-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги дитячих літних таборів, санаторіїв та інших оздоровчих закладів
-
Завершена
2 209 288.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 808.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 808.75 UAH
Період уточнення:
10.04.2017 12:03 - 16.04.2017 12:00
Відповідь надана
Критерії
Номер:
acc9e7eae5bc43d3966d4468b03dae62
Дата опублікування:
11.04.2017 12:10
Опис:
Згідно предмету закупівлі "Послуги дитячих літніх таборів, розташованих на узбережжі Чорного моря, для дітей пільгових категорій" зрозуміло , що вибрано море для оздоровлення. Поясніть згідно яких нормативно - правових документів , наявність басейну оцінюється так високо , аж 10%. Чи не являється це дискримінаційним критерієм, так як наявність басейну в літніх таборах не є обов'язковим і необхідним . В Чорному морі акул немає. Прохання виправити цю дискримінаційну умову.
Відповідь:
Пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
З метою забезпечення більш комфортного та повноцінного оздоровлення дітей в дитячих літніх таборах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється не тільки за «Ціною», а і враховуються «Умови проживання», «Матеріально-технічну базу закладу» та «Категорію закладу».
Зазвичай протягом оздоровчого періоду при високій температурі повітря мають місце випадки коли декілька днів поспіль море штормить, або дуже низька температура води. Це не дозволяє дітям приймати водні процедури.
З метою забезпечення більш комфортних умов проживання та оздоровлення дітей в дитячих літніх таборах за рахунок коштів міського бюджету і був передбачений один з критеріїв оцінки – наявність у дитячому оздоровчому закладі басейну. Його відсутність не призведе до відхилення тендерної пропозиції, а його наявність дозволить учаснику торгів отримати додаткові бали.
Таким чином, вимоги тендерної документації не суперечать чинному законодавству та не містять ознак дискримінації потенційних учасників закупівель, а має на меті забезпечити для дітей більш комфортний та повноцінний відпочинок за рахунок коштів міського бюджету.
Дата відповіді:
12.04.2017 15:41
Відповідь надана
Матеріально технічна база
Номер:
d0d5a6c1fa56450184f27db2e2e5561f
Дата опублікування:
10.04.2017 14:18
Опис:
В критерії вибору переможця , ви надаєте критерію " кам'яні корпуси з ремонтом збудовані до 10 років" -5% , та 20 років"-3 %. Просимо уточнити якими санітарними чи будівельними нормами та правилами передбачений цей критерій. Виходячи зі статистики всі дитячі заклади в Херсонській області на Чорному морі побудовані 50, 40,30 років тому, окрім одного . Це говорить про прямий зговір, відсутність конкуренції. Прохання привести тендерну документацію згідно Законодавства , прибравши дискримінаційні критерії.
Відповідь:
Пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
З метою забезпечення більш комфортного та повноцінного оздоровлення дітей в дитячих літніх таборах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється не тільки за «Ціною», а і враховуються «Умови проживання», «Матеріально-технічну базу закладу» та «Категорію закладу».
При визначенні переможця торгів щороку тендерний комітет перевіряє умови проживання дітей по запропонованим учасниками торгів дитячих літніх таборах.
З урахуванням досвіду обстеження умов проживання в дитячих літніх таборах, з метою забезпечення комфортних умов проживання та оздоровлення дітей за рахунок коштів міського бюджету і був передбачений зазначений критерій оцінки тендерних пропозицій.
Крім того, слід зазначити, що за лотами №1, №2 мають право приймати участь у торгах по закупівлі послуг дитячих літніх таборів, розташованих на узбережжі Чорного моря, не тільки оздоровчі заклади, розташовані в Херсонській області.
Таким чином, вимоги тендерної документації не суперечать чинному законодавству та не містять ознак дискримінації потенційних учасників закупівель і повністю забезпечує конкуренцію серед учасників торгів, що є основним принципом здійснення державних закупівель.
Дата відповіді:
12.04.2017 15:38
Відповідь надана
Норми проживання
Номер:
8af6f95d2c1b4d838c8f5dbadb7133ad
Дата опублікування:
10.04.2017 13:54
Опис:
Відповідно Державним санітарним правилам і нормам«Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей не передбачено, Просимо уточнити, якими санітарними нормами та правилами передбачена дана норма проживання? Просимо внести зміни до тендерної документації з питання умов проживання , яка відповідає Державним санітарним правилам і нормам«Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99
Відповідь:
Пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Слід зазначити, що за Державними санітарними правилами і нормами «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженими Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 №23 кількість санітарно-побутових приладів нормується таким чином: 1 вмивальник на 8 дітей, 1 мийка для ніг на 12 дітей, 1 унітаз на 15 дівчаток, 1 унітаз і 1 пісуар на 20 хлопчиків, 1 душова кабіна на 20 дітей.
Тобто, це мінімальні норми, які застосовуються у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, відповідно до наказу Міністерства України у справах сім’ї та молоді від 13.08.2009 №2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей».
Окрім того, нормативний документ (Державні санітарні правила і норми) поширюється на всіх осіб, що виконують роботи з проектування, будівництва, реконструкції та здійснення поточного санітарного нагляду за експлуатацією дитячих оздоровчих таборів. Нормативний документ встановлює вимоги до улаштування, утримання і організацію режиму діяльності дитячих оздоровчих таборів.
З урахуванням вищевикладеного, з метою забезпечення більш комфортних умов проживання та оздоровлення дітей в дитячих літніх таборах за рахунок коштів міського бюджету і був передбачений один з критеріїв оцінки - наявність санітарно-гігієнічних зручностей із розрахунку на меншу кількість дітей, який забезпечує більш комфортне та повноцінне оздоровлення дітей та своїми показниками не суперечить вимогам вищезазначеного нормативного акта.
Дата відповіді:
12.04.2017 15:35