• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки А(16-40), ДГ (13-100)

Завершена

698 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 493.00 UAH
Період уточнення: 08.02.2021 11:03 - 14.02.2021 00:00
Відповідь надана

Закупівля під одного постачальника

Номер: 755834ae6d364527851e9dc35b99ba75
Дата опублікування: 11.02.2021 14:52
Опис: Доброго дня, ваша відповідь на одне із питань - Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника. Дана марка вугілля не одноразово закуповувалася іншими замовниками. Інформацію можна перевірити на порталі Prozorro. Питання, а Ви самі, як Замовник перевіряли дану інформацію ? Чи Вас влаштовує закупівля під одного постачальника ? А чи знаєте Ви, що даний сертифікат з цією чудо маркою є лише в одного типу "виробника"? І переможець завжди лише один! Корупційні дії, аж занадто проявляються в данній закупівлі. Будемо змушені звертатись до правоохороних органів, для перевірки доцільності закупівлі неіснуючої фракції 16-40.
Відповідь: Шановний Учасник! Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки А (антрацит), наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Дата відповіді: 15.02.2021 11:20
Відповідь надана

Загальне питання щодо докуументації

Номер: 254b073ddfae4c3285e51515fff2f7a4
Дата опублікування: 09.02.2021 13:53
Опис: Приведіть п. 4 документації «Відхилення тендерних пропозицій» до норм закону, а саме до редакції статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.02.2021 16:28
Відповідь надана

Загальне питання щодо докуументації

Номер: 464388d80bef4981ba4d2c964d9c3ff2
Дата опублікування: 09.02.2021 13:53
Опис: Відповідно до п. 5 ви як Замовник вимагаєте: Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (особисто та через електронну систему закупівель) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених згідно Додатку 3. Законом не передбачено надання будь яких документів особисто Замовнику, тобто в паперовому вигляді. Дана процедура закупівлі є публічною та подається в електроному вигляді. Будь-ласка видаліть не законну вимогу з документації.
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.02.2021 16:26
Відповідь надана

Загальне питання щодо докуументації

Номер: bc9c8c9bc6bf42449a88901805377e16
Дата опублікування: 09.02.2021 13:52
Опис: Відповідно до п. 9 ви як Замовник вимагаєте: Копії експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об’єкти )з виробництва та/або зберігання харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-вр. або копіїї повідомлення компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.(зі змінами). Учасник повинен бути оператором потужностей (об’єктів), які він використовує у господарській діяльності. Відповідно до п. 10 ви як Замовник вимагаєте: Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів HACCP, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства, або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства. Видаліть незаконну вимогу, оскільки предметом закупівлі являється вугілля кам’яне, а не харчові продукти.
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.02.2021 16:28
Відповідь надана

Щодо вугілля А 16-40

Номер: 33cb593c60e94ef89a1447de5258db7f
Дата опублікування: 09.02.2021 13:50
Опис: Ви як Замовник закуповуєте вугілля марки А розмір кусків 16-40. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 дана марка вугілля входить в марку А розмір кусків 13-50. Однак, зольність на сухий стан палива для вугілля А (13-50) становить не більше 16%. Ви вимагаєте щоб зольність була не більше 12%. Просимо привести показники якості вугілля А (16-40) до норм ДСТУ 7146:2010.
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.02.2021 16:25
Відповідь надана

Закупівля під одного засовника!!

Номер: 881878de37774a62bba57ffee2cc7c76
Дата опублікування: 09.02.2021 11:01
Опис: Вугілля кам'яне марки А (16-40) Шановний Замовнику, що це за марка? хто її вигадав? згідно якого технічного документу вами визначено технічні вимоги? як ви визначили що саме така марка Вам необхідна? Крім того, надайте назву опалюваного обладнання на якому ви збираєтесь використовувати таку марку вугілля?
Відповідь: Шановний Учасник! Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки А (антрацит), наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника. Дана марка вугілля не одноразово закуповувалася іншими замовника. Інформацію можна перевірити на порталі Prozorro.
Дата відповіді: 09.02.2021 14:13