• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) адміністративної будівлі Національного агентства України з питань державної служби за адресою: м. Київ, вул. Прорізна, 15

Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) адміністративної будівлі Національного агентства України з питань державної служби за адресою: м. Київ, вул. Прорізна, 15 (ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Завершена

102 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період уточнення: 02.02.2021 11:17 - 10.02.2021 00:00
Відповідь надана

Строк надавання послуг

Номер: aa1244b18d3246fe9a6cc6ccc9529903
Дата опублікування: 09.02.2021 20:16
Опис: Шановний Замовнику, роз’ясніть на який період розраховувати послуги - з лютого по грудень чи с березня по грудень?
Відповідь: В додатку 1 до оголошення зазначено термін надання послуг, а саме: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року включно. Також, у додатку 1 зазначено, що послуги надавати до 25 числа щомісяця. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Також, забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Додатково інформую, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Дата відповіді: 09.02.2021 23:14
Відповідь надана

Можливості завантаження документів у процедурах закупівлі

Номер: 2234b55e77a34ed381c1d56bc8adbf3e
Дата опублікування: 09.02.2021 18:54
Опис: Шановний Замовнику, будь ласка, повірте нам, як неодноразовим Учасникам закупівель з великим стажем, що як раз за технічним завданням системи Прозорро, на електронних майданчиках реалізованим функціоналом є можливість Учасника в статусі "Оцінка"(чи Кваліфікація) у допорогових та спрощених процедурах завантажувати документи. У відкритих торгах та торгах з публікацією англійською мовою, згідно техзавданню Прозорро, документи на електронних майданчиках можливо підвантажувати Переможцю процедури (деякі довідки по ст.17 Закону, оновлену цінову пропозицію) та за вимогою Замовника в статусі «Оцінка» (чи Кваліфікація) при виправленні помилок, також з’являється можливість Учасника протягом 24 годин підвантажити документи (https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro). Детальніше з підвантаженням докуметівможна ознайомитись за наступним посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli. Просимо відкоригувати вашу вимогу щодо відправлення оновленої цінової пропозиції на Ваш e-mail. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до Вашого повторного звернення, звертаю Вашу увагу, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону. Також, у Вашому зверненні міститься останнє посилання, в якому чітко визначено, що така технічна можливість у спрощених заупівлях відсутня. Цитую: « 1) Чи може Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір. Ні. Технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період у Учасника немає. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. 2) У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.»
Дата відповіді: 09.02.2021 23:58
Відповідь надана

Щодо документів Переможця

Номер: 4803eb1e1fef442193ed5589f2056c77
Дата опублікування: 08.02.2021 20:13
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни до вашої вимоги: "За результатами електронного аукціону (у разі зменшення ціни під час проведення аукціону) потенційний переможець спрощеної закупівлі у строк, що не перевищує одного робочого дня з дати завершення аукціону повинен за цінами, які будуть зазначені в договорі про закупівлю, надіслати на електронну пошту vivalnuk@nads.gov.ua наступні документи, завірені підписом уповноваженої особи учасника: - оновлений документ “Пропозиція” (за формою Додатку 3 до оголошення)", а саме - потенційний переможець, що знаходиться у статусі Оцінка(Кваліфікація) технічно має можливість завантажити до елекронної системи закупівель вимагаємий замовником оновлений документ “Пропозиція”, тому незрозуміла вимога відправки цього документу на електорнну скриньку замовника. Закупівлі та документообіг проводяться на електронних майданчиках системи Прозорро згідно ст.12 Закону. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Алгоритм проведення закупівель передбачений технічним завданням Прозорро та реалізований на майданчиках відповідно до нього. Наразі технічна можливість завантажувати будь-які додаткові документи на етапі кваліфікації переможця спрощених/допорогових закупівель в учасників відсутня, також і оновлену пропозицію учасника, тому що вона не є частиною тендерної пропозиції учасника. Така можливість є лише у відкритих торгах та торгах з публікацією англійською мовою.
Дата відповіді: 09.02.2021 16:56
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту

