• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Акумуляторна батарея 112ТНЖШ-350ВМ У5 (або еквівалент)

Акумуляторна батарея 112ТНЖШ-350ВМ У5 (або еквівалент) - 4 одиниці

Завершена

2 307 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 079.20 UAH
Період уточнення: 30.03.2017 11:16 - 08.04.2017 09:00
Відповідь надана

збільшення терміну поставки

Номер: 8cf6c4be5cd143a6b3b6c406603548f0
Дата опублікування: 03.04.2017 12:14
Опис: Добрий день. Прошу розглянути можливість збільшення терміну поставки з 10 до 35 календарних днів з моменту заявки. Причини - тривалий цикл виробництва необхідних батарей і митне оформлення імпортної продукції.
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання та надаємо роз’яснення - відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладені господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди. Отже, якщо учасник подав тендерну пропозицію у якій погодився з проектом договору і був визнаний переможцем процедури закупівлі, такий учасник повинен укласти договір про закупівлю, зміст якого не повинен суперечити включеному до тендерної документації проекту договору про закупівлю. Крім цього, існує категорія договорів, істотні умови щодо яких визначені нормативно-правовими актами, а отже не повинні ним суперечити. Наприклад, постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі-Загальні умови). Відповідно до пункту першого Загальних умов, вони визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів), а також комплексів і видів робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом об'єктів. Згідно з пунктом другим Загальних умов, Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також, форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Крім цього, певні особливості щодо договорів визначені Законом «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про науково-технічну діяльність», «Про авторське право і суміжні права», «Про державне оборонне замовлення» та деякі інші. Особливістю укладання договорів про закупівлю, за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, є відсутність у статті 35 Закону про публічні закупівлі чіткої вимоги щодо обов’язку замовника погоджувати з учасником (учасниками) під час переговорів проекту договору. Таким чином, єдиною процедурою, яка передбачає укладання договору без здійснення конкурсного відбору є переговорна процедура. Відповідно до частини третьої статті 631 ЦКУ сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Згідно з частиною сьомою статті 180 ГКУ на зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Разом з цим, застосування цієї норми можливе лише у разі, коли сторони договору мають відносини ще до моменту його укладення. Водночас, договір про закупівлю, згідно положень Закону, укладається за результатами проведення процедур закупівель. При цьому, тендерні процедури передбачають здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів. Тобто, замовник не може заздалегідь домовлятися з певним суб’єктом господарювання до моменту визначення його переможцем торгів.
Дата відповіді: 03.04.2017 12:57