-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації ДНЗ №13 «Пілот» вул. Гайок в м. Біла Церква Київської області
Торги не відбулися
919 681.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2021 12:03 - 05.02.2021 14:45
Відповідь надана
оформлення документів
Номер:
d58973b0c14841abb3ecafc8df870476
Дата опублікування:
04.02.2021 16:50
Опис:
Прочитавши, нарешті, УВАЖНО, всю документацію, прийшли до висновку, що згідно Додатку 3 документації (остання сторінка) : "Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності)". Ключове - "УСЯ ІНФОРМАЦІЯ....". Тобто, учасник може надавати завірені копії документів на підтвердження вимог Замовника! Пане Олег, ми ВІРНО написали? Достатньо лише Вашого "ТАК"
Відповідь:
Так, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Дата відповіді:
05.02.2021 10:09
Відповідь надана
мат-тех база
Номер:
9147a36aa9414f9e8353338440d82420
Дата опублікування:
04.02.2021 15:12
Опис:
Шановний Замовник!
Питання щодо матерільно-технічної бази. А саме підтверджуючих документів на право власності.
Чи не буде причиною для відхилення якщо Видаткові накладні надати у вигляді завірених копій?? (у зв'язку з тим, що в нашій компанії мат-тех база досить велика, відповідно велика кількість видаткових накладних і для всіх тендерів немає обмежень щодо надання виключно копії або оригіналу).
Відповідь:
На підтвердження наявності для кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази надається: скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів або інших документів, що підтверджують право власності або право користування.
Дата відповіді:
05.02.2021 10:06
Відповідь надана
Цивільно-правова угода
Номер:
50c23192a1ac444980847c6580d87660
Дата опублікування:
04.02.2021 12:00
Опис:
В додатку 3 . «Наявність у працівників відповідної кваліфікації» п.2 До довідки обов’язково надаються скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди.,
Питання: Чи не буде порушенням надання цивільно - правової угоди з працівником яка не передбачена в Законі України про ліцензування певних видів діяльності ст.9 п.9 2) кадрові вимоги та п.7 «Ліцензійних умов…. , де передбачено тільки наявність трудових договорів. Підтвердіть або внесіть зміни в додаток 3.
Відповідь:
Відповідно до частини 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова), для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) , що визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом) .
Не буде причиною для відхилення Замовником пропозиції Учасника, в якого на підприємстві дотримано зазначену вимогу Постанови, а інші працівники працюють за цивільно-правовими договорами.
Дата відповіді:
05.02.2021 12:00
Відповідь надана
Наявність Мат-техн бази
Номер:
bc2f54b81fc247dbb1f30b6d60555503
Дата опублікування:
03.02.2021 12:58
Опис:
Згідно Дод 3 "Вимоги до учасників" п.4 . Питання: якщо Учасник не має власного обладнання та матер-техн бази , право використання здійснюється згідно договору оренди . Надання сканованої копії договору оренди буде достатньо?
Прошу відповісти чітко, а не переказувати текст оголошення, Ми його вивчили, тому і виникають питання.
Відповідь:
У Додатку 3 до оголошення чітко зазначено "документ, який дає право на використання обладнання та матеріально-технічної бази". Одним із видів документів, що дають право на використання обладнання та матеріально-технічної бази є договір оренди
Дата відповіді:
04.02.2021 11:14
Відповідь надана
НАДАТИ ЧІТКІ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
Номер:
cbc9633a07d04cccad78fdd0840af126
Дата опублікування:
03.02.2021 10:18
Опис:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Прохання надати чітку відповідь на питання Учасників:
1. добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю?
2. Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала?
3. Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю???
Відповідь яку ви надаєте "Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства." не відповідає на жодне поставлене питання!!
Відповідь:
Прохання уважно читати оголошення з метою уникнення подібних запитань, оскільки всі відповіді на Ваші запитання містяться у тексті оголошення.
Так, відповідь на запитання 1 у додатку 3 до оголошення: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Відповідь на запитання 2 у додатку 3 до оголошення: досвід виконання підтвердити скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації, документами, що підтверджують виконання договору(-ів) (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами)-відгуком (-ами) від Замовника про його (їх) виконання Уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу.
Відповідь на запитання 3 у додатку 3 до оголошення: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Дата відповіді:
04.02.2021 09:53
Відповідь надана
оформлення документів
Номер:
4540f80147094ef9bb15cbfa16e61b7d
Дата опублікування:
02.02.2021 16:21
Опис:
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю." Тобто, на КОЖНІЙ довідці, що складається на фірмовому бланку, Учасник повинен прописувати найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю???
Відповідь:
Відповідно до оголошення та додатків до нього уся інформація, що вимагається Замовником у період оголошення закупівлі, готується та подається Учасником шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або із завірених копій документів, якщо така можливість передбачена вимогами Замовника саме для конкретно визначеного документу. Завірені копії повинні відповідати вимогам п.5.27 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки Учасника (за наявності). У разі, якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) буде видно не в повному обсязі), така пропозиція учасника відхиляється з підстави ненадання інформації, та невідповідності пропозиції учасника. Скан-копії документів подаються в одному із форматів: *.PDF, *.JPEG, *.JPG, .*BMP.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю.
Звертаю Вашу увагу, потенційний Учаснику на те, що в оголошенні усі вимоги щодо надання пропозиції чітко прописані
Дата відповіді:
03.02.2021 16:04
Відповідь надана
Щодо підтвердження кваліфікації
Номер:
eabba33538e44e998e4e62b7828bedc5
Дата опублікування:
02.02.2021 11:54
Опис:
Щодо Дод 3 п.3 -підтвердження кваліфікації працівників:"....в підтвердження чого надати скан-копії дипломів (або свідоцтв).Працівники мають Посвідчення про проходження навчання в Учбовому комбінату ДПТ України та здобуття професії "Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації". Питання- такий документ в підтверджєення кваліфікації підійде?
Відповідь:
Працівники, які будуть задіяні при виконавці робіт на об’єкті повинні мати: відповідну освіту та кваліфікацію відповідно до вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», в підтвердження чого надати скан-копії дипломів (або свідоцтв)
Дата відповіді:
03.02.2021 10:18
Відповідь надана
аналогічні договори
Номер:
90681a00f45c4c08ac1f6ab12c1d397f
Дата опублікування:
02.02.2021 11:24
Опис:
Питання щодо пункту 2 додатка 3. "Досвід виконання підтвердити:скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації,документами, що підтверджують виконання договору(-ів)....",а саме: договір має бути сканований з оригіналу без відтиску печатки та "копія вірна" ? Або скан-копія, тобто: завірена копія документу? те саме питання щодо листа-відгука: має бути скан з оригінала?
Відповідь:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
03.02.2021 10:15
Відповідь надана
оформлення документів
Номер:
aef45fec5d994d99a502f8d4ded04435
Дата опублікування:
01.02.2021 16:50
Опис:
добрий день! чи не буде причиною для відхилення якщо довідки (довільна форма) продублювати під 3 закупівлі? тобто не змінюючи вихідні номери під кожну закупівлю?
Відповідь:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати заповнену форму «Цінова пропозиція» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення), скан-копію листа про погодження із умовами проєкту Договору (наведений у додатку 4 до оголошення), інформацію, що підтверджує кваліфікацію та інші вимоги до Учасника закупівлі (перелік вимог наведено у додатку 3).Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
02.02.2021 15:59