• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція (реконструкція частини приміщення ТВБВ №10026/0712,(Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка Тараса,7)) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Торги відмінено

4 179 102.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 80 000.00 UAH
Період уточнення: 05.02.2021 13:45 - 15.02.2021 00:00
Без відповіді

Щодо коректного розрахунку цінової пропозиції.

Номер: 106ca096ad19475bb69fe3b5b3f87d89
Дата опублікування: 14.02.2021 15:23
Опис: Для коректного розрахунку договірної ціни та локального кошторису просимо прикріпити до складу документів тендерної документації файл .ims або надати скан Тома№5 Проекту (Кошторисна документація), так як матеріали зі специфікації розкидані в довільному порядку і не відповідають черговості робіт з дефектного акту. Також є невідповідність до матеріалів вказаних в специфікаціях до проекту.
Без відповіді

Щодо включення коштів на проходження експертизи кошторисної документації.

Номер: b9d9bcd96a814d12bea6f74201e81196
Дата опублікування: 14.02.2021 15:20
Опис: Згідно Технічного завдання (Частина 1) Додатка №2 до документації в Розділі «Основні конструктивні рішення» вказано, що об’єкт відноситься до класу наслідків СС 2, а в п.3.9 сказано: «Якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, проект будівництва та кошторисна документація підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними в даному абзаці». Чи потрібно буде проходити експертизу кошторисної документації? Якщо так- чи потрібно включити витрати на експертизи до Договірної ціни?
Без відповіді

Щодо визначення класу наслідків об’єкту.

Номер: 3b00c0a81ef34455b5220c254282ce4e
Дата опублікування: 14.02.2021 15:17
Опис: Згідно Технічного завдання (Частина 1) Додатка №2 до документації в пп. 3.7 та 3.8 вказано клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва (СС1), а в Розділі «Основні конструктивні рішення» сказано, що об’єкт відноситься до класу наслідків СС 2. До якого класу наслідків все ж відносити об’єкт, так як це впливає на визначення розміру прибутку та адміністративних витрат?
Без відповіді

Щодо дефектному акту.

Номер: 23790411d77447a3a5a4225f4aabdd10
Дата опублікування: 14.02.2021 15:15
Опис: Згідно Технічного завдання (Частина 1) Додатка №2 Учасник повинен розробити кошторисну документацію у відповідності з наданим дефектним актом, але в дефектному акті не має робіт щодо забезпечення доступності об’єкту а саме: - сходи повинні мати поручні на висоті 0,7м та 0,9 м (відстань від бічної стіни 0,045м,діаметр труби 0,035-0,045м), завершальні частини поручня і вгорі, і внизу повині бути довші маршу на 0,3м та мати заокруглення; - обладнати тактильними та візуальними елементами доступності. Але ці вимоги є в п.12 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (частина 3) на закупівлю. Також є роботи, які вказані у проекті але не має в дефектному акті (наприклад демонтаж грат). Прохання прояснити, що є основним пріоритетним документом для складання кошторису.
Без відповіді

Щодо нумерації Додатку «проект договору».

Номер: 56ae01033abd4bf7aaedaf1f9bbe2237
Дата опублікування: 14.02.2021 13:20
Опис: Шановний Замовник. У п.11 форми пропозиції на закупівлю, наведеної у Додатку №1 до документації, зазначено, що проект договору наведено в Додатку №2 до документації. Разом з тим, проект договору на проведення робіт міститься у Додатку №3 до документації. Чи можна при заповненні форми пропозиції самостійно змінити номер Додатка?
Без відповіді

Щодо надання копію дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки.

Номер: 7eaf73c13e654f82b1cd7cd4cef085dd
Дата опублікування: 14.02.2021 13:15
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до п.14.3 частини 14 документації на закупівлю Учасники повинні надати в складі пропозицій, поряд з іншими документами, копію дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, чинну на дату розкриття пропозиції. Питання видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі – Дозвіл) та оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація) регламентовано Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (далі – Порядок). За результатами ретельного вивчення технічного завдання і дефектного акту можна зробити висновок, що у рамках предмета закупівлі не передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, на які згідно з Додатком 2 до Порядку обов’язковою є наявність дозволу. Разом з тим, Декларація подається роботодавцем до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг на реєстрацію не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки (тобто вже Переможцем закупівлі після укладання договору на виконання робіт). Враховуючи зазначене, чи достатньо буде Учаснику, для виконання вимоги Замовника щодо надання копії дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, чинної на дату розкриття пропозиції, надати лист-пояснення або гарантійний лист щодо забезпечення подання Декларації на реєстрацію у визначений чинним законодавством строк, або як по-іншому Учасником може бути виконано наведену вимогу Замовника з дотриманням положень чинного законодавства України?
Без відповіді

Довідка про обладнання

Номер: 1201c63c135d4824b27360fe1edf9707
Дата опублікування: 12.02.2021 17:48
Опис: Чи необхідно у довідку про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, додавати перелік обладнання та матеріально-технічної бази? Чи учаснику достатньо просто написати у довідці, що у нього наявні технічні можливості, обладнання та матеріально-технічна база, необхідна для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі.
Без відповіді

Документ "Стандарт щодо організації СКС у приміщеннях АТ "Ощадбанк" Версія 1.0"

Номер: bbd559dd49654384a7ceac8c7417e528
Дата опублікування: 12.02.2021 17:43
Опис: У Робочому проекті №2-19-015.С3.СКС "Система зв'язку. Структурована кабельна система (СКС)" на аркуші 3 - Відомості документів вказаний документ під назвою "Стандарт щодо організації СКС у приміщеннях АТ "Ощадбанк" Версія 1.0". Просимо прикріпити на майданчик вищезгаданний документ для можливості якісної підготовки пропозиції або надати посилання, якщо він є у відкритому доступі.
Без відповіді

Надання додаткової інформації

Номер: 8ab24e0d66f44fbba3b87d7cf1687ea5
Дата опублікування: 12.02.2021 17:40
Опис: Для коректного розрахунку договірної ціни та локального кошторису просимо прикріпити до складу документів тендерної документації файл .ims. Адже надання даного файлу дозволить виключити дискримінаційну складову закупівлі та упростить разрахунки та підготовку документів потенційним учасникам.
Без відповіді

Сертифікат на отримання системної гарантії

Номер: da98db57385b482daa496acf3233ebd6
Дата опублікування: 12.02.2021 17:20
Опис: Згідно Технічного завдання (Частина 1) Додатка №2 до документації, а саме «Вимоги до організації СКС» сказано, що «Підрядна організація, яка виконує роботи по будівництву СКС, повинна надати замовнику (в лиці АТ «Ощадбанк») оригінал сертифікату на отримання системної гарантії терміном 25 років від виробника компонентів побудованої СКС.». Повідомляємо, що такий сертифікат видається по закінченню монтажно-будівельних робіт. Тому просимо Вас додати у тендерну документацію інформацію стосовно того, що сертифікат необхідно надати саме по завершенню робіт.