-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці 1+062 – км 21+116 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 1+062 – км 6+453; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 6+453 – км 11+325; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 11+325 – км 16+465; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 16+465 – км 21+116, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
548 857 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 744 285.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 744 285.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2021 10:43 - 02.04.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо договірної ціни
Номер:
74f583b17f524f69a5090f13fffa64c9
Дата опублікування:
19.03.2021 14:17
Опис:
Відповідно до п. 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДСТУ) ціна пропозиції переможця торгів - є договірною ціною на об'єкт будівництва, яку формує генпідрядник із залученням субпідрядними організаціями та ПОГОДЖУЄ із замовником. Водночас у п. 3.15 ДСТУ прописано: договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, УЗГОДЖЕНА сторонами (замовником і підрядником) й обумовлена в договорі підряду.
Навіщо через 5 днів після повідомлення про намір укласти договір оприлюднювати розрахунки та підтверджуючі документи??? Для того, щоб інші учасники не поспали пару днів в пошуках помилок в договірній ціні? Звісно вони їх знайдуть, враховуючи перелік документів який ви вимагаєте!
Ще раз наголошуємо, що договірна ціна має бути ПОГОДЖЕНА ДВОМА СТОРОНАМИ, а вже потім опублікована на сайті.
Пропишіть чіткий механізм погодження договірної ціни!
Відповідь:
Відповідно до ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації «Проект договору» встановлено, що вимоги щодо погодження договірної ціни.
Розрахунок договірної ціни надається з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Кожна сторінка розрахунків має бути пронумерована та завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності).
Розрахунок договірної ціни надається у друкованому вигляді та додатково на оптичному, або цифровому носії бажано у програмному комплексі «Будівельні Технології - Кошторис», або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін у строк, що не перевищує 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Замовник залишає за собою право повернути договірну ціну на доопрацювання (виправлення помилок, тощо), не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку укладання договору про закупівлю.
Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження Замовником не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю.
Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не надана, надана невчасно, не узгоджена Замовником і Переможцем у визначений цим розділом строк.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3, ч.1, ст.31 Закону (переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;) та визначає Переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Таким чином, наведені вами аргументи у питанні не відповідають дійсності, а Тендерна документація містить механізм погодження договірної ціни.
Дата відповіді:
24.03.2021 14:48
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
dfc1fb0c8fa749deae1d74eb908edbd7
Дата опублікування:
19.03.2021 13:44
Опис:
Тендерна документація наповнена "заточками" для умисного звуження кола учасників, які б могли прийняти участь у закупівлі. Одна з таких умов : учасник повинен надати копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN1436, має витримувати 4 млн наїздів Р7. Вимагати від учасника надання свідоцтва до стандарту EN1436 який не використовується в Україні ? Наводимо ДО ВАС думку "Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. ШУЛЬГІНА" з цього приводу : Для забезпечення нормативного строку служби горизонтальної розмітки (функціональної довговічності), встановленої ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», а також дотримання вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» повинні дотримуватися вимоги нормативних документів, зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення здійснюється відповідно до державних будівельних норм і стандартів. Це передбачає використання, у тому числі шляхом відповідних посилань, виключно чинних в Україні будівельних норм (ДБН; ГБН) та нормативних документів (ДСТУ; СОУ, прийнятих центральними органами виконавчої влади). Параметр щодо «витримування не менше ніж 4 млн. наїздів» та метод його випробування вищезазначеними стандартами, а також іншими чинними в Україні національними стандартами (ДСТУ), не встановлені. Експлуатаційні властивості матеріалів для дорожньої розмітки та метод випробування на знос за допомогою поворотного стенду регламентуються EN 1436:2018 «Road marking materials. Road marking performance for road users and test methods» та EN 13197:2011+A1:2014 «Road marking materials - Wear simulator Turntable» відповідно. ІДі європейські стандарти наразі не є чинним нормативними документами на території України і тому вони є необов’язковим при визначенні якісних показників матеріалів для дорожньої розмітки. Питання визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України, регулюється статтею 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зокрема, результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо), проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Наразі Орган сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» не має укладених таких договорів, а інформація про зазначені міжнародні договори у інших призначених органах у нас відсутня. Також не володіємо інформацією про акредитовані лабораторії на території України, які мають можливість проводити випробування матеріалів для дорожньої розмітки згідно з ЕN 13197:201 1+А1:2014. Ураховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлення в тендерній документації на закупівлю послуг з улаштування дорожньої розмітки вимоги щодо здатності матеріалів витримувати не менше ніж 4 млн. проходів коліс є необгрунтованим та безпідставним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЩОДО НАДАННЯ СВІДОЦТВ НЕ ЗА СТАНДАРТАМИ ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УКРАЇНІ.
