-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду по вул. Коцюбинського від буд. №1 до буд. №44 в смт. Глеваха Васильківського району Київської області
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Торги відмінено
2 773 071.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 865.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 865.36 UAH
Період уточнення:
10.02.2021 17:01 - 09.03.2021 00:00
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
eb480eb87d6a4f0a966f07c06d1648f6
Дата опублікування:
15.02.2021 16:30
Опис:
Шановний Замовник!
У відповідності до абзацу «3)» підпункту 5.1 та абзацу «3)» підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Ви вимагаєте наявність документально підтвердженого досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (у разі встановлення такого критерію в ДОДАТКУ 5.
У відповідності до підпункту 2 підпункту 1 ДОДАТКУ 5 до ТД «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Вами встановлені вимоги, яким має вважатися аналогічний договір, щодо виконання робіт.
Так, згідно п.1.3 має бути Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох) за предметом закупівлі договорів.
Згідно Довідки: - «Аналогічним вважається повністю виконаний договір, укладений на суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі протягом останніх трьох років, із Замовником у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», співставний за складом та характером робіт по будівництву та/або реконструкції та/або капітальному ремонту доріг (їх частин).
Відповідно до ТД очікувана вартість закупівлі складає – 2 773 071,60 грн.
Вважаємо формулювання про те, що аналогічний договір має бути укладений на суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі – дискримінаційним.
У відповідності до підпункту 22 пункту 1 статті 1 Закону Україну «Про публічні закупівлі» є визначення поняття «ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ». Це є - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року за № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» розроблено та затверджено Порядок визначення предмету закупівлі, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783.
Відповідно до пункту 1 Розділу І. Загальні положення даного Порядку - цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Тому, предмет закупівлі має визначатися на підставі п. 5 Розділу І. за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, а не з вартістю предмета закупівлі.
У відповідності до пункту 4 Розділу І. Загальні положення даного Порядку - визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
У відповідності до даного Порядку немає жодних підстав вимагати від Учасника аналогічний договір, на суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Відповідно до абзацу 4 пункту 1 статті 5 щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, закупівля здійснюється за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Пунктом 4 тієї ж статті Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Посилання на пункт 3 статті 22 Закону не є доцільним, оскільки вищезазначений пункт обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Тому просимо Вас привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та вилучити дискримінаційні вимоги.
Дякуємо!
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
Вами жодним чином не обґрунтовано чому саме Ви як потенційний учасник не можете виконати умови тендерної документації.
Ваші твердження щодо нерівного становища учасників є такими що не відповідають дійсності.
Дана тендерна документація жодним чином не обмежує коло учасників.
Дата відповіді:
18.02.2021 18:04
Відповідь надана
щодо аналогічного договору
Номер:
988daf0d180743ef82897b5cafb20f8f
Дата опублікування:
15.02.2021 15:39
Опис:
Доброго дня! Статтею 16 вказаного Закону визначено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Законом не встановлено право замовника встановлювати суму договору не меншої вартості закупівлі, в яких повинен бути отриманий досвід учасника.
Всупереч принципам недискримінації, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (пункт 1.3. Додатку №5 до тендерної документації) було поставлено вимоги до учасників про надання аналогічних договорів ЦІНОЮ 2млн. Тим самим Замовник поставив у нерівне становище учасників, які отримали досвід виконання аналогічних договорів ЦІНОЮ до 2 млн. Є незрозумілим – чим якісно відрізняється досвід, що отриманий на меншу суму закупівлі від досвіду, якого потребує Замовник для виконання робіт за предметом договору.
Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників.
Такі вимоги до учасника Антимонопольним комітетом України неодноразово визнані дискримінаційними (рішення №3111-р/пк-пз від 22.05.2017, №12125-р/пк-пз від 27.11.2018; № 4773-р/пк-пз від 12.03.2020; №14379-р/пк-пз від 07.10.2019).
Ідентичної позиції дотримується Господарський суд Запорізької області в рішенні від 25.04.2019 у справі № 908/349/19, у якому вказує, що критерії щодо виду доріг, строку (періоду) виконання договорів, їх вартості, обсягів та виду робіт вже визнавалися постійно діючою Адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України дискримінацією по відношенню до учасників.Просимо внести зміни згідно вищевикладеного до тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
Вами жодним чином не обґрунтовано чому саме Ви як потенційний учасник не можете виконати умови тендерної документації.
Ваші твердження щодо нерівного становища учасників є такими що не відповідають дійсності.
Дана тендерна документація жодним чином не обмежує коло учасників.
Дата відповіді:
18.02.2021 18:04
Відповідь надана
стосовно товщини шару покриття з асфальтобетону
Номер:
1e9f946ebc3045579b8e6e061b67906f
Дата опублікування:
12.02.2021 12:52
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо зазначити, яка товщина шару асфальтобетону, згідно проекту, необхідна (позиція 15,26,31 Таблиці додатку 4 до ТД)? Дякуємо!
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Проектно-кошторисна документація по Капітальному ремонту дорожнього покриття проїзду по вул. Коцюбинського від буд. №1 до буд. №44 в смт. Глеваха Васильківського району Київської області містить значний (великий) обсяг аркушів які не можливо технічно розмістити у системі прозорро.
З метою дотримання принципів, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас ознайомитися з проектно-кошторисною документацією у приміщенні Глевахівської селищної ради за адресою: 08631, Україна, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 26 у будь-який зручний для Вас час з 09-00 до 17-00 години для отримання Вами всієї необхідної інформації, яка потрібна для формування Вашої тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
17.02.2021 16:20
Відповідь надана
Запит
Номер:
101c06809d0649399601c6c6e74c1ada
Дата опублікування:
12.02.2021 09:59
Опис:
1. Який розмір кошторисної заробітної плати погоджує Замовник для розрахунку учасником закупівлі своєї ціни пропозиції?
