в даному проєкті відсутні порядок змін умов договору у відповідності до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до тендерної докуменатації Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, пунктом 4 передбачено «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю». Ви посилаєтеся на статтю 41 Закону, але в самій статті 41 Закону не зазначено що саме є істотними умовами договору. Припишіть будь-ласка що є істотними умовами договору у вашому проєкті, та оприлюдніть проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, як цього вимагає Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 22. Оскільки у разі перевірки контролюючими органами такої закупівлі у подальшому результати торгів можуть визнати недійсними через порушення складання тендерної документації.
Відповідь: Керуючись роз’ясненням Уповноваженого органу – Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Відповідь на запит 405/2019), та нормами нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон), на Ваше питання повідомляємо наступне. Пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документації повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У свою чергу, відповідно до пункту 32 вказаної вище норми, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Таким чином, статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України. З огляду на вказане, керуючись чинним законодавством, істотними умовами договору в нашому випадку є предмет, ціна та строк дії договору. Додатковим підтвердження цього е норма частини 5 статті 41 Закону, яке перелічує випадки зміни істотних умов договору, маючи на увазі варіанти зміни ціни, покращення предмету закупівлі та строку дії договору. Тому в нашій тендерній документації і міститься посилання на зазначену вище статтю. Інформацію про предмет договору та строк його дії ви можете знайти у тендерній документації, а ціну ви пропонуєте під час подання своєї пропозиції та в процесі проведення аукціону. Враховуючи те, що проект договору є невід’ємною частиною тендерної документації, а тендерна пропозиція учасників повинна відповідати умовам тендерної документації, учасники тендеру apriori погоджуються з визначеними замовником істотними умовами договору, що цілком відповідає нормі частини 2 статті 368 ЦК України, тим більш, що для даного виду договорів, в процесі реалізації алгоритму закупівлі, встановленого Законом, відсутня фактична можливість досягнення згоди по іншим, ніж перелічені вище, умовам договору. Це і є однією з особливостей, зазначених в частині 1 статті 41 Закону, у порівнянні з загальними нормами Цивільного та Господарських кодексів.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:59
Відповідь надана