Відповідь:
Вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозицій копії свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, що має витримувати 4 млн. наїздів Р7, встановлена Замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою нанесення дорожньої розмітки на автомобільній дорозі загального користування державного значення якісними матеріалами, що мають фізико-механічні характеристики, які забезпечують їх функціональну довговічність. При цьому передбачається, що розмітка протягом тривалого часу повинна зберігати свої основні технічні показники (функціональна довговічність розмітки), які встановлені у Національному стандарті України ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 27 грудня 2010 р. № 590.
Водночас, згідно частини першої статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною першою статті 15 Закону України «Про міжнародні договори України» з урахування норми абзацу третього частини першої статті 2 цього Закону, встановлено, що чинні міжнародні договори України, у тому числі конвенції, підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права.
Так, слід зазначити, що вказана вимога, також, спрямована на забезпечення виконання вимог чинних Європейських Конвенцій: Конвенції про дорожній рух та Конвенції про дорожні знаки та сигнали, ратифікованих Указом Президії ВР УРСР № 2614-VIII від 25.04.74 та № 2615-VIII від 25.04.74 відповідно, в частині вжиття заходів щодо виготовлення розмітки доріг, яку можна було легко розпізнати, а також виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» в частині організації дорожнього руху та його безпеки.
Вимоги вказаних законодавчих актів України забезпечуються шляхом встановлення у тендерній документації вимог до характеристик розмічальних матеріалів, які забезпечують її тривале використання та розпізнання учасниками дорожнього руху, а саме такі матеріали повинні витримувати не менше 4 млн. наїздів згідно стандарту EN 1436.
Крім того, чинним наказом Державної служби автомобільних доріг України від 28.04.2009 № 187 «Про підвищення якості робіт з улаштування дорожньої розмітки» з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та підвищення якості робіт з улаштування розмітки проїзної частини автомобільних доріг загального користування доручено, зокрема, обласним службам автомобільних доріг при укладенні контрактів з підрядними організаціями указувати гарантійний термін дії зробленої дорожньої розмітки.
Таким чином, функціональна довговічність розмітки виражена у мінімальній кількості наїздів на неї є гарантійною складовою її якості, що є важливим при організації безпеки дорожнього руху та відповідає принципу здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність, встановленому у пункті 2 частини першої статті 5 Закону.
Слід зазначити, що Європейський стандарт ЕN 1436 «матеріали дорожнього маркування. Показники дорожньої розмітки для користувачів дороги, та методи випробувань» містить вимоги, яким повинна відповідати якість дорожніх матеріалів в суху і мокру погоду із забезпеченням (підтвердженням) гарантії їхньої якості.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, національним органом стандартизації.
01.01.2016 року набув чинності пункт 1 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 року № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні».
В Європейських країнах крім або в якості національних стандартів обов'язково приймають європейську директиву ЕN 1436, крім того всі європейські виробники дорожньо-розміточних матеріалів сертифіковані по ЕN 1436.
При розробці вітчизняного нормативу СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарби для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» користувалися європейською директивою ЕN 1436. Тільки, згідно з технічними з можливостями випробувальних центрів, наявним лабораторним обладнанням та технічним оснащенням в СОУ 42.1-37641918-116:2014 невключені наступні показники якості:
- довговічність дорожньо-розміточних матеріалів (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 млн. наїздів, 2 мли. наїздів, 4 млн. наїздів);
- збереження світлоповертання дорожньо-розміточних матеріалів в суху та мокру погоду (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 мли. наїздів, 2 млн. наїздів, 4 млн. наїздів);
- коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним покриттям, ефект "протиковзання" в суху і мокру погоду (після 100 тисяч наїздів, 500 тисяч наїздів, 1 млн. наїздів, 2 млн, наїздів, 4 млн. наїздів).
