• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ (13-25), вугілля кам’яне марки ГЖ (13-25),вугілля кам’яне марки Г (Г2) (25-50)

Завершена

1 071 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 713.22 UAH
Період уточнення: 09.02.2021 12:39 - 17.02.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2b9cf0acb59c455f8921428d4de23c5f
Дата опублікування: 14.02.2021 15:31
Опис: Шановний замовнику! Ви вимагаєте надати в пункті 2.6 додатку №3 Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно видів діяльності які необхідні для виконання умов договору поставки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції сертифікат ISO14001:2015 який виданий учаснику, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління. Жодної раціональної необхідності вимоги надати цей сертифікат не існує, так як товарообіг в Україні регламентований окремими законодавчими актами, законами та кодексами, де зазначені вимоги до якості, безпеки та документи, які це підтверджують. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст..26 п 11 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2015 ніяким чином не свідчить про екологічність ТОВАРУ чи послуги. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління» . З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити екологічності товару, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст. 26 п 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). На сьогоднішній день, чинним законодавством визначено, що єдиним обов’язковим документом, який видається акредитованим органом і який повинні мати юридичні і фізичні особи та який засвідчує якість і безпечність товару, що є предметом закупівлі, являється ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ. Наполягаємо прибрати дискримінаційні вимоги в тендерній документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ щодо оскарження вимог тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Законом передбачено необхідність дотримання учасниками закупівлі законодавства у сфері охорони довкілля та навколишнього середовища. Поряд з цим, спосіб підтвердження такої вимоги покладено визначити Замовнику закупівлі. Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити. У зв’язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання твердого палива, а також для повної відповідності закупівлі твердого палива вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаного документу. В Україні діють низка державних та приватних екологічних інспекцій та аудиторів, що здійснюють верифікацію суб’єктів господарювання на ризики ведення їхньої діяльності та вплив на довкілля та навколишнє середовище. Зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення екологічного аудиту та безпосередньої компетентної організації, що уповноважена на таку перевірку. З огляду на це, суб’єкти господарювання вільні у виборі контрагента, щодо підтвердження їх діяльності нормам екологічного законодавства. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Дата відповіді: 16.02.2021 11:33
Відповідь надана

Дискримінційні вимоги

Номер: c76095c8e6a741baa8dc3a96467f71ad
Дата опублікування: 12.02.2021 17:14
Опис: Шановний замовнику! уважно вивчивши документацію просимо привести її у відповідність до закону про Державні Закупівлі України а саме: Просимо прибрати дискримінацій вимоги, та привести показники якості зазначені в Додатку№3 до таких які вказані в ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»: - вугілля кам'яне марки АМ (13-25): зольність (А) – не більше 16%, вологість (W) – не більше 7%;; - вугілля кам'яне (збагачене) марки ГЖ (13-25): зольність (А) – не більше 12%, вологість (W) – не більше 14%; - вугілля кам'яне (збагачене) марки Г(Г2) (25-50): зольність (А) – не більше 10%, вологість (W) – не більше 16%. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ щодо оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Якість товару повинна відповідати умовам ДСТУ. Відповідно умовам ДСТУ 7146:2010 зольність вугілля марки АМ не повинна бути більше 16%, вміст вологи – не більше 7%. Замовником в тендерній документації визначено зольність – не більше 13 %, вологість – не більше 7%, тобто в межах (не більше) визначених характеристик. Згідно ДСТУ 4083:2012 визначено, що для вугілля марок Г Західного Донбасу загальна волога на робочий стан палива повинна бути не більше 16,0%. Замовником в тендерній документації визначено вміст вологи – не більше 10 %, тобто в межах (не більше) визначених характеристик ДСТУ. Тому, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складанні технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги стандартів. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації такі показники вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля.
Дата відповіді: 16.02.2021 11:32
Відповідь надана

Який саме документ та від кого?

Номер: a06235d0a6094ed2926f85d5a0e69af9
Дата опублікування: 12.02.2021 16:57
Опис: Шановний замовнику! Просимо вас Конкретизувати вимоги зазначені в Додатку 3 п 2.8 від якого саме Уповноваженного органа потрібно надати в складі тендерної пропозиції документ, який виданий Уповноваженим органом, в якому міститься інформація щодо системи оподаткування, на якій знаходиться учасник та чи не достатньо того що учасник надасть наприклад свідоцтво про сплату ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість? Та чому ці вимоги зазначені не в кваліфікаційній частині, відповідно до Закону України про публічні Закупівлі, а в технічній частині?
Відповідь: Документ на систему оподаткування – довідка Державної Фіскальної Служби України про систему оподаткування учасника щодо сплати податків - на єдиному податку або на загальних підставах. Вказана довідка безперешкодно видається органами ДФС України. Не бачимо жодних проблем в її отриманні. Або ж надайте відповідь-відмову від ДФС України про надання такої довідки на Ваш запит.
Дата відповіді: 16.02.2021 11:31
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6600d133162c469e8c24d765cdb09cbc
Дата опублікування: 12.02.2021 16:31
Опис: Шановний замовнику! В звязку з тим що вугілля марки А (антрацит) не видобувається в Україні а ввозиться з Росії просимо видалити вимогу що вказана в додатку №3. пункту 2.2 саме для вугілля марки АМ (13-25)-(Копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, видані ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УкрНДІвуглезбагачення» на ім’я виробника, на марки вугілля, що закуповуються замовником у відповідності до вимог цієї документації та посвідчені мокрою основною печаткою власника сертифікату. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право використання учасником зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.) в звязку з тим що данний документ не передбачено законодавством країни імпортера. На томість на данний товар при ввезенні на митну територію України вимагаються такі документи як (сертифікат походження, посвідчення про якість, сертифікат якості). Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ щодо оскарження вимог тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Згідно тендерної документації - Основні технологічні характеристики вугілля відповідно до ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» що діють на території України. Відповідно п. 7.10 ДСТУ 7146:2010 –під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки, * Виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його збагачення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».
Дата відповіді: 16.02.2021 11:30
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 94e4dbf11f7f4426bd799bc0e52a2ba0
Дата опублікування: 12.02.2021 16:25
Опис: Шановний Замовнику! Ви вимагає надати в Додатку 3 в п 2.4. копію діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника та посвідчену мокрою основною печаткою власника дозволу та копію (завірену виробником). Ця вимога є дискримінаційною, і звужує коло учасників, вугілля марки А (антрацит) не видобувається на підконтрольній території Україні, а імпортується виключно із-за кордону, в країні виробника вищезазначений дозвіл відсутній. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ щодо оскарження умов тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Вугілля кам’яне марок АМ 13-25, ГЖ 13-25, Г(Г2) 25-50 – це вугілля, яке виробляється з сировини шляхом збагачення даної сировини та розподілення на фракції. Якщо учасник має договірні відносини з виробником або постачальником імпортованого вугілля тоді він може надати дозвіл на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника та посвідчену мокрою основною печаткою власника дозволу та копію (завірену виробником) на імпортоване вугілля. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля.
Дата відповіді: 16.02.2021 11:29