Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку, конверти, обкладинки для спадкових справ, офісне та канцелярське приладдя).
Тендерні пропозиція готуються українською мовою (детальніше в тендерній документації).
1. Офісний папір для принтерів та копіювання
Формат аркушу паперу згідно ISO 216: А4 Формат аркушу паперу згідно ISO 216: А4;
Класифікація паперу: клас ”С”;
Кількість аркушів в пачці, шт. 500;
Щільність згідно ISO 536, г/м2: 80±4%;
Товщина листа згідно ISO 534, мкм: ≥ 99; Непрозорість згідно ISO 2471, %: ≥ 90; Білизна по CIE згідно ISO 11475, % : ≥ 141;Яскравість (ISO brightness) згідно ISO 2470, %: ≥ 95. 30197630-1
2. Конверти:
С4 (СКЛ) 30199230-1
С5 (СКЛ) 30199230-1
С6 (СКЛ) 30199230-1
С4 (СКЛ) конверт–пакет, крафт, з розширенням 4 см, 120г/м2 30199230-1
3. Обкладинка для спадкових справ "СПАДКОВА СПРАВА" № Основа папки виготовлена з картону товщиною 0,6 мм. Розмір папки 23х32 см. Папка вміщує до 250 аркушів паперу 80г/м2. Згідно з додатком 33 до правил ведення діловодства. 30197600-2
4. Теки-реєстратори, А4, синя або чорна, 50 мм 30197200-8
5. Теки-реєстратори, А4, синя або чорна, 70 мм 30197200-8
6. Ручка гелева Optima gel ink pen або аналог, чорнило - синє, пластмасовий корпус, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
7. Ручка гелева Optima gel ink pen або аналог, чорнило - чорне, пластмасовий корпус, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
8. Ручка кул. Delta 2025 синя авт. або аналог 30192121-5
9. Ручка кул. Delta 2025 чорна авт. або аналог 30192121-5
10. Ручка ролер uni-ball VISION Elite мікро або аналог, товщина лінії 0,5 мм, чорнило чорне, зі змінним стержнем 30192121-5
11. Стержні до ручки ролер uni-ball VISION Elite мікро або аналог, товщина лінії 0,5 мм, чорнило чорне 30192121-5
12. Ручка кулькова неавтомат Optima Оil Pro (масляна) або аналог, чорнило - чорне, пластмасовий корпус, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
13. Ручка кулькова неавтомат Optima Оil Pro (масляна) або аналог, чорнило - синє, пластмасовий корпус, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
14. Ручка кулькова неавтомат Optima Оil Pro (масляна) або аналог, чорнило - червоне, пластмасовий корпус, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
15. Стержні гелеві, чорнило - чорне, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
16. Стержні масляні до неавтомат. ручок, довжина 137 мм, чорнило - чорне, товщина лінії 0,5 мм 30192121-5
17. Олівці чорнографітні, твердість НВ, загострений, матеріал: дерево високої якості 30192130-1
18. Гумка стиральна комбінована SunРearl КОН-І-NOOR 6541/80 або аналог 30192100-2
19. Скоби №10 сталеві Economix або аналог, 1000 шт. в упаковці 30197110-0
20. Скоби №24/6 сталеві Economix або аналог, 1000 шт. в упаковці 30197110-0
21. Скоби №23/13 сталеві Axent або аналог, 1000 шт. в упаковці 30197110-0
22. Коректор-стрічка Buromax або аналог, білий, 8мл 30192160-0
23. Коректор-олівець Buromax або аналог, білий, 8мл 30192930-9
24. Зажим для паперу (біндер) Buromax або аналог, чорний, 25 мм, 12 шт. в упаковці 30197110-0
25. Зажим для паперу (біндер) Buromax або аналог, чорний, 41 мм, 12 шт. в упаковці 30197110-0
26. Точила для олівців, пластмаса, тип леза - пряме; кількість отворів-один; діаметр отвору-для стандартних олівців; з контейнером 30192133-2
27. Маркери кольорові (помаранчевий, рожевий, світло-зелений), на водній основі; товщина лінії: 2-4мм; пишучий вузол-клиноподібний; корпус-круглий, виготовлений із якісного пластика 30192125-3
28. Скотч пакувальний, прозорий 48мм*100м 30192700-8
29. Скотч пакувальний, 18мм*20м середній, прозорий 30192700-8
30. Скотч пакувальний прозорий 12мм*10м середній, прозорий 30192700-8
31. Скріпки канцелярські круглі Buromax або аналог, нікельовані, 28 мм, 100 шт.в упаковці 30197220-4
32. Скріпки канцелярські круглі Buromax або аналог, нікельовані, 50 мм, 50 шт.в упаковці 30197220-4
33. Степлер №24, брошю-ровочний, Buromax або аналог, робочі механізми металеві, корпус з пластику, зшиває до 20 аркушів 30197320-5
34. Степлер №24/6 Buromax або аналог, робочі механізми металеві, корпус з пластику, зшиває до 20 аркушів 30197320-5
35. Антистеплер для видалення скоб №24/6, 26/6 і №10 відкритого і закритого типу скріплення Optima або аналог, матеріал- метал, пластик 30197321-2
36. Діркопробивач 100 арк. з лінійкою, Economix або аналог, пласт. корпус, гумова вставка 30197330-8
37. Діркопробивач до 30 арк. з лінійкою, Genmes або аналог, пласт. корпус, гумова вставка 30197330-8
38. Стікери-закладки пластикові, самоклейні, неонові, напівпрозорі 12х45/5кол. Buromax або аналог, 5х25 шт.
