• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення: 15.02.2021 15:04 - 19.02.2021 14:54
Без відповіді

Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

Номер: 1dd7e9e8d43741fa8c32230d3e7620b0
Дата опублікування: 18.02.2021 23:39
Опис: . Ознайомившись із тендерною документацією, у Додатку 1 тендерної документації виявлено наступну вимогу до учасників: Замовником встановлено незаконну вимогу щодо подання копії дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Учасник, який не є виробником вугілля не зобов’язаний надавати чи отримувати жодних дозволів, які не передбачені нормами чинного законодавства України, окрім того суб’єкти, що здійснюють діяльність щодо виробництва вугілля жодним чином не зобов’язані надавати дані дозволи будь-кому, окрім органів державної влади в межах їхніх владних повноважень. Оскільки наша діяльність з продажу твердого палива не вимагає таких дозволів, вимагаємо усунути дані вимоги з тендерної документації, оскільки дані Документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 23.01.2021 року та наше право на участь у процедурі закупівлі.
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги щодо документації

Номер: d486d95252c244e08e164b7b60d5b16c
Дата опублікування: 18.02.2021 23:38
Опис: Ознайомившись із тендерною документацією встановлено, що умови Документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 23.01.2021 року (далі – Закон) та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного: І. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників: «Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копії діючих сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ, виданих на ім’я учасника, що засвідчує використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71)..». Зазначена у вказаній редакції вимога містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності із реалізації твердого палива. Вказаний Сертифікат ISO 9001:2015 не передбачений чинним законодавством як обов’язковий для суб’єктів господарювання при постачанні твердого палива, в тому числі вугілля кам’яне марки ДГ(КОМ) 13-100. Більш того, отримання вказаного документу є дороговартісним та не швидким у отриманні. В будь-якому випадку отримати Сертифікат ISO 9001:2015 за 10 днів, що передбачено як строк для подання пропозицій будь-якому учаснику неможливо. Вказана вимога обмежує участь у закупівлі тих учасників, які заздалегідь не отримали вказаний документ. Це в свою чергу наштовхує на думку про можливе зловживання Замовника та порушення принципів здійснення закупівель, за якими усі учасники повинні бути в рівних умовах. При цьому вимоги Замовника до учасника вчинити дії, які не є обов’язковими згідно законодавства в частині оформленні запитуваного сертифікату ISO 9001:2015 не лежать правовій площині, а отже є незаконними. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині формування для них додаткових вимог. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу: сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». В порушення Конституції України Замовник встановлює вимогу вчинити дії, які держава не вважає обов’язковими. З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією підлягає виключенню як незаконна та дискримінаційна.
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: e8283bce0ecd41f68234968a763d193f
Дата опублікування: 18.02.2021 23:37
Опис: У Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі в тендерній документації зазначено: «6. Учасник надає копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, завірений печаткою виробника (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок) та копії посвідчень про якість вугілля, виданих на учасника не раніше 2019 року, з якісними показниками не вищими за ті, що вимагаються, та які відповідають Типовій формі УПД 35 «Посвідчення про якість», встановленою «Інструкцією з обліку видобутку рядового вугілля і готової вугільної продукції на шахтах, розрізах та збагачувальним (брикетних) фабриках Мінвуглепрому України», затвердженою наказом Мінвуглепрому України від 17.09.1996 р. № 466.». Звертаю вашу увагу на те, що документ, який ви вимагаєте, надається лише споживачу вугільної продукції її виробником під час відвантаження партії цієї вугільної продукції на підставі договору постачання, укладеного між споживачем та виробником вугільної продукції. Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною та обмежує конкуренцію між учасниками через те, що у закупівлі мають можливість прияти участь лише учасники, які мають, або мали договірні відносини з виробником саме тієї вугільної продукції, яка є предметом закупівлі. При цьому, жодні посилання на «підтвердження спроможності учасника» не зазначено у вимогах тендерної документації. Тому, вищезазначені дії, в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Пропонуємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.