• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

72250000-2 послуги, пов'язані із системами та підтримкою (послуги з розширеної технічної підтримки програмного забезпечення Oracle)

Завершена

3 842 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 420.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2021 17:50 - 17.02.2021 11:30
Відповідь надана

щодо внесення змін

Номер: 0a87d384bffc4eb9ab808fe6356fb48b
Дата опублікування: 15.02.2021 16:09
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній умови, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги законодавства щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відсутності у замовників права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: 1. Oracle Advanced Customer Services – це власна назва послуг технічної підтримки компанії Оракл. Розширену технічну підтримку Оракл (яка не містить офіційну назву Oracle Advanced Customer Services, проте включає весь обсяг її послуг) можуть надавати як Компанія Оракл, так і інші партнери Оракл, які мають технічні потужності та сертифікованих фахівців Оракл. 2. Пунктом 17 Додатку 3 Документації встановлено, що учасник повинен подати Копію авторизаційного листа або іншого документу від компанії Oracle або представництва компанії Oracle, який виданий стосовно саме цієї процедури закупівлі, та підтверджує, що Учасник є авторизованим на участь у даних торгах, на продаж сервісів Oracle ACS та на роботу з державним сектором. Крім того, Технічне завдання (Додаток №4 до Тендерної документації) визначає необхідність надання послуг технічної підтримки рівня Oracle ACS та визначає єдиного Викованця послуг – служба Oracle Advanced Customer Services. Повідомляємо, що за сукупністю даних вимог запропонувати свою кандидатуру на участь в закупівлі та виконати визначені умови тендерної документації може лише компанія – розробник та постачальник програмного забезпечення Oracle. На ринку України є три офіційні партнери Oracle, які мають багаторічний успішний досвід надання послуг розширеної технічної підтримки Оракл, мають технічні потужності та штатних сертифікованих фахівців, яких технічні вимоги Банку лишають можливості взяти участь в даній закупівлі. В Додатку 4 до Тендерної документації Вами встановлено технічні характеристики предмета закупівлі (без можливості подання еквіваленту), які може виконати лише один постачальник, що унеможливлює наявність будь-якої конкуренції в закупівлі. Наведене вище прямо порушує принципи проведення закупівель в частині недискримінації учасників. Варто зазначити, що у єдиної компанії, яка зможе виконати вимоги тендерної документації відсутні технічні потужності та штатні технічні спеціалісти на території України, які виконували б роботу, визначену технічним завданням. Просимо Вас, змінити в тексті документації технічні характеристики послуг, замість «Oracle Advanced Customer Services», «Oracle ACS» прописати «послуги розширеної технічної підтримки Oracle», що дозволить нам та ряду інших компаній, які спеціалізуються на наданні послуг технічної підтримки Oracle взяти участь у відповідній закупівлі, та виключити вимогу у Додатку №4 про залучення єдиного Виконавця послуг – служба Oracle Advanced Customer Services. 3. Крім того, в п. 17 Додатку №3 Тендерної документації прописано, що учасник повинен подати копію авторизаційного листа або іншого документу від компанії Oracle або представництва компанії Oracle, який виданий стосовно саме цієї процедури закупівлі. Повідомляємо Вам, що дана вимога є дискримінаційною та суперечить чинному конкурентному законодавству оскільки в даному випадку, компанія-потенційний учасник повинна видати своїм конкурентам лист, або інший документ, який забезпечить їх участь в процедурі закупівлі. Варто зазначити, що послуги з технічної підтримки не є унікальними, а їх надання не потребує адресного узгодження (авторизації) від вендора. Така умова жодним чином не убезпечує Вас від недобросовісних постачальників, проте вона надає пряму перевагу одному з потенційних учасників над іншими. На наш погляд, справедливим було б додати до тендерної документації вимогу до учасників щодо надання підтвердження наявності штатних сертифікованих фахівців Оракл у учасника/виконавця, наявність технічних потужностей на території України, а також досвіду виконання договорів про надання аналогічних послуг. Таким чином, просимо Вас привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства, а саме видалити з п.17 Додатку №3 до Тендерної документації фразу «який виданий стосовно саме цієї процедури». Маємо надію, що спеціалісти АТ «Укрексімбанк» не свідомо внесли до тендерної документації умови, що завідомо унеможливлюють наявність конкуренції в даній закупівлі, а запропоновані зміни будуть внесені до тендерної документації, що забезпечить участь у закупівлі ряду учасників, які мають багаторічний позитивний досвід роботи з сервісами Oracle, в т.ч. з АТ «Укрексімбанк» та зможуть запропонувати Вам визначений тендерною документацією сервіс з більш широким переліком послуг за нижчою ціною.
Відповідь: АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» і норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Для закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі 72250000-2 послуг, пов’язаних із системами та підтримкою (послуги з розширеної технічної підтримки програмного забезпечення Oracle) Банк використовує електронну систему закупівель в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція). Відповідно до п. 6. розділу І Інструкції замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. У п. 4 Розділу І Інструкції зазначено, що, під час проведення закупівлі в електронній системі закупівель інформація розміщується українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуги), загальноприйняті міжнародні терміни). Таким чином, визначення Банком у технічному завданні необхідності в послуг з технічної підтримки рівня Oracle Advanced Customer Services та встановлення вимоги про надання учасником копії авторизаційного листа або іншого документу від компанії Oracle або представництва компанії Oracle, який виданий стосовно саме цієї процедури закупівлі, та підтверджує, що Учасник є авторизованим на участь у даних торгах, на продаж сервісів Oracle ACS та на роботу з державним сектором, здійснено у відповідності з вимогами Інструкції.
Дата відповіді: 17.02.2021 11:26