30194210-0
39. Папір для нотаток 80х80 мм, 500 арк., білий 30192700-8
40. Папір для нотаток 90х90 мм, 500 арк., білий 30192700-8
41. Клей ПВА, 200 мл з ковпачком, виготовлений на основі полівінілацетата (PVA) 30192700-8
42. Клей-олівець, PVP- основа,
25 г 30192700-8
43. Лінійка пластикова, 30 см., прозора 30192700-8
44. Ножиці офісні, 21 см, виготовлені із сталі, пластикові ергономічні, з гумовими вставками 30192700-8
45. Фарба штемпельна на водній основі trodat або аналог, 28 мм, синя 30192110-5
46. Фарба штемпельна на водній основі trodat або аналог, 28 мм, червона 30192110-5
47. Файли прозорі А4+, 235х305 мм, 40 мкм, без фактури, 100 арк. в упаковці 30192700-8
48. Плівка для ламінування А4 Buromax або аналог, 100 мкм, 100 шт. в упаковці 30192700-8
49. Фотопапір для кольорового струменевого друку, глянець, з одностороннім покриттям Buromax або аналог, 200 г/м2, А4, 20 аркушів в пачці 30197643-5
50. Нитка для прошивання документів спеціальна сурова, біла, 150гр=620м 30190000-7
51. Голка для прошивання документів, 100мм 30192700-8
52. Шило банківське з дерев'яною ручкою 30192700-8
Завершена
2 493 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 934.00 UAH
Період уточнення:15.02.2021 12:59 - 21.02.2021 00:00
Відповідь надана
розгрузка
Номер:238d2475e6624981851749d0454e6e20
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:17.02.2021 14:57
Опис:Чи є можливість розгрузити товар силами Замовника?
Відповідь:Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше запитання інформуємо, що в Додатку 4 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» в розділах 5 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ» та 6 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» вказано, зокрема, що виконавець зобов'язаний забезпечити поставку Товару згідно заявок Замовника у відповідності до п.5.1 Договору, якість якого відповідає умовам, характеристикам установленим в Специфікації (Додаток 1 до цього Договору); виконати доставку, навантаження Товару і його розвантаження своїми силами та за свій рахунок.
Дата відповіді:19.02.2021 09:59
Відповідь надана
лоти
Номер:2328fa5c050b4cdb8f3f2ef3db88babe
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.02.2021 17:47
Опис:Було б чудово окремо лоти зробити на папір , канцелярію, конверти
Відповідь:Шановний Учаснику!
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 Розділу I “Загальні положення” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу І Порядку). Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку, конверти, обкладинки для спадкових справ, офісне та канцелярське приладдя)» визначено із дотриманням вимог чинного законодавства.
Південно-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), враховуючи потребу у вказаному предметі закупівлі згідно переліку, місце та час поставки, вважає доцільним та необхідним визначення предмет закупівлі, виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти, обкладинки для спадкових справ, офісне та канцелярське приладдя)».
З набутого досвіду попередніх років відомо, що такий формат закупівлі результативний та успішний, та супроводжувався достатньою кількістю Учасників, суттєвою економією бюджетних коштів та належного виконання умов договору загалом.
Разом з тим, закупівля вищевказаних товарів у одного постачальника матиме позитивний вплив на формування ціни, своєчасність здійснення поставок тощо.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони не виготовляють.
Дата відповіді:19.02.2021 09:58
Відповідь надана
Конверти
Номер:638791f54ec24ec3b7b48bc2957d446d
Пов'язаний елемент:Номенклатура Папір для друку, конверти, обкладинки для спадкових справ, офісне та канцелярське приладдя
Дата опублікування:15.02.2021 14:09
Опис:Доброго дня, пропонуємо розгланути можливість і виділити окремим лотом в цьому тендері таку групу товарів як КОНВЕРТИ. Це дало б можливість приймати участь виробникам цієї продукції, а Вам як замовнику при тій кількості одиниць, яка зазначена в процедурі з економити до 100 000 грн., лише на закупівлі цієї продукції. Дякую.....
Відповідь:Шановний Учаснику!
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 Розділу I “Загальні положення” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу І Порядку).
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку, конверти, обкладинки для спадкових справ, офісне та канцелярське приладдя)» визначено із дотриманням вимог чинного законодавства.