-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із санітарно-гігієничної обробки приміщень (дератизація, дезінсекція, дезінфекція води)
Завершена
116 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
Період уточнення:
04.02.2021 10:18 - 10.02.2021 16:00
Відповідь надана
некоректна інформація
Номер:
bfdc990357904ead864478aed00854af
Дата опублікування:
09.02.2021 13:53
Опис:
в додатку 2 до оголошення, послуги з дезінсекції, в ЗДО№8 в графі кількість разів обробки, не коректна інформація. Просимо виправити. Також можливо помилка в послугах з дератизації ЗЗСО№9 у графі кількість разів обробки
Відповідь:
Шановний Учасник! В Оголошенні вказані параметри площі обробки, згідно заявок закладів управління освіти. Згідно санітарним нормам десінсекцію необхідно проводити 1 раз в квартал. В оголошенні опечатка. Що стосується в Оголошенні площи обробки дератизації ЗЗСО № 9, то обробку необхідно провести тільки 3 місяці. Дератизація, згідно санітарним нормам, проводиться 1 раз на місяць.
Дата відповіді:
09.02.2021 15:11
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
ab3cf53af77e4ce18fe147d0af3616e3
Дата опублікування:
05.02.2021 16:46
Опис:
Для розуміння кваліфікаційного рівня необхідних спеціалістів, просимо надати відповідь, чи є в замовленій площі для обробок, харчові потужності?
Відповідь:
В оголошенні про спрощену закупівлю по закладам дошкільної освіти вказана обробка харчоблоку та комори, а по закдам загальної середньої освіти - вказана обробка харчоблоку. Кожний заклад сам регулює графік обробки харчоблоку та приміщень, за їх заявкою.
Дата відповіді:
08.02.2021 09:02
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
32a408cd0691422f9fde71c3803950d1
Дата опублікування:
05.02.2021 16:34
Опис:
Для участі в торгах потрібно вказати вартість всього договору в цілому. Згідно з тендерної документації, дата постачання послуги до 31.12 2021р. Для розрахунку загальної вартості договору, просимо вказати, яку обов’язкову кількість обробок потрібно буде надати за період дії договору, так як деякі навчальні заклади на період літніх канікул можуть відмовитись від отримання послуги.
Відповідь:
Вартість закупівлі послуг вказана в Оголошенні. Згідно п.3.1 Договору - "Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі актів виконаних робіт ( наданих послуг) в розрізі кожного навчального закладу. .100% післяоплата. Шановний Учасник, просимо уважно ознайомитися з документами, а саме: з Оголошенням та проектом Договору.
Дата відповіді:
08.02.2021 08:51
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
a2d250c44e1b427a858185b17980edc8
Дата опублікування:
05.02.2021 13:24
Опис:
У Додатку 1 у графі "Кількість разів обробки" є примітка (за заявкою закладу). Просимо підтвердити, що проводити замовлені роботи буде необхідно не рідше вказаної періодичності, а фраза "за заявкою закладу" стосується саме вибору конкретної дати проведення робіт. Якщо так, просимо в договорі вказати це роз'яснення.
Відповідь:
Примітка щодо Додатку 1 графи "Кількість разів обробки" (за заявкою закладу), Замовник зазначає, що кожний заклад управління освіти надасть Учаснику-переможцю графік щодо обробки. Що стосується внесення до Договору пункту графіку обробки по кожному закладу, то Замовником буде вирішено це питання при укладенні Договору з Учасником-переможцем.
Дата відповіді:
05.02.2021 15:35
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
61b40a05f9e34e3380d5bce29668be15
Дата опублікування:
05.02.2021 13:19
Опис:
В оголошенні пункт 4.1. вимагається надати - технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 1). В Додатку 1 не передбачається граф для заповнення учасником торгів. Просимо роз'яснити, що саме вимагається у пункті 4.1.
Відповідь:
В п 4.1. Оголошення про спрощену закупівлю Замовник просить надати Учасника, який буде приймати участь в аукціоні, погодження зі всіма пунктами, які вказані з п.1 по п.6 в Додатку № 1 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" .
Дата відповіді:
05.02.2021 15:08