-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки (послуги з комп’ютерної підтримки)
Завершена
126 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період уточнення:
04.02.2021 11:32 - 10.02.2021 00:00
Відповідь надана
Уточнення щодо технічних вимог
Номер:
92945b0e573945e2933d53b14fbd01e1
Дата опублікування:
09.02.2021 16:29
Опис:
Шановний замовнику!
Просимо надати інформацію та внести відповідні дані в тендерну документацію:
- яку кількість персональних комп'ютерів потрібно обслуговувати?
- яку ще офісну техніку, окрім персональних комп'ютерів, потрібно осбуговувати? наведіть її найменування та кількість?
- режим роботи та надання послуг? час (робочий, неробочий) та які дні (будні, вихідні)?
- яка швидкість реакції на запит?
- як здійснюється тарифікація послуг? з урахуванням витрачених годин? по кількості наданих заявок?
Відповідь:
Шановний учаснику!
На Ваше звернення за роз’ясненням повідомляємо наступне.
На виконання вимог пункту 2 частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», нами як Замовником в електронній системі закупівель були оприлюднені оголошення про проведення спрощеної закупівлі (окремо – файл Оголошення про закупівлю 72610000-9 Послуги з комп_ютерної підтримки (послуги з комп_ютерної підтримки).pdf) та проект договору про закупівлю (файл Проект договору по закупівлі 72610000-9 Послуги з комп_ютерної підтримки (послуги з комп_ютерної підтримки).pdf), в яких зокрема передбачені умови надання послуг, які є предметом закупівлі.
Щодо першого запитання (кількість персональних комп’ютерів, яку потрібно обслуговувати): Вимогами до послуг, які закуповуються, не встановлено конкретної кількості комп’ютерів, що обслуговуються. Передбачається, що Виконавець буде здійснювати обслуговування усіх комп’ютерів Замовника. Слід враховувати, що підпунктом 3.2 пункту 3 «Розмір і порядок оплати» проекту Договору про закупівлю встановлено, що за надані послуги Замовник щомісячно сплачує коши в сумі, встановленій в розрахунку (Додаток №1 до Договору). Додатком №1 до Договору передбачений розрахунок вартості послуг за видами послуг. Тобто розрахунки будуть проводитись щомісячно за фактично надані послуги (за видами), вартість яких встановлюється Сторонами у Додатку №1 до Договору. Тобто, у Додатку №1 до Договору може бути встановлена, наприклад, вартість налаштування операційної системи одного персонального комп’ютера. Проте, довідково повідомляємо Вам, що наразі в Національній службі посередництва і примирення використовуються 25 персональних комп’ютерів та 2 системні блоки (під сервер).
Щодо другого запитання (офісна техніка (окрім персональних комп’ютерів), яку потрібно обслуговувати): 2 системні блоки (які використовуються під сервер), 25 моніторів, та 20 одиниць (загалом) принтерів/сканерів/бфп. Обслуговування принтерів/сканерів/бфп не включає послуги з заправки картриджів.
Щодо третього запитання (час роботи та надання послуг): пунктом 1 Додатку №1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про закупівлю передбачено, що Виконавець зобов’язаний надавати послуги у повній відповідності з умовами Договору. Ви маєте можливість ознайомитися з умовами Договору у файлі Проект договору по закупівлі 72610000-9 Послуги з комп_ютерної підтримки (послуги з комп_ютерної підтримки).pdf, який оприлюднено в електронній системі закупівель в рамках закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-001949-c). У свою чергу, підпунктом 1.2 пункту 1 «Предмет Договору» проекту Договору про надання послуг з комп’ютерної підтримки (обслуговування комп’ютерної техніки) встановлено, що Виконавець надає послуги за викликом Замовника. Підпунктом 2.1 пункту 2 «Права та обов’язки Сторін» встановлено, що Виконавець зобов’язується не менше 2-х разів на тиждень (або за викликом) відвідувати Замовника. Так як Національна служба посередництва і примирення (НСПП) є державним органом, послуги можуть надаватися тільки в робочий час (понеділок-четвер – з 09:00 до 18:00 години, п’ятниця – з 09:00 до 16:45 години) і тільки в будні дні. Звертаємо Вашу увагу, що на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 в Національній службі посередництва і примирення змінено робочий час, а саме: понеділок-четвер – з 08:00 до 17:00 години, п’ятниця – з 08:00 до 15:45 години).
Щодо четвертого запитання (швидкість реакції на запит): Замовником не встановлюються вимоги щодо швидкості реакції на виклик. Ви можете відреагувати на виклик у зручний для Вас час. Проте, слід враховувати, що підпунктом 2.1 пункту 2 «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору про закупівлю встановлено, що Виконавець зобов’язаний не менше 2-х разів на тиждень відвідувати Замовника.
Щодо п’ятого запитання (як здійснюється тарифікація послуг): підпунктом 3.2 пункту 3 «Розмір і порядок оплати» проекту Договору про закупівлю встановлено, що за надані послуги Замовник щомісячно сплачує коши в сумі, встановленій в розрахунку (Додаток №1 до Договору). Додатком №1 до Договору передбачений розрахунок вартості послуг за видами послуг. Тобто розрахунки будуть проводитись щомісячно за фактично надані послуги (за видами), вартість яких прописується під час укладання Договору Сторонами у Додатку №1 до Договору. Слід враховувати, що підпунктом 3.3 пункту 3 визначено, що розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в десятиденний термін після підписання Акту здачі-прийняття послуг. Також, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3: «Загальна вартість послуг, що надаються Виконавцем складає _______________ грн. (_________________ грн. ___ коп.) в т. ч. ПДВ - ________ грн. (_________ грн. ____ коп.). Ціна договору встановлюється за результатами проведення спрощеної закупівлі.» Тобто, загальна вартість послуг на весь строк дії Договору буде встановлена за результатами проведення спрощеної закупівлі та послуги можуть надаватися тільки в межах загальної вартості, встановленої за результатами проведення спрощеної закупівлі.
Щодо Вашого прохання внести дані до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Закупівля послуг з комп’ютерної підтримки (обслуговування комп'ютерної техніки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-001949-c), яка проводиться Національною службою посередництва і примирення є спрощеною закупівлею, до якої Законом не вимагається затвердження та опублікування тендерної документації. Водночас, частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Також встановлено, що замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Так як зі змісту Вашого звернення не вбачається наявність порушень з боку Національної служби посередництва і примирення, а також не вбачається зміна умов Договору (у тому числі істотних), відсутня необхідність вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Роз’яснення на питання Вашого звернення надані вище.
Дата відповіді:
10.02.2021 14:09