2. П.14-15, 25-26, 30-31 – проектно-кошторисною документацією Замовника передбачено однакову товщину шару асфальтобетонного покриття Н=4,5 см для дорожнього одягу, заїздів у двори та примикань і пересічень?
3. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу площею 2236 м2?
4. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу примикань та пересічень площею 350 м2?
5. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу заїздів у двори площею 188 м2?
6. П. 16 ТЗ – яка марка бортового каменю передбачена проектно-кошторисною документацією? (БР 100.30.15? БР 100.30.18?)
7. П.21 ТЗ – яка саме технологія виконання робіт передбачена проектно-кошторисною документацією ? (полив зі шлагу з поливо-мийної машини? З поливального водопроводу?)
8. П.32-33 ТЗ – які саме дорожні знаки враховано в проектно-кошторисній документації Замовника? Прохання вказати їх тип і маркування для правильного прорахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
9. В1. Який розмір кошторисної заробітної плати погоджує Замовник для розрахунку учасником закупівлі своєї ціни пропозиції?
2. П.14-15, 25-26, 30-31 – проектно-кошторисною документацією Замовника передбачено однакову товщину шару асфальтобетонного покриття Н=4,5 см для дорожнього одягу, заїздів у двори та примикань і пересічень?
3. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу площею 2236 м2?
4. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу примикань та пересічень площею 350 м2?
5. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу заїздів у двори площею 188 м2?
6. П. 16 ТЗ – яка марка бортового каменю передбачена проектно-кошторисною документацією? (БР 100.30.15? БР 100.30.18?)
7. П.21 ТЗ – яка саме технологія виконання робіт передбачена проектно-кошторисною документацією ? (полив зі шлагу з поливо-мийної машини? З поливального водопроводу?)
8. П.32-33 ТЗ – які саме дорожні знаки враховано в проектно-кошторисній документації Замовника? Прохання вказати їх тип і маркування для правильного прорахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
1. Який розмір кошторисної заробітної плати погоджує Замовник для розрахунку учасником закупівлі своєї ціни пропозиції?
2. П.14-15, 25-26, 30-31 – проектно-кошторисною документацією Замовника передбачено однакову товщину шару асфальтобетонного покриття Н=4,5 см для дорожнього одягу, заїздів у двори та примикань і пересічень?
3. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу площею 2236 м2?
4. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу примикань та пересічень площею 350 м2?
5. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу заїздів у двори площею 188 м2?
6. П. 16 ТЗ – яка марка бортового каменю передбачена проектно-кошторисною документацією? (БР 100.30.15? БР 100.30.18?)
7. П.21 ТЗ – яка саме технологія виконання робіт передбачена проектно-кошторисною документацією ? (полив зі шлагу з поливо-мийної машини? З поливального водопроводу?)
8. П.32-33 ТЗ – які саме дорожні знаки враховано в проектно-кошторисній документації Замовника? Прохання вказати їх тип і маркування для правильного прорахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
1. Який розмір кошторисної заробітної плати погоджує Замовник для розрахунку учасником закупівлі своєї ціни пропозиції?
2. П.14-15, 25-26, 30-31 – проектно-кошторисною документацією Замовника передбачено однакову товщину шару асфальтобетонного покриття Н=4,5 см для дорожнього одягу, заїздів у двори та примикань і пересічень?
3. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу площею 2236 м2?
4. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу примикань та пересічень площею 350 м2?
5. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу заїздів у двори площею 188 м2?
6. П. 16 ТЗ – яка марка бортового каменю передбачена проектно-кошторисною документацією? (БР 100.30.15? БР 100.30.18?)
7. П.21 ТЗ – яка саме технологія виконання робіт передбачена проектно-кошторисною документацією ? (полив зі шлагу з поливо-мийної машини? З поливального водопроводу?)
8. П.32-33 ТЗ – які саме дорожні знаки враховано в проектно-кошторисній документації Замовника? Прохання вказати їх тип і маркування для правильного прорахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
1. Який розмір кошторисної заробітної плати погоджує Замовник для розрахунку учасником закупівлі своєї ціни пропозиції?
2. П.14-15, 25-26, 30-31 – проектно-кошторисною документацією Замовника передбачено однакову товщину шару асфальтобетонного покриття Н=4,5 см для дорожнього одягу, заїздів у двори та примикань і пересічень?
3. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу площею 2236 м2?
4. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу примикань та пересічень площею 350 м2?
5. Яка марка асфальтобетонної суміші передбачена проектом для дорожнього одягу заїздів у двори площею 188 м2?
6. П. 16 ТЗ – яка марка бортового каменю передбачена проектно-кошторисною документацією? (БР 100.30.15? БР 100.30.18?)
7. П.21 ТЗ – яка саме технологія виконання робіт передбачена проектно-кошторисною документацією ? (полив зі шлагу з поливо-мийної машини? З поливального водопроводу?)
8. П.32-33 ТЗ – які саме дорожні знаки враховано в проектно-кошторисній документації Замовника? Прохання вказати їх тип і маркування для правильного прорахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
9. Вимога замовника щодо надання учасниками підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору ОДНИМ договором на суму, що дорівнює очікуваній вартості закупівлі є дискримінаційною та порушую вимоги п.4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки учасники можуть виконувати роботи вартість яких дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі декількома договорами.
Відповідь:
Шановний учасник! Ознайомтеся будь-ласка уважно з тендерною документацією, а у разі, якщо не зрозумілі умови тендерної документації поставте лаконічне питання.
Дата відповіді:
12.02.2021 12:05