• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги не відбулися

443 991 102.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 219 955.51 UAH
Період уточнення: 01.02.2021 20:03 - 20.03.2021 23:00
Відповідь надана

Дозвіл

Номер: 1823134ce9684db8bd250c82e3980e4c
Дата опублікування: 16.02.2021 14:07
Опис: Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 428+343 – км 442+731 та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 17.02.2021 13:45
Відповідь надана

ДОЗВІЛ

Номер: 6cb9ed7240504d50858e5686b4e1ce83
Дата опублікування: 16.02.2021 14:06
Опис: Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне-Єлизаветівка та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь: Доброго дня. Вказаний вами об'єкт, а саме "Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший»" не є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 17.02.2021 13:44
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Номер: eadb39bc09674184ad055df88eb02479
Дата опублікування: 10.02.2021 15:56
Опис: Доброго дня! Згідно із Додатком № 1, Розділ 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, ми, як Учасник, просимо підтверити наступну інформацію/твердження: За умови, що аналогічний договір Учасника на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг або середнього ремонту автомобільних доріг підтверджує/виконує умови подібності (сутності робіт, категорійності та складності), як зазначено у кваліфікаційних тендерних вимогах, і з прогресом, що перевищує 50% від загальної ціни договору. Замовник не вимагає повного завершення робіт за наданим договором? Будь-ласка підтвердіть. Чи можуть бути отримані об’єми основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, в сукупності за допомогою робіт, виконаних одним договором або сумарно, прогрес яких перевищує 50% від загальної ціни договору та були укладені протягом останніх 3 або 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі відповідно? Для кваліфікаційного критерія аналогічного договору ми розуміємо, що вираз "укладений протягом 5 або 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі " означає завершений або виконаний не менше ніж 50% від загальної ціни договору протягом відповідних років, незалежно від року початку. Наприклад, аналогічний договір, який розпочався в 2012 році і завершився в 2018 році, вважатиметься як такий, що відповідає вимогам тендерної документації? Будь-ласка підтвердіть.
Відповідь: Доброго дня, по-перше, п. 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). По-друге, аналогічним буде вважатися наступний договір: з будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений не раніше 01 лютого 2016 року, а з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений 01 лютого 2018 року.
Дата відповіді: 12.02.2021 15:40
Відповідь надана

Техніка

Номер: ef70de9aaaea41c5aa82b629c6d53a08
Дата опублікування: 10.02.2021 13:51
Опис: Шановний Замовнику, поясніть, будь ласка, чим відрізняється "Малогабаритна палебійна установка" від "Палебійна установка" та "Пневмотрамбівка" від "Вібротрамбівка" і "Вібратор ручний"
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.02.2021 13:25