невідповідність по статті 17

Номер: 37691ec8d30748dda3cb55a15732544a
Дата опублікування: 22.02.2021 14:42
Опис: Звертаємося до Вас з вимогою усунути невідповідність щодо встановлених вимог по статті 17 Закону України про публічні закупівлі» (Закону). В електронній системі закупівель оприлюднено вимогу щодо підтвердження по пунктам частини 2 статті 17 Закону, проте дана інформація по іншому відображена у Додатку 4 тендерної документації. Приведіть у співставність вимоги подання підтвердження по статті 17 Закону у тендерній документації та електронних полях. Оскільки у разі перевірки контролюючими органами такої закупівлі у подальшому результати торгів можуть визнати недійсними через порушення складання тендерної документації.
Відповідь: Електрона система передбачає автоматичне заповнення полів учасниками закупівлі. Додаток 4 передбачає перелік документів, які надає переможець закупівлі.
Дата відповіді: 22.02.2021 17:00
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 4495f5f9e8d7408ea8a1759a03f86bc9
Дата опублікування: 22.02.2021 13:16
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 27001 - офіційний документ, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління інформаційною безпекою, що забезпечує високий рівень захисту конфіденційної інформації та управління ризиками, пов'язаними з витоком такої інформації. Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 27001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для забезпечення конфіденційності при можливому ознайомленні із конфіденційною інформацією Замовника під час надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління інформаційною безпекою, що забезпечує високий рівень захисту конфіденційної інформації та управління ризиками, пов'язаними з витоком такої інформації.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:30
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: fa70f320c867479e8708c00df6f9ee3f
Дата опублікування: 22.02.2021 13:16
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище. Просимо надати роз’яснення які саме сертифікати ISO будуть розглядатись Вами, як вище ніж сертифікати ISO 9001:2015.
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів. На підтвердження відповідності вказаній вимозі для Замовника прийнятне надання учасником в складі пропозиції Сертифікату відповідності ISO 9001:2015 або вище.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:29
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 5e3277b26b3f479fb1f6bfc6763b49d1
Дата опублікування: 22.02.2021 13:15
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище - офіційний документ, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів. Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 9001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. В дану систему не включенні вимоги щодо контролю за якістю забезпечення функціонування структурованої кабельної системи. ДСТУ ISO 9001:2015 є загальним стандартом, дія якого поширюється на системи управління якістю у будь-якій галузі економічної діяльності. Управління якістю згідно ISO 9001 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльності організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:29
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: faa7a21f80974b35b2f3c528dd7f91df
Дата опублікування: 22.02.2021 13:15
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати документальне підтвердження права власності учасника або про оренду учасником складського приміщення на території Сумської області, необхідного для збереження підмінної техніки та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань. Повідомляємо Вас, що вимога надати документальне підтвердження права власності учасника або про оренду учасником складського приміщення на території Сумської області, необхідного для збереження підмінної техніки та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань є дискримінацією по відношенню до учасників, що мають складське приміщення в інших областях України. Звертаємо увагу, що виконати збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань можливо в інших областях України. Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають складське приміщення на саме території Сумської області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:28
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 7c533c6b4dc34629a5e22a0ab1d18697
Дата опублікування: 22.02.2021 13:15
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати довідку в довільній формі щодо власних технічних можливостей, наявності обладнання, ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, у тому числі на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника. Повідомляємо Вас, що вимога наявності центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника саме в Сумській області є дискримінацією по відношенню до учасників. Звертаємо увагу, що виконати вимоги технічного завдання можливо з центру технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень, що розміщені в інших областях України. Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають центр технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника саме в Сумській області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є: обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування. Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:28
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 91d9f73035ea4368a166d6d908e6487c
Дата опублікування: 22.02.2021 13:15
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати довідку в довільній формі щодо власних технічних можливостей, наявності обладнання, ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, у тому числі на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника. Повідомляємо Вас, що вимога наявності власного центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника є дискримінацією по відношенню до учасників, що не мають власного технічного центру. Наведена редакція Документації виключає можливості оренди технічного центру на території Сумської області. Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно власний центр технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасник . Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є: обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування. Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:27
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 582b6a7f5f4742ce98bff0350074e694
Дата опублікування: 22.02.2021 13:14
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно Додатку 3 Документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, що учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля. Відповідно до інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу – предметом закупівлі є надання послуг. Отже, постачання товару не буде здійснено в рамках даної закупівлі, що в свою чергу означає, що вимагати довідку що учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля – є протиправним. Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: За відсутності в Додатку 3 Документації сформульованих вимог щодо заходів із захисту довкілля, на які ви посилаєтесь в своєму запиті, вважаємо запитання не по суті.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:26
Відповідь надана

щодо усунення порушень

Номер: 663497cd431748559155a5871af707d6
Дата опублікування: 22.02.2021 13:14
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно Додатку 3 Документації учасник повинен надати гарантію здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань від виробника/постачальника техніки за технікою Замовника. Разом з тим, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містить інформації щодо виробника основної техніки Замовника. Наведене вище свідчить, що Замовником не було викладено у повному обсязі інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є порушенням чинного законодавства. Відсутність наведеної вище інформації наводить на думку, що Замовником навмисне не було надано частини технічного завдання, що унеможливлює проведення точного розрахунку вартості послуг та не дає можливості повністю та всебічно ознайомитись з технічним завданням. Окремо необхідно звернути уваги, що для участі в даній процедурі закупівлі учасникам доведеться самостійно припускати яка в Замовника основна техніка. Також, учасникам на власний розсуд доведеться надавати гарантію здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань від виробника/постачальника техніки за технікою Замовника.. У разі якщо учасник не вгадає яке обладнання в Замовника є основним – це стане причиною для відхилення пропозиції в подальшому. Отже, чинна редакція Документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, неможливості ознайомитись з технічним завданням та перетворенні процедури відкритих торгів у процедуру відкритої лотереї. Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: За відсутності в Додатку 3 Документації сформульованих вимог щодо гарантій здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань, на які ви посилаєтесь в своєму запиті, вважаємо запитання не по суті. Зазначення конкретного виробника в тексті тендерної документація не тільки не є обов’язковим. Більш того, таке зазначення значно звужує конкуренцію. Тому законодавець спеціально обумовив, що подібне зазначення може бути застосоване як виняток з обов’язковим зазначенням «або еквівалент». З огляду на вказане, Ваше твердження є безпідставним.
Дата відповіді: 23.02.2021 16:25