-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (антисептик для рук "Манорм", Деззасіб "Саніліт", Деззасіб "Медіоцид")
Фармацевтична продукція (антисептик для рук "Манорм", Деззасіб "Саніліт", Деззасіб "Медіоцид")
Завершена
12 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 64.65 UAH
Період уточнення:
21.04.2017 13:47 - 24.04.2017 14:00
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
c4fdee868f014bdda46311a05ad3bcb5
Дата опублікування:
21.04.2017 16:10
Опис:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Замовник закуповує саме такі найменування дезінфекційних засобів, в зв'язку з цим АНАЛОГИ (ЕКВІВАЛЕНТ) НЕ ПРОПОНУВАТИ». Але, еквівалент на те й «еквівалент» - що він однаковий, рівнозначний за своїми характеристиками. Тоді з якою ціллю Ви робите такі заяви. З ціллю порушення принципів проведення закупівель за державні кошти. З ціллю закупити деззасоби у єдиного постачальника, обмеживши участь у тендері тільки до його представників. То про яке створення конкурентного середовища може йти мова, про яку відкритість і прозорість на всіх стадіях проведення закупівлі та про яку не дискримінацію учасників, а тим більше – ефективність та економію в результаті закупівлі? Мало того Своєю заявою, Ви дискредитуєте інших учасників ринку дезінфекційних засобів. Причому абсолютно безпідставно, без будь яких аргументів та доказових фактів. Зазначимо, що всі дезінфекційні засоби , які дозволені для використання в лікувальних закладах проходять гігієнічну регламентацію (експертизу) в результаті якої видається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, а потім на основі нього Свідоцтво про державну реєстрацію і затверджуються Методичні вказівки щодо застосування.. Ще раз повторюємось, що інакше, як дискредитацією по відношенню до інших виробників та постачальників вашу Заяву назвати не. Вимагаємо від Замовника вилучити із тендерної документації заяви, що дискредитують інших операторів ринку деззасобів, а також вимоги , які обмежують коло учасників і є дискримінаційними. Виходячи з наведеного вище, просимо внести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Відповідь:
Дякуємо за запитання.
Жодних порушень «Порядку здійснення допорогових закупівель» у своїх діях ми не вбачаємо. Ви самі звернули увагу на те, що названий Порядок дозволяє вказувати, чи не вказувати аналоги та еквіваленти товару. Щодо обмеження кола учасників шляхом заборони пропонувати аналоги та еквіваленти, то Порядок не містить ні дозволу, ні заборони на такі дії, отже замовник у праві діяти на власний розсуд.
Ми, як замовник, оголосили закупівлю на той товар і у тій формі випуску, які нам необхідні, з якими ми працюємо не один рік. Це жодним чином не дискредитує інших виробників, постачальників чи торгові марки, тим паче, що жодної їхньої конкретної назви ми у своєму оголошенні не використали.
До завдань замовника не входить «створення конкурентного середовища», це завдання виробників та постачальників – пропонуйте товари, які будуть користуватись попитом, і їх будуть замовляти.
Зміни до «тендерної документації» ми внести не можемо по причині відсутності такої документації в даній закупівлі.
Дата відповіді:
24.04.2017 08:39