Саме випробування згідно ЕN 1436, особливо чотири параметри якості, які в Україні не проводяться -- довговічність, світлоповертання в часі в суху та мокру погоду, коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним матеріалом в суху та мокру погоду, хроматографічний аналіз в Європі є обов'язковими і впливають на якісну і довговічну розмітку, що забезпечує безпеку руху в будь-яку погоду, а сертифікація згідно ЕN 1436 є основним підґрунтям для використання високоякісних дорожньо-розміточних матеріалів для забезпечення довготривалої безпеки руху.
Таким чином, Замовник, як відповідальна особа за забезпечення виконання розмітки автомобільної дороги якісними матеріалами задля довготривалої її експлуатації встановив вищевказані вимоги щодо якості матеріалів з нормативно-правовим обґрунтування встановлених вимог, а саме - посилаючись на стандарт ЕN 1436.
Крім того, інформуємо, що в Україні значно розповсюдженою є сертифікація продукції відповідно до стандарту ЕN 1436.
Щодо відповідність вимогам СОУ 42.1-37641918-117:2014, хочемо зазначити, що у вашому питання ви посилаєтесь на ч. 4 ст 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого “ Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", однак згідно зазначеної ч. 4 ст 23 Закону України “Про публічні закупівлі” не встановлено обмеження для замовника встановлювати вимогу про відповідність тим чи іншим матеріалам вимогам нормативних документів, у тому числі СОУ, ДСТУ, ГБН, у зв’язку з чим вимога про те, що: «Дорожня розмітка повинна відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-117:2014, що підтверджується шляхом надання документу, що виданий компетентним органом і дійсний на момент його подання.» не є дискримінаційною, та не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
24.03.2021 14:49
Відповідь надана
Укріплення узбіч
Номер:
86235c913b394cf0a2b3f8c00508a819
Дата опублікування:
19.03.2021 13:29
Опис:
ТД передбачего підтвердження Укріплення узбіч в обсязі 138131м2.
Можливо Шановний ЗАмовник допустив технічну помилку, тому що площа укріплення узбіч не може бути більшою за площу основного покриття.
Довідково повідомляємо, що згідно ТЗ площа укріплення узбіч щебнем становить 14117,93 м2, площа укріплення убіч асфальтогранулятом - 7970,73 м2, площа укріплення узбіч ЩПС - 12 281,6 м2. Разом - 34 370,26 м2
Просимо внести зміни до ТД та усунити невідповідність
Відповідь:
Замовник розгляне ваше питання та внесе відповідні зміни до ТД.
Дата відповіді:
24.03.2021 07:36
Відповідь надана
Перелік техніки
Номер:
b651009058324c20b412c3804190e5b9
Дата опублікування:
26.02.2021 16:53
Опис:
Доброго дня! Просимо роз’яснити чому у вимогах до мінімально необхідного переліку техніки та обладнання застосовано конкретні технічні характеристики до механізмів (а саме: потужності, характеристики двигунів, тип ходової частини обладнання та тонажі машин для перевезення та котків), що звужують перелік можливих для застосування механізмів та обладнання при виконанні робіт за даним предметом закупівлі.
1) Наприклад вимога щодо наявності бортових автомобілів вантажопідйомністю 5-10 т та самоскидів вантажопідйомністю 7-15 т, які виходячи з технічного завдання будуть використовуватися при перевезенні. Дані машини можна замінити, наприклад, самоскидами, що мають вантажопідйомність 20 т або 25 т або 30 т і зможуть бути використані для тих самих цілей з кращою ефективністю.
2)Чому вимагається автогрейдер тип середній, потужнiсть 95,6 кВт [130 к.с]–99 кВт [135 к.с.] ? Адже автогрейдер середнього типу може мати потужність від 80 кВт до 130 кВт. Виходить, що якщо учасник має автогрейдер середнього типу потужністю 100 кВт, то не зможе прийняти участі у даній закупівлі? Те ж саме стосується і автогрейдера потужністю 228 кВт, що згідно класифікації є автогрейдером особливо важким, які в свою чергу повинні мати потужність від 185 к Вт і вище.
