• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27», 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24», принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ

Торги не відбулися

1 590 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 954.65 UAH
Період уточнення: 15.02.2021 14:16 - 24.02.2021 00:00
Відповідь надана

Розміри ноутбука

Номер: c3b3ed1c8dba44af9eddd0311511443a
Дата опублікування: 18.02.2021 16:28
Опис: Шановний Замовник! Прохання обґрунтувати важливість розмірів ноутбука (4 пункт Додатку №4) саме не більше 36 х 25 х 2 см, беручи до уваги встановлену Вами вагу, діагональ та роздільну здатність дисплею, що значно звужує чи навіть майже виключає можливість потенційних учасників запропонувати Вам якісний товар за конкурентною ціною, який був би аналогом (еквівалентом) до прописаного Вами в ТД ноутбука.
Відповідь: В п.4 Додатку №4 ТД, визначено, що розмір ноутбука повинен бути не більше ніж 36х25х2 см..Також, вимогами п.4 Додатку №4 до ТД визначено, що діагональ дисплею повинна бути не менше ніж 15,6 дюймів з роздільною здатністю не менше ніж 1920х1080. Звертаємо Вашу увагу , що таким вимогам відповідає велика кількість моделей ноутбуків багатьох виробників , а саме - Lenovo ( Yoga Slim 7 (15)). DELL ( Latitude 9510). HP ( EliteBook 850G7). ASUS Zen Book15) і т.д.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:36
Відповідь надана

Щодо розміру неустойки у проекті договору

Номер: f675e1ad10bd4f7bbc81dc3dff5f1049
Дата опублікування: 18.02.2021 15:52
Опис: Шановний Замовник! Прохання обґрунтувати встановлення у п. 7.3. проекту договору неустойки в розмірі саме 1000 грн. за кожен день прострочення виконання гарантійних зобов’язань, а не у відсотковому співвідношенні до товару, щодо якого порушено виконання гарантійного зобов’язання.
Відповідь: Під час укладення договору сторони є вільними у виборі умов договору, на власний розсуд та за взаємною згодою визначають умови, порядок розрахунків і платежів. ст. 627 ЦК України. Вимога щодо розміру неустойки в розмірі 1000 грн. за кожен день прострочення виконання гарантійних зобов'язань, обувовлена постійною необхідністю наявності обладнання в справному стані Замовника.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:26
Відповідь надана

Технічне сервісне обслуговування

Номер: cb805679170f4da4a756daa721c1a10e
Дата опублікування: 18.02.2021 15:34
Опис: Шановний Замовник! Прохання пояснити чому у Додатку № 1 (формі «Тендерна пропозиція») до тендерної документації вказано, що до вартості цінової пропозиції включено витрати на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію, адже предметом Вашої закупівлі являється комп’ютерне обладнання (код ДК021: 30230000-0), а не послуги з технічного та сервісного обслуговування (для прикладу, код ДК021: 50310000-1). Дякую.
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:10
Відповідь надана

Вимога щодо надання зразків товару

Номер: 45d789df18694b15ae8cc9c46622e548
Дата опублікування: 18.02.2021 12:43
Опис: Шановний Замовнику! П. 5 Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації містить вимогу щодо надання зразків товару, яка є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наведеним нижче. Відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель; ч. 1 ст. 26 Закону вказує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Керуючись ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Наголошую, що зразок товару не є документальним підтвердженням інформації, таким чином, вимагати його надання у якості підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закон не дозволяє. Поняття технічної специфікації визначено у п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону, а засоби підтвердження відповідності технічній специфікації – статтею 23 Закону (серед переліку таких також відсутня можливість надання та оцінки зразків товару). Окремо необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції має проводитись у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт, а не Замовником, проте у тендерній документації (надалі – ТД) не передбачені особливості проведення дослідження зразків продукції учасників. Ст. 31 Закону містить виключний перелік підстав, які можуть стати причиною відхилення тендерних пропозицій. Звертаю Вашу увагу, що така підстава для відхилення тендерної пропозиції як ненадання/ надання неналежних зразків товару відсутня. Нагадую, що згідно ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч. 4 ст. 22 Закону вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Антимонопольний комітет України у рішеннях №7764 від 12.06.2019 р., № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р., №16394-р\пк-пз від 11.11.2019 р., №1440-р\пк-пз від 23.01.2020 р., № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 р. неодноразово вказував, що зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, а вимога щодо його надання порушує права учасників та є дискримінаційною (порушує принципи здійснення закупівель – відкритість та прозорість, недискримінація учасників, вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, а також права і законні інтереси потенційних учасників закупівель), у зв’язку з чим ненадання зразків та/або невідповідність наданих зразків не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Наголошуємо, що надання учасником на етапі кваліфікації зразку товару не гарантує, що після підписання договору він поставить Вам аналогічний товар. В свою чергу, підтверджувати якість товару та відповідність його певним технічним характеристикам можна, для прикладу, шляхом: якісно виписаних технічних вимог у ТД та включення їх у якості додатку до проекту договору/договору; передбачення у проекті договору штрафних санкцій за неякісний/некомплектний/невідповідний товар; передбачення у ТД вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції різноманітних підтверджуючих якість документів. На підставі викладеного вище, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу про надання зразків товару (п. 5 Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації).
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:37
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c217027627ac4ceabe0a8189722d9087
Дата опублікування: 17.02.2021 17:58
Опис: Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 18.02.2021 09:57
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: d675167eabae45d4bb589df82c509891
Дата опублікування: 17.02.2021 16:17
Опис: Доброго дня! Уважно ознайомившись з тендерною документацією, просимо надати пояснення або унести зміни до тендерної документації, з наступних питань: 1. В Додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» вказано «…….. встановлення (налагодження, введення в експлуатацію) товару, навчання персоналу замовника правилам технічної експлуатації товару, витрат на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію та усіх інших витрат, необхідних для належного та безумовного виконання договору про закупівлю, який укладатиметься з переможцем за результатом торгів. Зазначеним нижче підписом Ми(Я) підтверджуємо(-ю) повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».». Питання: при поставки комп’ютерного обладнання, а саме Багатофункціональний пристрій А4 ч/б, монітор 27», 4К, ІРS, принтер з WI-FI, ноутбук, моноблок 24», принтер, комплект мережевого обладнання, системний блок, ДБЖ, потрібно надати Замовнику послуги з встановлення (налагодження, введення в експлуатацію) товару, навчання персоналу замовника правилам технічної експлуатації товару? Якщо так, то яким чином буде відбуватися введення в експлуатацію товару та які повинні надаватися документи, що будуть підтверджувати що товар введений в експлуатацію? Та вводити в експлуатацію товар потрібно відразу після передачі товару Замовнику та підписання накладної? Також в останньому абзаці вказано зовсім іншого Замовника, а саме: комунальна некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня». 2. В Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» в вимогах на обладнання зазначається, що гарантія повинна бути не менше 1 року, також цей строк відображено в тендерній пропозиції «витрат на технічне сервісне обслуговування не менше як 12 місяців з дати введення товару в експлуатацію», але в проекті договору зазначаються зовсім інші гарантійні строки, просимо надати пояснення, якими строками керуватися при підготовці тендерної пропозиції?
Відповідь: За наслідками розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 18.02.2021 09:57