• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Побутовий лічильник газу

Побутовий лічильник газу типорозміру G-1,6

Завершена

5 975 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 876.00 UAH
Період уточнення: 23.02.2017 13:46 - 20.03.2017 15:00
Відповідь надана

запитання по наданій відповіді

Номер: 225a711fe5ab439698aa70bb5201abaf
Дата опублікування: 10.03.2017 07:56
Опис: уточніть,яким пунктом ГОСТУ допускається зміна діапазону.
Відповідь: ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур. Вимоги щодо технічних та метрологічних параметрів предмета закупівлі. Границі допустимої відносної похибки лічильника під час випуску з виробництва не повинні перевищувати в діапазонах витрат: qmin ≤ q ≤ 0,1qmax - ± 3,0 % 0,1qmax ≤ q ≤ qmax - ± 1,5 % Максимальна об’ємна витрата газу qmax, м3/год -2,5/4/6, відповідно Максимальний надлишковий робочий тиск газу, кПа, не менше - 50 Поріг чутливості лічильника qstart , м3/год., не більше - 0,003 Середня втрата тиску за об’ємної витрати qmax, Па, не більше - 200 Відношення максимальної та мінімальної витрат газу не менше - для типорозміру лічильника G 1,6 : 156:1 - для типорозміру лічильника G 2,5 : 250:1 - для типорозміру лічильника G 4 : 375:1 Міжповірочний інтервал, рік, не менше - 8 Гарантійний термін експлуатації, рік, не менше - 8 Середній термін служби лічильника, рік, не менше - 20 Умови експлуатації - категорія виконання У2 за ГОСТ 15150 - від –30 0С до +55 0С Лічильники повинні мати стандартні уніфіковані приєднувальні патрубки з різьбою - 1 ¼// та з різьбою - ¾// Корпус лічильника повинен бути сталевим з двостороннім цинковим покриттям, товщиною, мкм, не менше -7 Виготовлення коліщат відлікового пристрою повинно здійснюватись методом двохкомпонентного кольорового лиття
Дата відповіді: 14.03.2017 17:31
Відповідь надана

Вимоги п.2.10 Додатку 1

Номер: 2d4930c3eec0432a8841778ed9b91eea
Дата опублікування: 05.03.2017 00:14
Опис: Просимо надати пояснення, чому вимоги .п.2.10 Додатку 1 не відповідають температурному діапазону приведеному в Таблиці 3 ГОСТ 15150 для виконання У2
Відповідь: ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур.
Дата відповіді: 09.03.2017 16:34
Відповідь надана

Вимоги п.1.11. Додатку 1

Номер: ef3749d192d345dca13b58de5158d5b8
Дата опублікування: 05.03.2017 00:12
Опис: Якими діючи правовими, нормативно-технічними документами підтверджується вимога п.1.11 і як вона узгоджується із вимогами ст.16п.4 Закону України Про публічні закупівлі? Який саме Bar код необхідно нанести і відповідності до яких ДСТУ або міжнародних стандартів, що впровадженні на Україні, який формат даних. Якою програмою розпізнавання образів будуть оброблятись фотографії даних лічильного механізму(мається на увазі зображення розрядів лічильника) а не код? Бажано ознайомитись з описом програми,що здійснює цю обробку. Не надання обґрунтованої відповіді або надання відповіді на кшталт це технічна політика підприємства і тому подібне буде сприйматись, як лобіювання певних інтересів.
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code не задана жодним нормативним документом України. На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Дата відповіді: 09.03.2017 16:38
Відповідь надана

Вимога п.7 ст.6 розділу ІІІ

Номер: a980e9c2a3f14515a57551f84dedee3c
Дата опублікування: 05.03.2017 00:07
Опис: аша тендерна документація співпадає з тендерною документацією ще 19 газопостачальних організацій, мабуть писали під копірку ,як диктант. Відповіді на задані нами питання теж, були надані одним і тим самим автором. Ви прекрасно знаєте , що термін випробувань для отримання протоколу один рік, і що володар інтелектуальної власності нікого із виробників, крім двох наближених виробників,що пройшли так звані випробування, не повідомив про створення цієї інтелектуальної власності. Випробування проходили за закритими дверима, в цілковитій таємності від загалу. Все це трималось у таємниці до певного часу. Ви прекрасно розумієте, що вже ніякий другий виробник не отримає протокол до весни 2018 року. Випробування ,що проводились на полігоні “Харківміськгазу “ та і методика не відповідає реальним умовам експлуатації адже лічильники , які Ви збираєтесь закуповувати в будуть встановлюватись в баготоквартирних будинках, де умови експлуатації не співпадають із закладеними в методиці .Враховуючи викладене, задаємо всього одне питання: -Чи вважаете Ви цю вимогу правомірною, що відповідає чинному законодавству ?
Відповідь: Прошу Вас утримуватись від оприлюднення власних розмірковувань на ті чи інші теми, а безпосередньо задавати чіткі запитання стосовно тендеру. Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн. Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки. Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «….таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укрметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін- виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів. Підсумовуючи, повідомляємо: Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань; Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
Дата відповіді: 09.03.2017 16:43