• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги із забезпечення охорони території та будівлі)

Торги не відбулися

386 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 932.00 UAH
Період уточнення: 08.02.2021 17:05 - 14.02.2021 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: b4d0b575d916493cad31c5079da9463d
Дата опублікування: 11.02.2021 14:08
Опис: • Відповідно до Додатку 2 до Документації, однією з вимог є Відповідність охоронців наступним критеріям: чоловіки вік до 50-ти років Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Скаржник вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо граничного віку охоронців , адже в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Також, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійний вік в Україні встановлений на рівні 55 та 60 років для жінок та чоловіків відповідно. Відповідно до статті 43 Конституції України Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Крім цього охоронниками можуть бути і жінки. Приведіть документацію у відповідність і видаліть дискримінаційні вимоги
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в Додатку №3 до тендерної документації. Згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника, щодо встановлення вимог до учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником вимоги для підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, зазначені в Таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації. Крім того, згідно інформації на сайті МВС України, ліцензії на надання охоронних послуг отримали більше 8000 суб’єктів господарювання, що свідчить про розвинений ринок надання цього виду послуг. У зв’язку з тим, що об’єкти охорони знаходяться в комунальній власності, вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання якісних послуг. Тому, враховуючи вищезазначене, Замовник визначив саме таку вимогу в п. 3 Таблиці №2 Додатку №2 до тендерної документації, вважає її правомірною, та такою, що не обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Дата відповіді: 11.02.2021 15:50
Відповідь надана

Щодо аналогічного досвіду

Номер: 1405324b0bc148cc8b08bf53c910bb7b
Дата опублікування: 11.02.2021 14:06
Опис: У документації встановлена вимога про наявність досвіду охорони об'єктів соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами. Яким НПА керується Замовник при визначенні поняття аналогічного договору? Предметом закупівлі є ОХОРОННІ ПОСЛУГИ, і хочемо зазначити, що охорона соціальних об'єктів соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами аж НІЧИМ не відрізняється від охорони закладів освіти, комунальних закладів, державних підприємство чи інших установ із масовим перебуванням людей. Вимагаємо видалити вимогу, яка лише звужує коло учасників, і жодним чином не впливає на якість надання послуг
Відповідь: Київський міський центр реабілітації дітей з інвалідністю є спеціалізованою установою системи соціального захисту населення, що здійснює заходи з реабілітації, соціальної адаптації дітей-інвалідів з фізичними та розумовими вадами, віком від 4 до 18 років. Саме тому Замовник вважає за необхідне передбачати вимоги щодо наявності у охоронців досвіду надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення для людей (дітей) з особливими потребами, а саме руховими та розумовими порушеннями тощо. Враховуючи зазначене, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та залишає за собою право розглянути пропозицію учасника та визнати переможцем процедури закупівлі у разі, якщо учасник відповідатиме усім іншим визначеним технічним та кваліфікаційним вимогам даної закупівлі, а запропонована ціна пропозиції буде найбільш економічно-вигідною.
Дата відповіді: 11.02.2021 15:49
Відповідь надана

Документація

Номер: 94c2e88d2db64b1c9e8202615810166b
Дата опублікування: 11.02.2021 14:00
Опис: Просимо завантажити документацію у форматі, який дасть можливість редагувати форми вказані в ній, а саме в форматі .doc(Word)
Відповідь: Завантаження тендерної документації у форматі DOC (WORD) не передбачено законодавством.
Дата відповіді: 11.02.2021 15:47