-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Забезпечення функціонування структурованої кабельної системи
Торги відмінено
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
17.02.2021 15:00 - 12.04.2021 00:00
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
8e82018ec3334f19b4ff4c09f60f6f9e
Дата опублікування:
22.02.2021 11:03
Опис:
1.6. Довідка в довільній формі про наявність в учасника власної сервіс-диспетчерської служби, як єдиної точки контакту із користувачами із боку Замовника, що запроваджує доступ через веб-інтерфейс засобами мережі інтернет до сторінок самообслуговування (реалізованих на кшталт електронного кабінету користувача) та можливості настроювання міжсистемної комунікації (через e-mail, веб-макрос) сервіс-диспетчерської служби із існуючою Хелпдеск-системою замовника для відкриття в ній внутрішніх заявок за виставленими на Учасника в Хелпдеск-системі Замовника задачами."
Замовник має власну Хелпдеск-систему. В проекті договору та технічному завданні передбачено виставлення задач саме в Хелпдеск-системі замовника, проте вимогами до кваліфікації учасника – передбачено наявність у нього власної Хелпдеск-системи, яка буде інтегруватись із системою замовника. Така вимога необґрунтована і лише збільшуватиме кінцеві витрати замовника, так як утримання додаткової Хелпдеск-системи у виконавця так чи інакше відображатиметься на вартості послуг, що виставлятимуться замовнику.
Відповідь:
Вказані вимоги щодо власної сервіс-диспетчерської служби учасника сформульовані виходячи із необхідності у відповідності із ефективними практиками організації багаторівневої технічної підтримки при усуненні інцидентів здійснення інтеграції Хелпдеск-системи Замовника (першої лінії підтримки) із сервіс-диспетчерською службою виконавця (другою лінією підтримки) через настроювання міжсистемної комунікації (через e-mail, веб-макрос) сервіс-диспетчерської служби із існуючою Хелпдеск-системою замовника для відкриття в ній внутрішніх заявок за виставленими на Учасника в Хелпдеск-системі Замовника задачами, що в свою чергу значно скоротить час реакції на виявлені несправності та час їх усунення та зменшить збитки від простою інформаційних засобів, включених в пошкоджені сегменти структурованої кабельної системи виконавчих органів Сумської міської ради.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:36
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
440877bc308144eba3428ae53eb7469e
Дата опублікування:
22.02.2021 09:13
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище.
Просимо надати роз’яснення які саме сертифікати ISO будуть розглядатись Вами, як вище ніж сертифікати ISO 9001:2015.
Відповідь:
В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи виконавчих органів Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів. На підтвердження відповідності вказаній вимозі для Замовника прийнятне надання учасником в складі пропозиції Сертифікату відповідності ISO 9001:2015 або вище.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:35
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
2dacc6426fd740aea7f9d66f8fa6b741
Дата опублікування:
22.02.2021 09:13
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника власної сервіс-диспетчерської служби.
Повідомляємо Вас, що вимога наявності власної сервіс-диспетчерської служби є дискримінацією по відношенню до учасників, що не мають власної сервіс-диспетчерської служби. Наведена редакція Документації виключає можливості оренди сервіс-диспетчерської служби.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно власний сервіс-диспетчерську службу. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи виконавчих органів Сумської міської ради наявність у нього сервіс-диспетчерської служби, як єдиної точки контакту із користувачами - комплексної системи оперативно-адміністративних міроприємств та автоматизації внутрішніх бізнес-процесів служби технічної підтримки підприємства виконавця, спрямованих на оперативне та якісне надання послуг в тому числі усунення інцидентів, несправностей, виявлених при функціонувані структурованої кабельної системи.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:34
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
26f0a5bd271843b7a6a81b8955579a94
Дата опублікування:
22.02.2021 09:13
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів будь-якої категорії складності або класу наслідків, за видами робіт” Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.07 - засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж”.
Повідомляємо, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020):
– визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню;
– Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609;
– внесені зміни до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014. № 294, згідно з якими Держархбудінспекція є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
– внесені зміни до Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554, зокрема доповнено пунктом «6. Будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками».
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури (Мінрегіон).
