• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги обов’язкового технічного контролю транспортних засобів

Шановні партнери! Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.

Завершена

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 01.02.2021 09:11 - 07.02.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: cb5a7b3483c241d9ab5f10e3f850cfb1
Дата опублікування: 01.02.2021 15:11
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте, з умов тендерної документації до закупівлі вбачається, що при процедурі закупівлі порушуються принципи, визначені п. 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 ст. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації складені таким чином, що заздалегідь ставлять учасників в нерівне становище, та штучно обмежують конкуренцію, маючи на меті необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі. Так, технічна специфікація предмета закупівлі, визначена у Додатку 3 до тендерної документації (а саме, п. 6.4) містить вимогу щодо розташування технічної бази Виконавця на відстані не більше ніж 15 км від місця дислокації транспортних засобів Замовника. Тобто, якщо ми маємо можливість надати економічно вигідну пропозицію, але технічна база розташована на відстані, наприклад 17 км, то наша пропозиція буде відхилена, в порушення п. 2 ст. 5 Закону України, правильно я розумію? Вважаємо, що така вимога Замовником обрана таким чином, щоб виключити добросовісну корнкуренцію серед учасників та штучно усунути від участі у закупівлі суб’єктів ОТК, які мають акредитовані стаціонарні випробувальні лабораторії на відстані більше ніж 15 км. Враховуючи вищевикладене, прошу надати обгрунтування щодо встановлення такої вимоги (щодо відстані саме 15км, а не 20, 50, 70, тощо) в тендерній документації. А також пояснити, яким саме чином буде перевірятися/вимірюватися відстань від Замовника до Виконавця?
Відповідь: Доброго дня. Одним з головних завдань Замовника є перевезення поштових відправлень, яке здійснюється за затвердженими поштовими маршрутами та розкладами руху автомобільного транспорту. Для забезпечення цих завдань автомобільний транспорт повинен своєчасно надаватися до місць завантаження та розвантаження. Час простою автомобільного транспорту обмежений вищезазначеними розкладами руху. За цей час простою здійснюється технічне обслуговування, підготовка автомобілів до виїзду та надаються супутні послуги із забезпечення його працездатності, в тому числі ї проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (надалі – Послуги). Обрана Замовником вимога до місця розташування технічної бази Виконавця для надання Послуг в межах 15 км. від місця дислокації автомобільного транспорту обумовлена часом, який Замовник може виділити для забезпечення надання цих Послуг, а також транспортними витратами, які несе Замовник для доставки автомобільного транспорту до місця надання Послуг та у зворотному напрямку. Збільшення вищезазначеної відстані пропорційно збільшує час відриву автотранспорту від виконання основних завдань та збільшує транспортні витрати Замовника, які можуть нівелювати зменшення вартості самих Послуг, що пропонуються учасниками торгів. Під час підготовки технічного завдання для цієї закупівлі було проаналізоване місця розташування суб’єктів господарювання, які можуть надавати зазначені вище Послуги за допомогою інформації, що розміщена на сайті Головного сервісного центру МВС України за посиленням https://hsc.gov.ua/map-otk/. Враховуючи зазначену інформацію можна зробити висновок, що в межах 15 км. від місця дислокації транспортних засобів Замовника знаходиться близько 10 суб’єктів господарювання, які мають повноваження для надання послуг обов’язкового технічного контролю транспортних засобів. Крім того існування конкуренції за вимогами, встановленими у технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації), підтверджує і проведення Замовником аналогічних закупівель за предметом даної закупівлі у минулому році. Таким чином вважаємо, що Замовником не порушено основних принципів закупівель, передбачених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі і принципу максимальної економії. Підтвердження достовірності інформації, зазначеної учасником-переможцем закупівлі у тендерній пропозиції, щодо відстані від місця дислокації транспортних засобів Замовника до технічної бази Виконавця буде здійснено за допомогою інтернет ресурсів та/або шляхом контрольного заміру зазначеної відстані зі складанням відповідного акту.
Дата відповіді: 02.02.2021 10:54