Номер: a2598d0564b048f788d442f5c201465d
Дата опублікування: 03.02.2021 15:31
Опис: Шановний Замовнику, будь ласка, не обмежуйте в термінах потенційних Учасників для здійснення огляду об’єкта, щоб не звужувалось коло Учасників, не порушуйте Закон "Про публічні закупівлі" ст.5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників". Просимо внести зміни у Вашу вимогу: "Учасник повинен надати довідку в довільній формі про огляд засобів пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Замовника (для оцінки Учасником власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців), за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення)", що дозволять провести Огляд об'єкту до кінця строку подання пропозицій. Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Дана вимога виключена.
Дата відповіді: 03.02.2021 16:29
Відповідь надана

Сертифікати на товар

Номер: da69b755d3f1460f80520af33cb3851a
Дата опублікування: 03.02.2021 10:43
Опис: В додатку №2 вказано надати: 5. Сертифікати відповідності, або інший документ із зазначенням характеристик товару. Якщо товар не підлягає сертифікації, окрім іншого документу із зазначенням характеристик товару надається довідка в довільній формі про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні." Дана закупівля проводиться на надання послуг а не постачання товару. Учасники жоден товар Замовнику не постачають. тому і не можуть надати сертифікати відповідності на товар
Відповідь: Дана вимога виключена.
Дата відповіді: 03.02.2021 16:28
Відповідь надана

Працівнки

Номер: 0b5286f516e24a6a8d309986b945d307
Дата опублікування: 03.02.2021 10:06
Опис: Шановний Замовник! просимо надати пояснення: 1. Чи допускається залучення працівників по договору цивільно правового характеру ? 2. Чм допускаеться залучення працівників по трудовому договору (контракту)? 3. Чи обслуговувалась система в 2020 році ? 4. В якому стані система зараз ? 5. в пункті 5 додатку 1 Ви вимагаєте надати смертифікати на ТОВАР, хоча предмет закупівлі - ПОСЛУГИ, просимо виключити дану вимогу! 6. На якій максимально висоті знаходится обладнання, яке бутде обслуговуватися ? можливо треба вимагати у складі пропозицій від учасників Дозвіт Або декларацію на виконання робіт на висоті, якщо висота більше ніж 1,3 метри ? 7. Додаток 4 до договору Лист - згода, чи потрібно її надавати на підписанта пропозиції учасника та на підписанта договору за результатом закупівлі ? Дякуємо за своєчасну відповідь !
Відповідь: 1. Чи допускається залучення працівників по договору цивільно правового характеру ? 2. Чм допускаеться залучення працівників по трудовому договору (контракту)? - У пункті 8 Кваліфікаційних вимог до Учасників та спосіб їх підтвердження (додаток 2 до оголошення) чітко визначено про залучення достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід технічного обслуговування, ремонту та експлуатації засобів пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, з їх документальним підтвердженням трудових відносин працівника та Учасника (наказ про прийняття на роботу або копія з трудової книжки тощо), які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Інформація є вичерпною, надана із врахуванням положенням КЗпПУ, зокрема статті 21. 3. Чи обслуговувалась система в 2020 році ? - Так. 4. В якому стані система зараз ? - В працездатному. 5. В пункті 5 додатку 1 Ви вимагаєте надати смертифікати на ТОВАР, хоча предмет закупівлі - ПОСЛУГИ, просимо виключити дану вимогу! - Дана вимога виключена. 6. На якій максимально висоті знаходится обладнання, яке бутде обслуговуватися ? можливо треба вимагати у складі пропозицій від учасників Дозвіт Або декларацію на виконання робіт на висоті, якщо висота більше ніж 1,3 метри ? - Максимальна висота, на якій встановлено СПД в актовій залі НАДС складає 5,11 м. Відповідно до умов пункту 4.1.13. проєкту договору (додаток 5 до оголошення): «учасник зовов’язаний - забезпечити безпечні умови праці та нести відповідальність за дотримання своїми робітниками при наданні Послуг (виконанні робіт) правил охорони праці, пожежної безпеки і виробничої санітарії» 7. Додаток 4 до договору Лист - згода, чи потрібно її надавати на підписанта пропозиції учасника та на підписанта договору за результатом закупівлі ? - У додатку 4 до договору такої вимоги немає. У додатку 4 до оголошення ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Подається виключно фізичними особами – учасниками закупівлі.
Дата відповіді: 03.02.2021 16:23