-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Телеметричне обладнання
Телеметричне обладнання
Завершена
1 690 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 453.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 453.76 UAH
Період уточнення:
02.02.2021 13:31 - 08.02.2021 00:00
Відповідь надана
щодо невідповідності роз'ясненнь поставленому питанню
Номер:
01662a78cae640cf8a8298d90dc13125
Дата опублікування:
05.02.2021 19:06
Опис:
В питанні від 04.02.21р. щодо умов закупівлі, Замовником не надано відповіді на пункт 5, а саме: Яка кількість суб’єктів господарювання, серед тих що була залучена до ринкових консультацій і є виробниками обладнання, що є предметом закупівлі, спроможна виконати умови п. 2.5.1 проекту Договору? Просимо надати пряму відповідь у числовому вираженні, або назвати причини з яких Замовник не надає такої відповіді.
Відповідь:
У відповідь на Ваше письмове звернення повідомляємо наступну інформацію. Для визначення очікуваної вартості товарів та послуг використовувались такі джерела цінової інформації, як ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів та послуг, необхідних Замовнику. Замовником при розрахунку очікуваної вартості застосовано інформацію з п’яти комерційних пропозицій від виробників відповідної продукції.
Дата відповіді:
09.02.2021 10:42
Відповідь надана
Щодо умов поставки
Номер:
920682a7b9d741dca08bc72bfa238ce4
Дата опублікування:
05.02.2021 18:10
Опис:
Відповідно до виробничих потреб замовника, як швидко після підписання договору буде подано першу заявку на постачання товару і на який обсяг буде ця заявка?
Відповідь:
Розглянувши Ваше письмове звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до виробничих потреб, Замовник планує подати першу заявку на постачання товару не пізніше 30-ти робочих днів з дати підписання договору. Запланований обсяг товару – не менше 30%.
Дата відповіді:
09.02.2021 10:41
Відповідь надана
Щодо умов поставки
Номер:
19206a29ed504b4e96eb8bef233be3ee
Дата опублікування:
04.02.2021 19:43
Опис:
В пункті 2.5.1 проекту договору зазначається, що поставка Обладнання здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання від покупця відповідної письмової заявки на Товар. У зв’язку з наявністю такої умови поставки просимо надати наступну інформацію: 1.Чи проводились Замовником попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку? 2. Яку кількість суб’єктів господарювання було залучено до ринкових консультацій? 3. Яка кількість суб’єктів господарювання, серед тих що була залучена до ринкових консультацій, спроможна виконати умови п. 2.5.1 проекту Договору? 4. Яка кількість суб’єктів господарювання, серед тих що була залучена до ринкових консультацій є виробниками Обладнання, що є предметом закупівлі? 5. Яка кількість суб’єктів господарювання, серед тих що була залучена до ринкових консультацій і є виробниками обладнання, що є предметом закупівлі, спроможна виконати умови п. 2.5.1 проекту Договору? 6. На думку уповноваженої особи Замовника чи порушує права або законні інтереси виробників обладнання, що є предметом закупівлі, пункт 2.5.1 проекту договору, в частині обмеження їх участі в даній закупівлі?
Відповідь:
Відповідно до частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. При цьому порядок розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Закон не регулює, замовник здійснює його самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі.
Таким чином, щодо питання першого, повідомляємо, що Замовником проводився аналіз ринку, ознайомлення з діючим обладнанням на інших підприємствах. Щодо наступних питань: Замовником проводились відповідні консультації з суб’єктами господарювань, де визначались умови поставки обладнання, на основі яких були прописані наші вимоги. Щодо шостого питання: Замовник не вважає, що якимось чином порушує права або законні інтереси виробників обладнання, що є предметом закупівлі, адже пункт договору 2.5.1. передбачає поставку Постачальником партії обладнання згідно письмової заявки на товар.
Дата відповіді:
05.02.2021 17:22
Відповідь надана
запит інформації, якої невистачає в тендерній документації
Номер:
f4074e06b8b247909fc980d0f6bdd446
Дата опублікування:
04.02.2021 17:47
Опис:
Відповідно до п.2.5.2 Додатку 3 до тендерної документації – «Проект договору» - пусконалагоджувальні роботи здійснює постачальник протягом 30 календарних днів.
Відповідно до п.1.4. Додатку 1 до тенедерної документації – «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - телеметрія СКЗ повинна мати властивості ( можливість) для приєднання і налагоджування на любій тип станцій (СКЗ) – трансформаторного типу (КСС та ін.) і інверторного типу (В-ОПЕК-І і т.п).
Разом з цим СКЗ інверторного типу різних моделей різних виробників, і навіть однієї моделі і одного виробника але різних років виготовлення, мають між собою разючі відмінності за принципами приєднання і налаштування телеметрії. Відповідно відмінним є і витрати труда на проведення пусконалагоджувальних робіт, що в свою чергу впливає на вартість таких робіт.
У зв’язку з відсутністю інформації у тендерній документації та з метою розрахунку цінової пропозиції просимо надати перелік з кількістю СКЗ інверторного типу за типом і роком виробництва під які проводиться закупівля телеметричного обладнання, відповідно до вашої наявної потреби (виробничої потреби).
Відповідь:
Відносно запиту до процедуру закупівлі телеметричного обладнання про надання переліку з кількістю СКЗ інверторного типу за типом і роком виробництва, повідомляємо, що телеметрія має бути виготовлена таким чином, щоб підходити під всі існуючи станції катодного захисту, в тому числі трансформаторного типу.
Дата відповіді:
05.02.2021 17:05