• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.51 Перекопської дивізії на ділянці від будинку №57 до будинку №63 с. Визирка Лиманського району Одеської області

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

5 251 142.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 255.71 UAH
Період уточнення: 03.02.2021 18:53 - 09.02.2021 00:00
Відповідь надана

Про сертифікат кошторисника

Номер: 2068d2f677024e4188bd984b89a4acc3
Дата опублікування: 08.02.2021 11:57
Опис: Відповідно до пункту 6.1. розділу 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасникам необхідно надати Розрахунок договірної ціни та локальні кошториси, які додатково мають бути завірені сертифікованим кошторисником (копію діючого сертифікату кошторисника необхідно надати в складі тендерної пропозиції). Хочемо звернути вашу увагу, по-перше, на те, що даний тендер розроблений безпосередньо на виконання робіт по будівництву тротуарної доріжки, виконання якого забезпечують підрядні організації з ліцензією на провадження відповідної господарської діяльності. Вимога щодо наявності сертифіката у кошторисника стосується безпосередньо організацій, які виконують проектні роботи по створенню об'єктів архітектури, які діють на підставі Закону України «Про архітектурну діяльність». Також з роз’ясненням щодо сертифікації можно ознайомитись у Листі № 7/17-12127 від 25.07.2012 «Про сертифікацію інженера-кошторисника» від МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/687-14#Text. Та враховуючи той факт, що в Додатку 1 до тендерної документації в п.4.1.3. Замовник передає Підряднику проектно-кошторисну документацію на виконання робіт свідчить про те, що проектно-кошторисна документація вже розроблена та затверджена Замовником, Підряднику не потрібно її розробляти. Підрядні організації з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» розробляють Розрахунок договірної ціни та відповідні локальні кошториси до неї, які не потрібно додатково завіряти сертифікованим кошторисником. По-друге, в тендерній документації в п. 5.1. встановлена вимога про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А в п. 5.1.1.3 зазначена обов’язкова наявності інженерно-технічного персоналу (кошторисник, виконавець робіт та інші) та відповідно до п.5.1.1.4 наявність трудових відносин яких підтверджується копіями відповідних документів. Наше підприємство має інженера з проектно-кошторисної роботи, який має необхідні знання, досвід та стаж роботи за фахом, достатнім для розроблення кошторисних документів з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для виконання робіт за предметом закупівлі. Тому вважаємо, що дана вимога дискримінує наші права. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання копії діючого сертифікату кошторисника та завірення кошторисних документів сертифікованим кошторисником.
Відповідь: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника щодо наявності в Учасника кошторисника та надання копії діючого сертифікату кошторисника встановлена з метою здійснення у майбутньому вірних розрахунків договірної ціни, а також інших розрахунків що до неї додаються учасником в складі своєї пропозиції та які повинні бути складені кваліфікованим спеціалістом у відповідній галузі. Сертифікований кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Всі учасники знаходяться в рівних умовах і дана вимога ніяким чином не дискримінує когось з них. Дана вимога документації не порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 10.02.2021 17:39
Відповідь надана

Про етичну поведінку

Номер: 0a7dbdf404f944b28686c8a6149aa948
Дата опублікування: 05.02.2021 12:29
Опис: В п.5.8. Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, з наданням копії таких настанов. Додатково, необхідно в складі пропозиції надати наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Дану вимогу ви розмістили в розділі 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Просимо вас дати роз’яснення на підставі чого затребується дана вимога в цьому розділі, адже в Законі України «Про публічні закупівлі» в ст.16 та ст. 17 такі вимоги відсутні.
Відповідь: Згідно частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник розмістив відповідну вимогу насамперед у розділі тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», Вимоги до учасників згідно ст. 16 и ст. 17 чітко визначено у частині 5 розділі тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». Інші вимоги є додатковими до учасника, враховуючи чинне законодавство, в даному випадку, враховуючи Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, згідно затвердженої Мінекономіки типової форми. Відповідна вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, не є дискримінаційною чи такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 09.02.2021 23:36
Відповідь надана

Уточнення щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям

Номер: 4000cc38c95141528b20bf6a5537c051
Дата опублікування: 05.02.2021 12:26
Опис: Шановний Замовник! В п. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: в п. 5.1.1.3. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці учасник зазначає форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). А в п.5.1.1.4. Учасник повинен надати: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копії (витяги з) трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Таким чином, наведені документи відносяться до підтвердження форми трудових відносин основного місця роботи. По-перше, просимо дати пояснення, які саме документи необхідно надати для підтвердження форми трудових відносин стосовно неосновного місця роботи. По-друге, просимо дати роз’яснення щодо документів, які належать до поняття тощо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.02.2021 17:36