Вказане унеможливлює здійснення Держархбудінспекцією з 18.03.2020 функцій з ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Отже, наразі неможливо отримати Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України, вказана вимога є такою, що суперечить чинному законодавству.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Для умов цієї закупівлі є прийнятною наявність в Учасника відповідної ліцензії виданої органом-ліцензіаром, уповноваженим на те згідно із законодавством в дату її видання.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:34
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
b4e35ba5ab484c8daf6d8478aacd0115
Дата опублікування:
22.02.2021 09:12
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище - офіційний документ, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів.
Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 9001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. В дану систему не включенні вимоги щодо контролю за якістю забезпечення функціонування структурованої кабельної системи. ДСТУ ISO 9001:2015 є загальним стандартом, дія якого поширюється на системи управління якістю у будь-якій галузі економічної діяльності. Управління якістю згідно ISO 9001 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльності організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Відповідь:
В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи виконавчих органів Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:33
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
f9652abfe19146f0b7d53c6f33ee19c5
Дата опублікування:
22.02.2021 09:12
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – надана учасником в довідці інформація повинна підтверджувати наявність в розпорядженні учасника на території Сумської області приладу для тонової продзвонки мережі, тестера для телефонної мережі (Характеристики лінії максимум 2 кОм при напрузі постійного струму 48 В (номінальна мінімальна сила струму в контурі 20 мА), опір постійному струму (в режимі розмови) в нормі 300 Ом, імпеданс монітора номінальний 39 кОм при 1 кГц), частота імпульсу 10 імпульсів/с + 0.8 імпульсів/с, відсоток розриву 61% +/- 2%, міжцифровий інтервал в нормі тисячу мс, зменшення опору внаслідок розриву> 50 кОм).
Просимо надати роз’яснення, яким саме документом підтверджується наявність даного обладнання на території Сумської області.
Відповідь:
Замовник вважає необхідною умовою якісного отримання послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи наявність в розпорядженні виконавця спеціалізованого приладу для тонової продзвонки мережі - тестеру для телефонної мережі із мінімально прийнятними параметрами та визначає відповідні вимоги до Учасників в ТД.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:32
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
086e7eb92a894012980b39e9f6f2eac0
Дата опублікування:
22.02.2021 09:11
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – надана учасником в довідці інформація повинна підтверджувати наявність в розпорядженні учасника на території Сумської області приладу для тонової продзвонки мережі, тестера для телефонної мережі (Характеристики лінії максимум 2 кОм при напрузі постійного струму 48 В (номінальна мінімальна сила струму в контурі 20 мА), опір постійному струму (в режимі розмови) в нормі 300 Ом, імпеданс монітора номінальний 39 кОм при 1 кГц), частота імпульсу 10 імпульсів/с + 0.8 імпульсів/с, відсоток розриву 61% +/- 2%, міжцифровий інтервал в нормі тисячу мс, зменшення опору внаслідок розриву> 50 кОм).
Повідомляємо, що наведена редакція Документації містить дискримінаційні вимоги. Дискримінація полягає в тому, що фактично прийняти участь в закупівлі зможуть учасники, що мають на території Сумської області прилади для тонової продзвонки мережі, тестера для телефонної мережі (Характеристики лінії максимум 2 кОм при напрузі постійного струму 48 В (номінальна мінімальна сила струму в контурі 20 мА), опір постійному струму (в режимі розмови) в нормі 300 Ом, імпеданс монітора номінальний 39 кОм при 1 кГц), частота імпульсу 10 імпульсів/с + 0.8 імпульсів/с, відсоток розриву 61% +/- 2%, міжцифровий інтервал в нормі тисячу мс, зменшення опору внаслідок розриву> 50 кОм).
