• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-17 Бережниця - Степань - Деражне - Клевань - /М-06/ на ділянці км 131+600 - км 135+300

Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 08.04.2021р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)

Завершена

57 484 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 287 420.00 UAH
Період уточнення: 15.02.2021 17:10 - 29.03.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 2793ccfa90534516b6ec17f550a0ff01
Дата опублікування: 04.03.2021 16:23
Опис: Відповідно до п.2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, виданої банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правлінням Національного банку України. Рішенням Правління Національного банку України від 3 березня 2020 року № 155-рш "Про визначення системно важливих банків" визначено перелік системно важливих банків до якого включено 14 банків, серед яких: 1)А-Банк; 2)Альфа-банк; 3)Кредобанк; 4)ОТП банк; 5)Ощадбанк; 6)Південний; 7)Приватбанк; 8)ПУМБ; 9)Райффайзен Банк Аваль; 10)Таскомбанк; 11)Укргазбанк; 12)Укрексімбанк; 13)Укрсиббанк; 14)Універсал банк. Положення тендерної документації, в частині надання банківської гарантії одним із системно важливих банків, всупереч положень ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів, що суперечить положенням ст.627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільними у виборі контрагента. Аналогічною, з цього питання, є правова позиція Антимонопольного комітету України, викладена в рішеннях №4383-р/пк-пз від 11.04.2020, №23529 -р/пк-пз від 21.12.2020, №23203-р/пк-пз від 15.12.2020, №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021, та інших. Зважаючи на викладене прошу усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації в тій частині, що банківська гарантія повинна виданої банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правлінням Національного банку України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. З урахуванням зазначеного вище, замовником серед іншого встановлено вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України. Така вимога тендерної документації зумовлена, перш за все, систематичними випадками невиконання банківськими установами гарантійних зобов’язань за наданими банківськими гарантіями, чим нівельовано норму Закону України «Про публічні закупівлі» та право замовників на стягнення з недобросовісних організацій гарантійних сум. Окрім цього, враховуючи, що закупівлі робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення здійснюються за рахунок бюджетних коштів, а забезпечення тендерних пропозицій відповідно до чинного законодавства у разі неповернення учаснику підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, то, в результаті, державний бюджет недоотримав надходжень на значну суму неповернутих гарантій. Відповідно, Замовником не буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки, зазначена вимога тендерної документації є цілком обґрунтована, не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель та не є дискримінаційною, оскільки, очевидно можлива до виконання усіма бажаючими взяти участь у цій закупівлі учасниками.
Дата відповіді: 10.03.2021 16:56
Відповідь надана

Щодо інформації про субпідрядника

Номер: 955f3cb4db2a41ecbc49f0f5cd2cbc43
Дата опублікування: 19.02.2021 14:13
Опис: Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання інформації про субпідрядника/співвиконавця, якого планується залучити до виконання робіт. Просимо уточнити, чи вимога щодо надання субпідрядником копії аналогічного договору (повністю виконаного) на роботи/послуги до яких його залучають, документів про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, переліку техніки (машин, механізмів) які будуть використовуватись під час виконання робіт та листа-згоди суб’єкта господарювання на залучення його як субпідрядника стосуються виключно тих субпідрядників, яких планується залучити в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи така вимога стосується кожного з субпідрядників, навіть якщо вартість їх робіт буде меншою ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Відповідь: Інформація про субпідрядників надається учасником по тих субпідрядниках, яких планується залучити в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для уникнення неоднозначного трактування умов тендерної документації до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 24.02.2021 16:59
Відповідь надана

Щодо наналогічного договору

Номер: 6e42fd1fe03b4ce28a23cdbf2c497ec5
Дата опублікування: 19.02.2021 14:10
Опис: Відповідно до приведеного у тендерній документації визначення, аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», до будівництва відносяться нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Відтак, просимо вдіповісти, чи буде прийнятий Замовником як належний досвід учасника, зокрема, з реконструкції чи капітального ремонту автомобільних доріг? З метою дотримання принципів проведення публічних закупівель та уникнення неоднозначного трактування умов тендерної документації, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом відповідного розширення визначення аналогічного договору в частині виду будівництва.
Відповідь: Замовником буде прийнятий як належний досвід виконання аналогічних договорів, зокрема, з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 24.02.2021 16:58