-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту трансформатора типу ТДЦ 400000/330-68 блоку ст.№1 (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Роботи з капітального ремонту трансформатора типу ТДЦ 400000/330-68 блоку ст.№1 (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Завершена
2 411 978.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 060.00 UAH
Період уточнення:
12.02.2021 13:38 - 08.03.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо надання роз'яснення відповідно до ЗТД2
Номер:
6a432780734246dc9abf1792e9386bd0
Дата опублікування:
05.03.2021 10:27
Опис:
Шановний замовник!
Просимо пояснити хто надає "Ввід високовольтний ЕТFt 1175-363-1250 B E9 306 (або еквівалент) та Реле газове РЗТ-80", адже відповідно до файла "Зміни 2" Ви викреслили наступну фразу "а також запасних частин та матеріалів Замовника:" а відповідно до файлу "ЗТД2 роботи трансформатору.doc" Додаток 2 наявна фраза "Запасні частини та матеріали Замовника:", яка виділена жовтим кольором. Таким чином два файли містять протилежну одна одній інформацію. Просимо роз'яснити.
Відповідь:
Доброго дня!
Запасні частини та матеріали які надає Замовник:
- Ввід високовольтний ЕТFt 1175-363-1250 B E9 306 (або еквівалент) – 3шт.
- Реле газове РЗТ-80 – 1 шт.
Дата відповіді:
11.03.2021 09:54
Відповідь надана
Щодо авансування
Номер:
0606bff719d341bd981d75ad83863577
Дата опублікування:
02.03.2021 16:47
Опис:
Шановний Замовнику, для виконання робіт Виконавцю потрібне авансування для закупівлі матеріалів та інших витрат. До тогож п. 4.3. Проекту договору показує та підтверджує можливість надання авансу, в цьому пункті також є механізм, за яким Виконавець повинен підтвердити використання цього авансу.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме в пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації в розділі розрахунки з Виконавцем викласти в наступній редакції:
Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у наступному порядку:
- 30% від вартості договору - аванс.
– 60% від вартості виконаних робіт (згідно актів прийому-передачі виконаних робіт) здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання кожного акту
прийому-передачі виконаних робіт;
– остаточний платіж в розмірі 10% від вартості виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після закінчення підконтрольної експлуатації обладнання, у відповідності до п.7.9.20 ГКД 34.20.661-2003 (у редакції Наказу Міністерства палива та енергетики України (надалі - Міненерговугілля України) від 15.03.2019р. №124), але не пізніше 60 календарних днів після підписання останнього акту прийому-передачі виконаних робіт.
Відповідь:
Добрий день!
Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у наступному порядку:
– 90% від вартості виконаних робіт (згідно актів прийому-передачі виконаних робіт) здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання кожного акту прийому-передачі виконаних робіт;
– остаточний платіж в розмірі 10% від вартості виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після закінчення підконтрольної експлуатації обладнання, у відповідності до п.7.9.20 ГКД 34.20.661-2003 (у редакції Наказу Міністерства палива та енергетики України (надалі - Міненерговугілля України) від 15.03.2019р. №124), але не пізніше 60 календарних днів після підписання останнього акту прийому-передачі виконаних робіт.
п.4.3. проекту договору не застосовується.
Дата відповіді:
04.03.2021 11:59
Відповідь надана
Щодо внесення змін до проекту Договору
Номер:
da452d7f0584476fafac690d56c623cb
Дата опублікування:
02.03.2021 16:38
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до проекту договору, а саме:
п. 6.1.13. викласти в наступній редакції - "Отримувати спеціальні дозволи для можливості належного виконання робіт."
п. 6.4.1. викласти в наступній редакції - "Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Виконавцем зі своєї вини, більше ніж 30 календарних дні, повідомивши про це Виконавця у строк за 20 календарних днів"
п. 7.3. викласти в наступній редакції - "У випадку односторонньої безпідставної відмови Виконавця від виконання своїх зобов’язань та за умови відсутності вини Замовника в такій мові відмови щодо виконання робіт Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі не менше 5% ціни Договору"
п. 7.4. викласти в наступній редакції - "Виконавець несе відповідальність за якість виконаних робіт. У разі порушення умов Договору щодо якості виконаних робіт з Виконавця стягується штраф у вартості п’яти відсотків вартості неякісних робіт…"
Відповідь:
Доброго дня! Проект типового Договору затверджений по ПАТ "Центренерго" та є незмінним.
Дата відповіді:
04.03.2021 11:55
Відповідь надана
Питання щодо технічних вимог
Номер:
c96aee30105642828f8af3b53f45b1fd
Дата опублікування:
25.02.2021 15:17
Опис:
У Додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» у п. 12.13 вказано: «Учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати письмове підтвердження, щодо можливості надання шеф-монтажних послуг від заводу-виробника трансформатора або провідної організації України з ремонту (реконструкції), діагностики та оцінки технічного стану трансформаторного обладнання під час проведення капітального ремонту трансформатора на етапі заміни вводів 330кВ. Таким підтвердженням є Лист на ім’я Учасника від спеціалізованого підприємства про можливість надання таких послуг.». А в п. 2 Технічна специфікація у розділі «Найменування робіт та витрат» відсутня стаття витрат – Шеф-монтаж.
В разі необхідності проведення такого виду робіт, просимо Вас внести відповідні зміни в Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» із зазначенням, який саме шеф-монтаж: - Шеф-монтаж безпосередьо по правильному монтажу вводів 330кВ за проектом підрядної організації, або шеф-монтаж, та проект по заміні вводів від заводу виробника трансформатора або провідної організації України з ремонту, також обсягу виконуваних робіт.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
26.02.2021 14:53
Відповідь надана
Щодо надання інформації
Номер:
95d11bacd09b4def91917f2c719b05c4
Дата опублікування:
18.02.2021 11:50
Опис:
Доброго дня!
Просимо надати храмотографічний та фізико-хімічний аналіз трансформаторного масла шляхом оприлюднення в системі електронної закупівлі "Prozorro". Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня!
Для того, щоб в нас з'явилась технічна можливість опублікувати результати храматографічного та фізико-хімічного аналізів трансформаторного масла, просимо Вас, виставити ВИМОГУ щодо надання храмотографічного та фізико-хімічного аналізу трансформаторного масла.
Дата відповіді:
19.02.2021 15:32