• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти НАВС)

1.Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.1. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.2. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Доценка Костянтина Олександровича – уповноважена особа; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: kostyakostya22@gmail.com 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198000,00 грн (сто дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробовувань (Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єктах НАВС) (Код за ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1 послуга, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: м. Київ, вул. Карбишева 3, пр-т Повітрофлотський 53. вул. Народного Ополчення 9 4. Строк надання послуг: до 31.03.2021 р. 5. Умови оплати: Замовник оплачує Виконавцю послуги за Договором протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних за наявності відповідних бюджетних асигнувань 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 17.02.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 22.02.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 12.1. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань (Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єктах НАВС) (Код за ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань). (Посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі по номеру оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 12.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 12.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 12.4. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. 12.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 12.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2021 17:19 - 17.02.2021 17:10
Без відповіді

Яка кількість спеціалістів?

Номер: 83df0f34ce0449dda0b41aa9b05b9c3e
Дата опублікування: 17.02.2021 15:49
Опис: Яка кількість спеціалістів має бути зазначена за довідкою про залучення до надання послуг працівників з відповідною кваліфікацією, які мають відповідні знання та досвід?
Без відповіді

досвід спеціалістів (інженерів з технічної інвентаризації) у попередніх работодавців

Номер: f1e62a13f27240808027e584e05e6e84
Дата опублікування: 17.02.2021 15:34
Опис: Шановний замовнику, чи правильно ми розуміємо, що за таблицею 1, НЕ ПОТРІБНО зазначати досвід спеціаліста (інженера з технічної інвентаризації) у попередніх работодавців, якщо ці работодавці не є афільованими особами по відношенню до учасника та ці попередні работодавці не мають угод про партнерство з учасником?
Без відповіді

Які відомості мають бути зазначені?

Номер: 5c16ffd61de242759784e749b478861f
Дата опублікування: 17.02.2021 15:18
Опис: Шановний замовнику, які саме відомості мають бути зазначені за формою Таблиці 2 в стовпці "Приклади виконання аналогічного договору"?
Без відповіді

Яка кількість послуг

Номер: a3bc930d7ec2413fbb901b28b7e8a962
Дата опублікування: 17.02.2021 15:10
Опис: Шановний замовнику, прохання зазначити яка кількість послуг має бути надана? За інформацією з електронних форм на PROZORRO має бути надано 3 (три) послуги (по одній за кожною адресою), за інформацією з пункту 2.2 Оголошення має бути надано 1 (одну) послугу, ОТЖЕ яка кількість послуг має бути зазначена у ФОРМІ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (Додаток 2)?
Відповідь надана

Щодо відгуків

Номер: 7dabc468a76446cf984c565975a8e20c
Дата опублікування: 12.02.2021 11:08
Опис: Чи буде відповідністю вимогам тендерної документації відсутність у відгуку номеру та дати договору, або періоду виконання, якщо ця інформація зазначена в договорі?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог оголошення
Дата відповіді: 12.02.2021 11:27
Відповідь надана

Старі технічні паспорти

Номер: aa52023bbcc04269981b1e39c0d2f68e
Дата опублікування: 12.02.2021 11:07
Опис: Шановний Замовник. Надайте, будь ласка, інформацію, чи є в наявності старі технічні паспорти?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Старі технічні паспорти відсутні.
Дата відповіді: 15.02.2021 12:38