3) Вимога мати навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 3,5 м3] – тобто, якщо учасник має навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 4] або навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 6,5 т [місткість ковша 3,5 м3] або навантажувач на гусеничному ходу одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 3,5 м3] і так далі, то не зможе прийняти участі у даній процедурі закупівлі? Те ж саме стосується і навантажувача пневмоколісного одноковшевого, вантажопідйомністю 4 т (місткість ковша 2,3 м3)
4) Вимога мати Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3 - тобто, якщо учасник має Екскаватори одноковшеві бензинові на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3 або Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,7 м3 або Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,6 м3 і так далі, то не зможе прийняти участі у даній процедурі закупівлі? Те ж саме стосується і Екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 – 0,65 м3, тракторів на гусеничному ходу, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.] та тракторів на пневмоколiсному ходу, потужність 239 кВт [325 к.с.] [у складі цементорозподілювача (які можуть бути замінені на аналогічні сідлові тягачі у складі цементорозподілювача).
5) Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 2100 мм – 3 одиниці. Якщо учасник має 1 фрезу шириною фрезерування 2100 мм та ще декілька шириною фрезерування 1200 мм, але вивчив технічні специфікації даного предмета закупівлі і вважає, що роботи можна виконати і скомбінувавши наявні в учасника механізми, але згідно дискримінаційних вимог замовника не може прийніти участі в даній процедурі закупівлі.
6) Вимоги щодо дорожніх котків: на сьогоднішній день при ущільненні асфальтобетонних шарів більшістю виконавців робіт використовується 4 групи котків, які застовуються при ущільненні асфальтобетонного покриття, а саме І група – котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 6,8 до 10,6 т, ІІ група котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 13 до 14,2 т, ІІІ група - котки дорожні самохідні вібраційні пневмоколісні масою від 12,5 до 25 т, IV група - котки дорожні самохідні комбінованої дії (які використовуються виключно для нижнього та вирівнюючого шарів) масою від 9,3 до 16 т, тому взагалі не зрозуміло чому замовник обмежив своїми вимогами коло потенційних учасників. Чи можливо використовувати котки згідно вищенаведених рекомендацій по тонажах, а також замість комбінованого котка використовувати комбінацію із двох котків – пневмоколісного та гладковальцевого відповідних тонажів.
7) Стосовно кранів: оскільки підтвердженням наявності кранів (або іншого обладнання), зокрема є - технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, то взагалі незрозуміло яким чином можна підтвердити наявність кранів, що мають вантажопiдйомнiсть 6,3 – 10 т або вантажопiдйомнiсть 25 т, оскільки державними органами при реєстрації кранів та видачі відповідних документів використовується класифікація: крани до 10Т, крани від 10Т до 20Т та крани більше 20Т, тому фактично в учасника немає змоги підтвердити наявність саме таких кранів, тому і участь в закупівлі неможлива.
Також звертаємо вашу увагу, що у примітках до Технічного завдання в пункті 1 вказано «1. Види механізмів, зазначені у видах робіт даної відомості обсягів робіт, підрядник має право замінити на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми.», проте своїми вимогами щодо кваліфікаційних характеристик учасника замовник фактично унеможливив дане право учасника на заміну механізмів.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо мінімально необхідного переліку техніки.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником буде розглянуто Ваше питання щодо мінімально необхідного переліку техніки, який сформовано з відомості ресурсів, та при необхідності будуть внесені зміни.
Тендерною документацією в примітках Додатку 4 передбачена можливість заміни на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми. Отже, Замовник не заперечує заміну зазначеної в ТД техніки на аналогічну з більш потужними технічними характеристиками ( наприклад вантажопідйомність, потужність, продуктивність і т. п).
Однак, у примітках Таблиці 1.1.2 (Додаток 1.1) зазначено, що «*Кількість техніки в учасника має бути не меншою зазначеної в переліку (графа 3 Таблиці 1.1.2)», тому зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик ТД не передбачена.
Дата відповіді:
02.03.2021 10:34
Відповідь надана
Досвід
Номер:
79075bcdd2e8474aa9d470032a86eeb0
Дата опублікування:
12.02.2021 15:13
Опис:
Шановний замовнику. Чому при закупівлі поточного ремонту дороги ТЕРИТОРІАЛЬНОГО значення відсуття можливість підтвердження досвіду саме дорогами територіального значення. Будь ласка, внесість зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.02.2021 11:17