Наше підприємство наразі має аналогічний перелік обладнання, але станом на день подачі вимоги дане обладнання знаходиться в Київській області на плановій повірці. Отже, фактично наше підприємство не зможе виконати дану вимогу Документації та відповідно прийняти участь в даній закупівлі.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно наведене Вами обладнання на території Сумської області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Замовник вважає необхідною умовою якісного отримання послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи наявність в розпорядженні виконавця спеціалізованого приладу для тонової продзвонки мережі - тестеру для телефонної мережі із мінімально прийнятними параметрами та визначає відповідні вимоги до Учасників в ТД.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:32
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
4d19d926d9b24d58bbe773a6bc534086
Дата опублікування:
22.02.2021 09:11
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – надана учасником в довідці інформація повинна підтверджувати наявність в розпорядженні учасника на території Сумської області приладу для тонової продзвонки мережі, тестера для телефонної мережі (Характеристики лінії максимум 2 кОм при напрузі постійного струму 48 В (номінальна мінімальна сила струму в контурі 20 мА), опір постійному струму (в режимі розмови) в нормі 300 Ом, імпеданс монітора номінальний 39 кОм при 1 кГц), частота імпульсу 10 імпульсів/с + 0.8 імпульсів/с, відсоток розриву 61% +/- 2%, міжцифровий інтервал в нормі тисячу мс, зменшення опору внаслідок розриву> 50 кОм).
Повідомляємо, предметом закупівлі є надання послуг, а не закупівля товару. Вимога Документації в наведеній вище редакції свідчить, що прийняти участь в закупівлі зможуть учасники, що мають виключно наведене Вами обладнання. Запропонувати еквіваленте обладнання, що є сучаснішим фактично неможливо.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно наведене Вами обладнання. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Замовник вважає необхідною умовою якісного отримання послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи наявність в розпорядженні виконавця спеціалізованого приладу для тонової продзвонки мережі - тестеру для телефонної мережі із мінімально прийнятними параметрами та визначає відповідні вимоги до Учасників в ТД.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:31
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
9b564ea6961d43d3b80369d6011609f7
Дата опублікування:
22.02.2021 09:10
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Довідку в довільній формі щодо власних технічних можливостей, наявності обладнання, ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, у тому числі на території Сумської області власного технічного центру (центрів) монтажу та здійснення оперативної підтримки мереж та кабельної інфраструктури.
Повідомляємо Вас, що вимога наявності власного технічного центру (центрів) монтажу та здійснення оперативної підтримки мереж та кабельної інфраструктури на території Сумської області є дискримінацією по відношенню до учасників, що не мають власного технічного центру. Наведена редакція Документації виключає можливості оренди технічного центру на території Сумської області.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно власний технічний центр на території Сумської області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Умовами надання послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи виконавчих органів Сумської міської ради за місцем іх розташування, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є в тому числі тестування, монтаж, підключення, усунення несправностей, збереження матеріалів та обладнання, які виконуються не одноразово, а регулярно та повсякденно на протязі календарного року. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власного технічного центру (центрів) монтажу та здійснення оперативної підтримки мереж та кабельної інфраструктури. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення технічного центру, необхідного для організації послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:30
Відповідь надана
щодо усунення порушень
Номер:
8f364de73ae84cdf9a8e37f6d0161a2e
Дата опублікування:
22.02.2021 09:10
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 2 Документації містить наступну вимогу – Основні вимоги до обладнання за допомогою якого будуть надаватись послуги:
Прилад для тонової продзвонки мережі, Тестер для телефонної мережі (Характеристики лінії максимум 2 кОм при напрузі постійного струму 48 В (номінальна мінімальна сила струму в контурі 20 мА), Опір постійному струму (в режимі розмови) в нормі 300 Ом, Імпеданс монітора номінальний 39 кОм при 1 кГц) дисковий набір, Частота імпульсу 10 імпульсів/с + 0.8 імпульсів/с, Відсоток розриву 61% +/- 2%, Міжцифровий інтервал в нормі тисячу мс, зменшення опору внаслідок розриву> 50 кОм).
Повідомляємо, предметом закупівлі є надання послуг, а не закупівля товару. Вимога Документації в наведеній вище редакції свідчить, що прийняти участь в закупівлі зможуть учасники, що мають виключно наведене Вами обладнання. Запропонувати еквіваленте обладнання, що є сучаснішим фактично неможливо.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно наведене Вами обладнання. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Замовник вважає необхідною умовою якісного отримання послуг забезпечення функціонування структурованої кабельної системи наявність в розпорядженні виконавця спеціалізованого приладу для тонової продзвонки мережі - тестеру для телефонної мережі із мінімально прийнятними параметрами та визначає відповідні вимоги до Учасників в ТД.
Дата відповіді:
26.02.2021 15:30